6. g atpakaļ nopirku kadett, kopa nobraucu ap 250 t. km. aptuveni 2. g. braucu uz servisiem (nomainīju visas piekares bukses ap 100 ls, kalpo vel tagad). pēc tam sāku skrūvēt pats , jo kas servisā sataisīts tas pec gada otreiz jātaisa, tā bija ar priekšējiem bremžu suportiem(sprūda, kaut kā nebūt iztīrija vadīklas un neviens jau neies nopūlēties un skatīt izspiedēj cilindru, vismaz pacelt malu putekļu gumījai un izslaucīt un iepilināt eļļu, tikai paskaidro ka vajag jaunu suportu. tad Ņēmu iztīriju pats un 3. g pec kārtas bremžiem tehniskajā apska'te novirze par 0.15-0.2 iedaļas)mainōju izpūtēju -45 ls, pakaļējos bremžu barabānus2. gab 15. ls lietoti labi, tad pie 170 t. km nokavu motoru nomainīju 110(kopā ar darbu). ls, tad pec 30 t. km parsitu karteri un nepamanīju un atkal nokavu motyoru, nākamo motoru nomainīju pats(motors 45+10blīve+7 gultnis spararatā, vienreiz 2. gados jānomaina visi šarnīri un stūres pirksti(kopā ar darbu augšejo stūres pirkstu nomaiņai , jo bez sil'dīšanas arā nedabūt ap 30-35ls)putekļu gumijas uz pusasīm 5ls gab(mainītas kādas 4reizes)vel mainīju pusass gultni 7ls katrs. tiko tasīju priekšejos bremžus suportus(nomainīju putekļu gumijas un vienu suportu lietotu kopā 10LS). manam kadett aprīkojums bija no 2. gsi. jo piekare bija no 2. o. pakaļējie benķi dalāmi, sporta stūre , gsi bamperi, baltais panelis spidometram, aste, sporta izpū'tēji, sēdināts ar sporta gāzeniekiem amartiņiem, vadītāja krēslam regulējas abas daļas un vel kaut kādas fīčas. Uz ceļa turās ideāli, nedaudz paciets(motors ir 1.3, bet pēc visa spriežot ir bijis 2. gsi. ) no salu tilta (no centra puses)uz krasta ielu pusapli normāli bez riska ar 80 pa iekšmalu. bedrēs grab salons, un ar ziemas riepām arī iekša paskaļs, tērē lisētā ap 8-8,5l šoseja 6-6.5l braucot ar gāzi, ar benzīnu vairs neatceros bat kaut kas līdžīgs.
Plusi: ideali turas uz ceļa, mazs degvielas tēriņš, viegli remontējams, ērta vadītāja vieta(sakarā ar regulējamo benķi), ļoti lētas detaļas, tehniski vienkāršs.
mīnusi: nevar pirkt ja pats neprot saskrūvēt, jo bieži ir tikai kaut kas jasaskrūve un jaieeļļo, elektrība ir jasalabo kādreiz, problēmas ar bremžiem ja nav kas kar'tīgi visu iztīra un saved kartībā, pavāji bremži(salīdzinot ar kupeja), grabosš salons, rūsē ar patiku ja to nenovēršs.
: :patreiz kadets ir saimniecības auto kam pielikt piekabi atvest dēļus, kartupeļus u. c. tehniskā izieta oficiāli un ripo bez probļēmām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pievienojos aprakstam par 80%. Savulaik nobraucu ar Opel Kadett 1,6 mono 1988.g. 6 gadus, kopumā - 75 000 km.
Nepiekrītu autoram par grabošo salonu - to var pats novērst vienu reizi daļēji izjaucot viduskonsoles plastmasas daļas un tās cieši saskrūvējot kopā un pie virsbūves vēlreiz no jauna. Graboņas vienkārši vairs nav!
Pilnībā piekrītu autoram par bremžu supportu apkopi un remontu - patstāvīgi pašam ir jāseko līdzi.
Plusi:
1) patiešām (!!!) mazs degvielas patēriņš;
2) zemas uzturēšanas izmaksas - zemas rezerves daļu cenas, to plaša pieejamība;
3) zems zādzības risks - neinteresē zagļus, tpū, tpū, tpū;
4) vienkārša konstrukcija - daudzas lietas iespējams saremontēt pašam, neizmantojot servisu pakalpojumus - piem. ritošajai daļai;
5) zemāka kā citiem līdzīgas klases (vai veida) auto iegādes cena;
6) ērti Recaro sēdekļi.
Vājās vietas:
1) bremzes gan priekšā, gan aizmugurē klemmējas, rūpīgi jāseko līdzi bremžu tehniskajam stāvoklim;
2) rūsa aizmug. arkās;
3) a/m paliekot vecākai - sāk lūzt un vecuma dēļ pārstāj darboties dažādas ierīces: piem. salona ventilātors, stikla pacēlājs, paliekot sliktākiem el. kontaktiem - iziet no ierindas dažādas citas ar elektrību saistītas lietas;
4) dzinējs bija ar klasisko augstsprieguma sadalītāju - bieži jātīra oksidējušies kontakti tā vāciņa iekšpusē, aizdedzes sistēma baidās no mitruma - augstsprieguma vadi ir mainīti divas reizes;
Kopumā raksts atbilst patiesībai par lietota Opel izmantošanu Latvijas apstākļos.
suuds, VW lapaaks
Šāda vecuma folksis izskatās pēc žiguļa ,kayt kas līdzīgs konservu bundžai un dārģākas detaļas pat šada vecuma vāģim. UĢIM
Lai nu ko, bet kadetu ar golfu nesalidziniet, ta ir diena pret nakti. Kadets salidzinosi ir suds, pasam bija kadets vairak nebus tas ir tochna ruse nenormali vairak neka zigulis un ruse netikai tas arkas, bet slieksni un slieksni vinam ruse nejau tapec, ka butu kaut kur krasa nosista, bet tapec, ka vini piesvist no iekspuses, jo viniem nav ventilacijas. Ja hadene motors ir Ok, bet bundza.