Pozitiivaas:
1) ekonomiska - zem 5 litri pa shoseju
2) neskatoties uz mazajiem izmeeriem, daudz vietas salonaa, arii aizmuguree
3) dazhaadi nolokaami un transporteejami seedekli
4) pateicoties ritenu izvietojumam, stabila uz dazhaadiem cela segumiem dazhaadaas situaacijaas
5) patiesi moderns dizains, aareejais un ieksheejais
Negatiivais:
1) cenas kritums, ja peec triis gadiem vai garantijas beigaam grib mainiit
2) neredz prieksheejo kapotu, no saakuma gruuti pierast
3) diezgan zema, nezin kaa pa labi bedrainiem, dublainiem celiem ies ?
Kopumaa mashiins uz goda par pienemamu cenu 12 500 EUR.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
motors laikam 5 litri,un ja saki ka salons liels tad salidzini ar kadu citu lidzvertigu auto,jo kas vienam liels otram mazs:Dun vareji jau ielikt bildi,nevis skopu aprakstu:)bet gan jau ka laps mazauto:)
Ja jau raksti tik pieticīgi, labāk neraksti nemaz.
Būtu ļoti jauki, ja tu sniegtu infu arī par motora darba tilpumu, degvielas veidu, ekstrām u.tml.
motors: 1.3, BENZIINS 98
nevaru saliidzinaat ar citaam mazajaam, jo neesmu tajaas seedeejis/braucis. Varu tik patiekt, ka jaunajaa Coltaa vietas gana, gan priekshaa, gan aizmuguree
nu apriikojuma rii varu ielikt + manam veel naaca akcijaa kondicionieris
Aprīkojums:
ABS - bremžu pretbloķēšanas sistēma;
EBD - bremžu spēka sadales sistēma;
Gaisa drošības spilvens vadītājam un pasažierim;
Drošības jostu automātiskie savilcēji;
Drošības stieņi sānu durvīs;
15 collu tērauda diski;
Regulējami galvas balsti visām sēdvietām;
Stūres augstuma regulēšana;
Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana;
Apsildāmi priekšējie sēdekļi;
Transformējami aizmugurējie sēdekļi;
Izņemami un bīdāmi aizmugurējie sēdekļi;
Elektriskais stūres pastiprinātajs;
Pusautomātiskais kondicionieris,
Imobilaizers;
Centrālā atslēga;
Elektriski regulējami priekšējie sānu logi;
Elektriski regulējami sānu spoguļi;
Aizmugurējā loga apsilde;
Logu tīrītāji ar diviem ātrumiem un intervālu;
Salona gaisa filtrs;
Auduma salona apdare;
Salokāmi aizmugurējie sēdekļi 60/40;
Instalēta audio sistēma ar CD (4 skaļruņi );
Bamperi virsbūves krāsā;
Automātiska tuvo gaismu ieslēgšana;
Priekšējo lukturu augstuma regulēšana;
Durvju rokturi virsbūves krāsā;
Duvju aizsargmoldingi visbūves krāsā;
Spoguļi virsbūves krāsā;
Pārsegs bagāžas ndalijumā;
Elkoņu balsts;
Glāžu turētāji;
ko zem 5 litri pa šoseju - minīti izdzēri vai? Kārtējais blefotājs ar degvielas patēriņiem.
..neredzu kapotu... nu ko te piebilst, labi ka nav prasība redzēt arī izpūtēju
...12500 EUR par šito zārciņu...jā tur vajag riktīgi ieņemt pirms pirkšanas
nu uz sosejas uz 90 varetu ari but tie 4,8 L kas pasee rakstits,bet tas ja negonii bet mierigi brauc:)
Varbuut parunaasim par degvielas pateerinju pilseetaa, kur tam mopeeda triper nemotoram jaaizkustina smagaa virsbuuve?!?!?
Un apdziishanas iespeeju virs 50km /h
nafiga nav ne griezes moments uzradiits, jauda.....
da jo haidii - neesam blondiines, sper valjaa
P.S. un tik nestaasti, ka zem 5 litri
par 12 000 eur pirkt pljerdaku....
da nu, lapaak pat panjemt VW polo vai fabia, kurai atlikuma veertiiba peec garantijas laika buus krietni lielaaka.
