Nu te mazliet par jauno Mondeo:
Saņēmu 1.04.2004 (nu nav jau uzreiz jāsmejas!), tagad ir ~30K uz skalas.
Auto - universāls, Ghia, 2.0 motors.
Ja ir iespējas - rekomendēju HID lukturus! Esmu priecīgs, ka atteicos no metāliskās krāsas par labu 'ksenonam'.
Ļoti patīkama fīča - priekšējā stikla apsilde.
Beņķi sildās 4os līmeņos, bet, lai arī šajā ziemā bija zem -20, jau pirmā iedaļa cepina vīrišķību mazliet par daudz... : -)
Max ātrumu vērtēt nav izdevies, jo ārpus Latvijas ir braukc tikai līdz Helšiem. Ir gāzēts uz >190km/h te pat pa LV, bet jāsaka, ka ceļu šis modelītis tur sliktāk, kā iepriekšējais (varbūt universālam ir cita piekare?). Piekare mīxtāka & ļurīgāka.
Ziemā & uz grants bieži jāstrādā ar roceni - pat ar labām riepām priekša ļoti griba braukt taisni... : -)
Pietiekami civilēzta & labi vadāma klimatkontrole.
Lai arī no skata arhaiska, bet gana ērti lietojama rādžiņa tālvadība.
Man liekas, ka viens no ietilpīgākajiem patreiz dabūnamiem vidējās klases universāliem. Vismaz tik pat vietas bagāžas nodalījumā, ka Accord Toureram, pat vairāk, kā A6 Avant.
Liekas, ka ir novērsta Ford slimība ar 'mīxtiem' bremžu diskiem - brauc tā pat, kā ar iepriekšējo modelīti, bet pagaidām nav sākuši 'mest'.
Mīnusi:
- gadījās modelis no partijas ar 'gļukojošu' eļas līmeņa devēju. Grantijas remonts.
- uz ziemas beigām neizturēja aizmugurējo durvju slēdzis - kaut kas vai nu aizsala, vai pārdega, bet elektriski vadāmā slēdzene mitējās... : -/ Arī garantijas remonts.
- iebūvētais rādžiņš kaut kā nevēlas 'turēt staciju' - piem, SWH mēģina atrast uz 105.1 vai 105.3... : -)
- salīdzinoši paliels patēriņš - pat uz piķa zem 8l/100km nav izdevies dabūt (iepriekšējais izlaidums ar 2.0l motoriņu šādu ciparu spēja demonstrēt). Pilsētā - ~13L/100km.
- lietus sensora 'māxlīgais intelekc' 'ostavļajet želaķ lučševo'. Brīžiem šis sāk nikni slaucīt gandrīz tīru logu, reizēm - kad Tev kāds pretīmnākošs smagais kārtīgi notašķa logu - šis nereaģē ne sitams... Lai gan jāatzīst, ka tas man tāds ir pirmais, tā kā nav, ar ko salīdzināt! : -)
- miglas lukturi gan ir pilnīgi bezcerīga extra - jāgas dikti maz. Bet tas varētu būt pateicoties tam, ka tie nobāl uz 'ksenona' fona... : -)
- Baltic Motors nemācēja 'izrubīt' lukturu mazgāšanu pie ieslēgtiem dienas tuvajiem. Tāpēc - ja negribas izlaistīt visu logu šķidrumu nedēļas laikā - dienā mazgājot logu jāpārslēdzas uz gabarītiem.
Vispār runājot par cenas/prieka attiecību - ir Ok. Stabils 'astotnieciņš'.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja pirms liikuma vai pagrieziena uzšūpina normaali, tad roceni nevajadzees! Kaa saka:"Mūžu dzīvo, mūžu mācies!"
Kaarteejo reizi pieraadaas, ka ar 2.0 bez 13 litriem pilseetaa nav ko dariit!!!!
Taapeec ir jaabraukaa ar dieselpower un 2x mazaaku pateerinju kaa autora Fordam
TDi rulzz poljubomu!!!!
tdi rulz tik ilgi kameer vins nav jaremontee,ka sakas kibeles ar nobrauktiem motoriem,taa visa ekonomija vejaaa:(
kad tdi ir nobraukts, tad arī ir laiks maiņit pašu mašiņu, jo viss ir jālabo...
Ja brauc kaa vajag ar TDi, tad brauc tikpat ilgi.
Un kaadas Juusupraat "buus" taas kjibeles.
Shis jautaajums ir diskuteets n-taas reizes forumos.
Vienreiz jaapaarkaapj shis aizspriedums, ka JAUNS common-rail diizelis ir daargaaks ekspluataacijaa
Kautkaa baigais riima Tavs 2.0 motoriits ,prieksh jauna autiņa 13 l diezkas nav,man Opeļvectra 2.0 16 v 96.g ap 9l ,kautkas nav Tev tur kaartiibaa ,ja nu vieniigi Tu gaazee visu laiku ar 1 aatrumu:)
Nu jaaa, Mondeo 2,0.
Man liekas, ka baigi normaals degvielas pateerinjsh.
Mans Passat ar 1,8 T eed apmeeram to pashu.
Neticiet tiem briinumiem, ka auto iet uz gaisu. energjijas pateerinsh ir =auto masa+aatrums ar kaadu brauc.
Kaadu 0,5 l/100 var ietaupiit uz seviskji debiilas braukshanas reekjina, masu autinjam nesamazinaasi, bet 8l/100km ir OK!
TDI versija ar shaadu apriikojumu buutu zelta veerta...
Labaak TDCi ;) Pats gribu taadu :) tik veel zinaami apstaaklji tracee savu veelmi piepildiit ;)