Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 D Comprex 1993 Novērtējums: 7
Lietoju šo auto kopš pagājušā gada oktobra. Pats esmu nobraucis 10000 KM.
Visumā ar pirkumu esmu apmierināts, ņemot vērā cenas, komforta, ekspluatācijas izmaksu attiecību.
Auto tika iegādāts par 3000 eiro.
Ekstras - stūres pastiprinātājs, reg. augstums, lukturu augstuma regulēšana, el. logi, el spoguļi.
Par šo laiku ir mainīts:
Bremžu kluči priekšā un aizmugurē,
Izpūtēja posms (izrūsējis),
Gaisa filtrs,
Eļļa motoram,
Kompresors: )
Labots pakaļējais bremžu suports

Šī auto vājā vieta ir kompresors, pareizāk sakot adatu gultnis, kas tajā atrodas. Nobeidzoties gultnim, ir jāmaina visa konstrukcija, jo Latvijā neviens gultņu tirgotājs neko līdzīgu nepiedāvā.
Ar lietota kompresora iegādi nav problēmu. Kad pats pirku, pēc reklāmas sameklēju ~10 vietas, kas pārdod. Cena no 120-250 Ls. Ar savu lietoto un par jaunu sasmērēto braucu 8000 km. Samaksāju Ls 150.
Pārējais viss ir ok, arī hadenē nekas nav mainīts.
Braukšanas izjūtas pilsētā nemaz nav tik sliktas priekš(75Zs), jo maksimālais griezes moments ir pie 2000 apgriezieniem.
100 km/h auto sasniedz pēc 15 sekundēm.
Uz šosejas apdzīšana, ja brauc atrāk kā 110 km/h (max.165) var sagādāt nepatīkamas izjūtas, jo ātrumu uzņem negribīgi.
Dzinējs priekš dīzeļa diezgan kluss.
Vidējais patēriņš 7l, šosejā -100 km/h 5,5l
Ziemu pārdzīvoja bez nevienas dīzelim raksurīgās problēmas, pat pie -20 leca ar pirmo griezienu.
īsumā viss. ;)
stu @ 11.aprīlis 2005 0:00
Visi komentāri
 
egoists 13.aprīlis 2005 8:43
0 0 Atbildēt

Pirms diviem gadiem nopirku Mazdu 626 Comprex, braucu ilgāk nekā ar iepriekšējām automašīnām un man liekas, ka turpināšu braukt vēl vismaz gadu ja ne ilgāk.
93.g auto tika iegādāts nedaudz virs 3000 eiro, visādas el ekstras + lūka.
ērta, plaša, komfortabla, braukšana sagādā baudu un atpūtu, kaut gan ir tikai 75 ZS, bet uzrāviens priekš dīzeļa tik tiešām ir tā nekas. Ļoti labi turas uz ceļa. Ziemā autiņš pieleca pat pie mīnus 32 grādiem. Degv patēriņš aptuveni 6 Ls uz 100 km
Viens liels un nenovērtējams plus ir tas ka Tehniskās Apskates stacijās nav jāveic atgāžu pārbaude :-) .
Vājā vieta ir netikai Comprex, bet arī tas ka autiņš ir ražots Japānā un tam ir dīzeļdzinējs. Vienreiz man nosvila ģeneratora relejs sadalītājs, tad diezgan sirsnīgi es to te dabūju meklēt pa visu rīgu. oficiālajos autoservisos to man solīja sagādāt divu nedēļu laikā, bet tomēr dabūju dienas laikā un pie tam jaunu. Ar lietotām detaļām nav problēmu. Savādāk remonts izmaksā tāpat kā jebkurai citai mašīnai, reizēm man tikai liekas, ka meistari uzskrūvē cenu pamatojoties ar to, ka mazda ir japānis.
Divu gadu laikā esmu nomainījis eļļas (vairākas reizes), degvielas un gaisa filtrus, siksnas, bremžu diskus un klučus, nekādi lielie remonti nav veikti. Nesen mašīna zaudēja jaudu un sāka rīstīties, bet nomainot degvielas padeves sist vienu detaļu un comprex siksnu, tas tika veiksmīgi novērsts - tas arī bija šīs mašīnas lielākais remonts, kaut gan uz spidometra jau 235 000 km (nezinu cik ir noskrūvēts pirms nopirku :-) )
ja nojuks comprex, tad tos ir iespējams iegādāties lietotus, tāpat kā visas citas detaļas. Iesaku braukt uz tādiem servisiem, kuri specializējas MAZDA remontos. Piemēram Rūjienas iela 2 Rīgā.