Nu vispaar jau smuks plerdaks un liekas ka ir lielaaks ka ieprieksejas paaudzes un motors ar stiprs prieks 1.3,bet nu biki pa dargu
murgs
Tavs skepticisms ir pārspīlēts. Piemēram, ar 206. pegiju, kuram ir 1.4 l benzīna motors, 5l/100 km pa šoseju ir reāla lieta. Protams, mierīgi dudinot un ievērojot ātruma ierobežojumus. Kādēļ lai šis auto būtu neekonomiskāks?
Nabaga cilveeks pastaasta par savu autinju, un juus shitaa uzreiz bruukat virsuu! Visi jau neveelaas braukt tikai ar lieliem autinjiem un speeciigiem motoriem! Vai taapeec uzreiz ir tik ljoti skarbi jaakomentee? Kaapeec gan nevareetu pateereet degvielu tik maz? Jauns auto, japaanju marka, starp citu ieveerojiet, ka japaanji parasti taisa autinjus ar mazu degvielas pateerinju! Taa kaa viss ir iespeejams. Vajag kaadreiz paskatiities raidiijumu "Zebra", tur juus redzeetu kaa zhiguliitis pa pilseetu iekljaujaas 5-os litros!
A es labak braucu ar ziguli un vispar ko tu lielies!!! ha ha
KAMEER ES NEBUUSHU IZBRAUCIS AR KAADU TRIPERMOTORU(BENZIINU), NETICEESHU, ka rij tik maz.
Ja ir runa par diizeljiem, tad ticu, jo tur viss iespeejams.
bet nejau spraust batonus, ka auto iet gandriiz uz gaisu.
to Modris: tad iespraud sev tos batonus, kur veelies...un man ir po ar ko tu tur brauc, es braucu komfortablaa, moderni apriikotaa auto ar videejo pateerinu 5.7/100km, pa shtraasi 90-100km/h - 4.6-4.8l/100 km. Ko lien komentet, ja tik drausmiigi nepatiik mazaas klases auto ? eh, ko tur ar Teviim plaapat... ! Lai nu kaa, lai arii Tev veicaas ar autiniem, tikpat labi cik man:)
Tie,kas te nicīgi izsakās,droši vien brauc ar ekvivalentas jaudas mašīnām,tikai vismaz 15gadus vecām,norūsējušām,ar 2reiz lielāku dzinēja tilpumu un trīsreiz lielāku patēriņu.Bet nu protams-bmw,tumšie logi,zilās lampiņas,spoileri,u.c.pāķu atribūti komplektā.
Da labi!!!! 1x bija jaapaardzen jauns hyundai Getz 1.3 vai 1.6 GLS.
Pie reizes pastiijos borta kompii, cik ir videejais pateerinjsh - 10.1l uz 100.
Tak shto...... blondiineem varat taadus jokus staastiit...
P.S. diesel rulzz (1.9 TDi 130zs 320Nm pilseetaa 6.5, aarpus ~4)
pilnīgi normāls tēriņš ir ap 5 litri pie 90km?st ,jo man ir otrs autiņš labā tehniskā stāvokli ,vel ar ko ,kaut ko pavadāt (kadett),kuram reāls tēriņs uz 100km ir 6-6,5 litri gāzes trasē un pilsētā 8-8,5 gāzes.braucot tā ap 90-105,un mašīnai jau ir 20 gadu.Benzīna tēriņš ir aptuveni puslitru mazāks par gāzēs tēriņu.ja sāks vilkt 120-130 tad būs pilni 10litri. 1.3 nav nekāds zvērs ar kuru startēt no krustojuma un rezultātā braukšanas stils kļust mierīgāks.
Miers, mans opel astra 1992 gada 1.6i uz straases ed 6L/ pisletaa 7-7.5L, ja motors ir ok, tad taa arii ir, un normali brauc.
Kad gonjaa un spiez robus lidz galam, tad ir pat 8L arpus pilsetas.