momo 13.aprīlis 2005 12:18
0 0 Atbildēt

mulkibas. tas ka auto ir razots japana ir milzigs +, bet dizeli ne visiem ir izdevusies un tas ir fakts. Tas pats Mazda Comprex ir gatava kaka, bet Toyotas , Nissan un Mitsubishi dizeli labu labie.

raimis 13.aprīlis 2005 13:04
0 0 Atbildēt

nepiekrītu momo par to ka Comprex ir kaka, manējam noskrējiens tuvojas 250 tūkst km, bet normāli turās, un kompresija ir viss OK. Kā paveicas pērkot lietotu autiņu.. var nopirkt notriektu, kuram eļļas nav mainītas nekad, bet ja autiņu normāli ekspluatē, tas kalpo ilgi.
piekrītu momo par to, ka ja ražots japānā tas ir plus. ja dzinējs ir ražots japānā, tad ar to nebūs problēmas ziemas laikā.

stu 13.aprīlis 2005 13:24
0 0 Atbildēt

Vēl varu piebilst, ka eļļas patēriņs manējam auto ir 100gr. uz 1000 km, kas manuprāt dīzelim ir ok.
A vidējais degvielas patēriņs stabili ir 7l.
P.S. Tiem, kuri bruac ar šādu auto, cik jums tērē degvielu pa pilsētu?

HITLERS 13.aprīlis 2005 14:00
0 0 Atbildēt

Viss ir atkarigs ka brauc man videji 8 litri, bet ir biji pat 11 litri. Pa trasi braucot 6 litri ta ja brauc videji 110 km/h. Bet ta masina ok. Baigi patik, ka klusi strada motors salidzinot ar wolksvagenu. Bet cena vinai gan kritas johaidi tik atri.

richs 13.aprīlis 2005 15:34
0 0 Atbildēt

manam kompreksam degvielas patēriņš aptuveni 6-7 l/100 km, ja pa pilsētu vairāk, ja pa šoseju tad pat mazāk (zem 6 l), eļļas līmenis nekrītās, kā pie maiņas ieleju tā paliek gandrīz nemainīgs. drusku jau krītas, bet minimāli. ērts, kluss (salīdzinot ar citām) un dīzelim pieklājīgs paātrinājums. Tiešām ērta mašīna, nu īsāk sakot mazda. Ir jau medaļai arī otra puse, bet tas nu tā...

murkstis 13.aprīlis 2005 15:43
0 0 Atbildēt

momo > nav ko lamāt Compreksu, autiņš labs drošs un stabils. ziemā vienmēr normāli var atvērt durvis un pielaist motoru. degvielu patērē ekanomiski (protams kā brauc tā arī patērē) aptuveni 5-6 l uz 100 kilometriem. Remontos arī neko daudz neesmu tērējies, detaļas nav nemaz tik dārgas, bet ja cilv pērk jaunas tad viņam jau ir vienalga kādam autiņam (jaunas maksā visām dārgi), remonts tāpat kā visiem autiņiem - maksas par siksnu un eļļu nomaiņu mašīnām neatšķiras. vot tā lūk...

momo 14.aprīlis 2005 21:24
0 0 Atbildēt

Tad kapec jaliek sarezgits un dargs mehaniskais kompresors Comprex, ja gala dabu tikai 75 ZS. Man Sunny ar atmosferisko ir 75 ZS un 138 Nm griezes moments un degvielu tere max 6,5 l/100km. Noskrejiens patreiz 325000 km un iet ka pulkstenis (atgazes 0,75, eļļu nav japielej no mainas lidz mainai, skilas no pus apgrieziena). Ta luuk.

stu 15.aprīlis 2005 10:05
0 0 Atbildēt

to momo
Ir jau vēl tāda lieta kā braukšanas komforts, kas Mazdai točna ir labāks nekā Sunny. Un neba jau Nissan ir pefektākais dīzelis, tā pat ir visādas hrņas ar motora pārkaršanu, ātrumkārba arī nav nekāda avene...
Ktrā gadījumā 626 pret Sunny nemainītu nekad.

egoists 15.aprīlis 2005 16:30
0 0 Atbildēt

to momo
bet man pietiek ar tiem pašiem 75 zs, manējā arī šķiļas no pusapgrieziena un iet kā pulkstenis, bet sunny salīdzināt ar mazdu 626..... :-) !!!!!!!!!!! bet nu tad brauc ar sunny, es tak par to nesakau ka tā ir kaka ;-)))

SEMSS 16.aprīlis 2005 22:10
0 0 Atbildēt

Vai tad 75 zs 626-jai MAZDA ir pietiekoshi? Interesanti, kaada ir pilnaa masa shai MAZDAI? OPEL ASTRA ar 1.7 DTI (75 zs) motoriiti celj taa neko (pateicoties lielajam griezes momentam un attieciigi piemekleetajaam paarnesumu attieciibaam), bet 626-jai, manupraat, bundzha tachu ir krietni lielaaka un smagaaka.

Kamikadze 18.aprīlis 2005 11:40
0 0 Atbildēt

626 mazdai atshkjiriibaa no sunny tie 75 zs tiek sasniegti pie mazaakiem apgriezieniem, kaa arii griezes moments ir labaaks un tiek sasniegts pie zemaakiem apgriezieniem nekaa sunny, liidz ar to, lai sunny ietu tas i jaagriezj vairaak ar pedaali griidaa :)

momo 18.aprīlis 2005 17:58
0 0 Atbildēt

2 kamikadze
Ir jau gan 626 lielāki Nm pie mazākiem apgr. (169 pret 138), toties pašmasa Sunny ir 1005 kg, bet 626 1200 kg.

Kamikadze 18.aprīlis 2005 18:28
0 0 Atbildēt

momo, so what? mazda uznjem 100km/h gandriizvai sekundi aatraak nekaa sunny :) un braukshana ar vareetu buut deelj lielaakas pashmasas komfortablaaka nekaa ieksh sunny :)

egoists 19.aprīlis 2005 16:10
0 0 Atbildēt

momo> vēlos precicēt - mazda 626 pašmasa 1265 kg, bet pilna masa 1710 kg ... un ko piesējies mazdas comprex-am, jā tas ir dārgs prieciņš, bet ko tie japīši tur ielikuši to ielikuši, bet braukšana ir labāka nekā ar sunny

icihs 25.aprīlis 2005 9:15
0 0 Atbildēt

Jep, auto jau labs.

Man sosedam taats ira.
Jau otro reizi motori kjidaa. kad iet, ir OKI.
Tikai vinjsh jau nu gan neseenjo, kaa Tu 10000 km pa pusgadu, kauns.
Man taads noskreejiens ir meenesii, tikai tad var runaat par mashiinas reaalo izturiibu.
Pie shaada noskreejiena arii VAZ buus OK.

egoists 25.aprīlis 2005 16:11
0 0 Atbildēt

icihs>es mēnesī nobraukāju aptuveni 2000-3000 km un iet vēljoprojām normāli ;-))

icihs 30.aprīlis 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Egoist, ja domaa, ka 2-3 tuukstoshi ir liels noskreejiens stipri maldies.

egoists 5.maijs 2005 11:55
0 0 Atbildēt

icihs>Nē - es nemaldos. protams, tiem kuri noripina mēnesī 10 tūkst km mani nobrauktie 2-3 tūks mēnesī liekas maz, bet man 2-3 tūkst ir daudz .... un vairāk arī nevajag.

Icaks 10.maijs 2005 21:08
0 0 Atbildēt

Man ir 1994. gada Comprex universālis (pikaps). Nav gan aplaimots ar navarotiem, bet nevajag arī - nav, kam noplīst. :) Nopirku pirms gada pa 2800 EUR. Nobraucu nedēļu un uztaisīju dzinēja kapitālo remontu - plīsa galva un izdzina dzesēšanas šķidrumu. Kapitālais remonts apgājās uz vēl 1100 EUR. Tika pilnībā pārlasīts dzinējs un arī kompresors!!! Neaiztikts palika tikai sūknis. Meistars uzreiz pateica, ka savu vārdu blamēt neies un, ja gribu pie viņa taisīt, tad ar oriģinālajām daļām un pa pilnu programmu. Tad varot dot garantiju, ka viss būšot oki. Nekas cits man neatlika - citi meistari izdzirdot "comprex", sūtīja trīs mājas tālāk. Tagad (pēc kap. remonta) esmu nobraucis 46 tūkstošus un iet pa pirmo. Nekādi gan nemāku iekļauties 6 litru patēriņā - patīk uzspiest stingrāk - bet citādi ne vainas. :) Ja kādu interesē - varu pārdot, jo esmu kļuvis aktīvs dabas draugs un bez džipa tā lieta neiet .. :( Cena 2650 EUR un nav kaulējama vai arī mainu pret 5-durvju Nissan Terrano I dīzeli teicamā stāvoklī (ar manu piemaksu). Ja kas - rakstiet uz lesterss@inbox.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti