Nu tā, nopirku šo auto 2004. gada oktobrī. Maksāja 2,5 ēriņas, tika atvests no Vācijas sasists (tikai spārns un motora pārsegs bija burzīts šofera pusē). Saremontēts skaisti. Auto ir 1,3 karburators. 16V četriem cilindriem. Nobraukums bija 141tkst. km. Aprīkojums ir pilnīga 0, jo nekā nav! Īsts braucamais auto. Tehniskais stāvoklis bija samērā labs, hadene perfekta, dzinējs arī. Neko papildus remontēt nevajadzēja. Līdz ar to par dzinēja remontiem un defektiem zinu tikai no forumiem, ne no savas pieredzes. Pēc pilnīgas mašīnas apskates, rūsa netika konstatēta pilnīgi nevienā vietā. Tā kā ņem un brauc. Ar auto sanāk ikdienā nobraukt apm, 110 km, tas ļoti atsaucas uz maciņa saturu. Tādējādi vidēji sanāk 3.5Ls dienā, t. i. apm 6-7litri/100km. Runājot par komfortu, apmierinošs priekšā sēdošajiem. Aizmugurē neesmu sēdējis, nezinu. Runājot par auto ekspluotāciju - līdz ko nokusa sniegs uz Rīgas tiltiem, tā sākās ^$*u*. Tika sabojāti amīši aizmugurē, jauni maksāja 35ls/gb. Kā arī stūre sāka vilkt uz vienu pusi. Nācās pārkskrūvēt priekšejo bamperu, jo tas pa bedrēm izkratījies sāka lielas šķirbas rādīt savinojumu vietās, bet samainot japāņu plastmasas skrūves pret normālu nerusējošu skrūvju kaudzi, tas tika novērsts. Pārējais turās labi. Citi ikdienas izdevumi nav lieli, sliktas degvielas kvalitātes dēļ bija sveces jāmaina, jo dzinējs sāka raustīties (apm. 10ls), mainīta eļļa, gaisa filtrs, eļļas filtrs (apm.25ls). Zobsiksnu neesmu mainījis, jo līdzi nāca servisa grāmata ar visām cedelēm uz dzinēja (redzams bija ka siskanas tikko mainītas). No sīkumiem lietošanas laikā nekas nav sabojājies. Runājot par salonu, pērkot bija zināms, ka skaļš, ar to rēķinājos. Piekare cieta un zema. Sākumā bija grūti pierast, ka gandrīz uz asfalta jāsēž un jājūt visas bedres. Tātad ievadam pietiks.
+ un -
+joprojām patīkams dizains
+degvielas ekonomija
+dzinēja darba kvalitāte kā arī pārējo mezglu un iekārtu kvalitāte (nezinu, bet viss vienmēr strādā)
+manevrēt spēja
+šim mazajam motorelim pietiekama dinamika pilsētā (par šosejām ir cita runa)
- viens no lielākajiem "- " zems. Riktīgi jādomā kur braukt, kur nē, tas nenozīmē, ka ziemā nevar ar to braukt, vienkārši jānovērtē savas un auto spējas;
- auto patīk laba degviela, ja ir slikta, uzreiz var just;
- jāuzmana hadene, nedrīkst braukt bedrēs tā ka zobi birst laukā, ar vienu reizi pietiek, lai būtu kas jāmaina;
- aizmugurējā loga tīrītājam nevar iestādīt loga ātruma tīrīšanas režīmus, it kā sīkums, bet mitrā laika baigi traucē, ka ar roku vislaik jāslēdz iekšā/ārā.
- personīgi manai Hondai ir melna metāl/perlamutra krāsa, līdz ar to pie ezera nevar nomazgāt virsbūvi, vai nu saskrāpē, vai paliek balti plankumi, viemēr moikas pakalpojumi jāizmanto.
Nobeigumā varu piebilst, ka šis ir labs "budžeta" auto ikdienas lietošanai, ja to pieskata, apkopj un mīl. Nākošā mašīna arī būs Honda.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ai tu tak dums esi kur tev vispar tie 1300cm3 ir liekami, manam mocim tikai biski mazak un degvielas paterins kaa
normalam 2- litriniekam. Ai tu galiigs ......... esi. HA HA
A tev krāninš gar bākas malu nekarājās?
Es par moci nerunāju!!!
Daudziem arī mocim ir vairāk par 1300cm2.
4 gadus nobraucu ar Corollu 88'.gads un manas sajūtas bija līdzīgas un apraksts, ja tādu būtu ievietojis, arī!
Domājams, tava hondiņa kalpos vēl ilgi.
Lai veicas!
Vai nav pa augstu atzime prieksh mazas taburetes ar mopeda cienigu motorinu, kura komforts ka tads vispar neeksiste...
Manuprāt auto lieliski tiek galā ar stratēģiju "no punkta A uz punktu B", + vēl šur tur vair aizbraukt. Tāpēc atzīme šinī mērķu segmentā ir atbilstoša.
Luudzu pateerinju pilseetaaa.
Tikai bez blefa.
kaads vienreiz var lietas nosaukt iistos vaardos?!?!
Lūdzu bez blefa, - ikdienas ceļš:jūrmalas apvedceļš, tad šoseja, ulmaņa gatve, salu tilts, lācplēša iela, lomonosova iela, slāvu tilts+aplis un pļavnieki x2 dienā. Kā zināms gandrīz visos šajos p-tos ir sastrēgumi. Un kā ieprikš teicu - 3.5Ls 95E turp/atpakaļ. No B..ll Sh..t.
Modri, nezinu kā šim eksemplāram, bet man ar '90 corollu 1.3i un tagad ar Colt '98 1.3i patēriņš pa Rīgas centru no rīta uz darbu un vakarā atpakaļ sanāk kautkur ap 8-9 L/100
Eidis un pzzzz šķiet joprojām nav sapratuši novērtējuma punktu jēgu, grūtgalvīši...
Archie
Laikam jau tas patēriņš no auto un braukšanas stila stipri atkarīgs. Man bija 93ā gada corolla ar 1.6l 16v motorīti, pat tai patēriņš pilsētā 9 litrus pārsniedza tikai ziemā. Vidējais jauktā ciklā bija 7,4 vasarā un par litru vairāk ziemā.
Qued:
Šodien izlasīju manuālī ka manam auto patēriņam jābūt 9,1 pilsētā un 5,4 uz 90kmh, 6,8 vidējam. Lai cik dīvaini, bet sakrīt par 95% ar realitāti. Vidējais 100% :). un pie tam ziemā - aprēķins par periodu jan-apr
Protams, ka viss ir atkarīgs no braukšanas stila.Mana Primera 2,0 16V uz šosejas pie 90km/h -6 litri uz 100km - sestdienā cauri Rīgai līdz Tūjai un atpakaļ. Bet katru otro dienu novālējot pa Pārdaugavu sava prieka pēc, šur tur nedaudz pārkāpjot, jo patīk motora skaņa virs 4.5 T, - 12 vai pat 14 litri uz 100km. Faktiski virs 14l nekad nav sanācis. Katalogā pilsētā raksta 10l, bet man nervi netur.
Nevajag jau Primeru likt kopā ar Civic. bet par tiem lielajiem vai mazajiem motoriem, braucu ar mazda 626 kas ar parastu 12 vārstu 2,0 i motoru pilsētā, ieskrienoties maksimāli ātri - pedālis gandrīz grīdā, maisoties ikdienā pa Rīgas sastrēgumiem nespēja vairāk par 8 l/100 apēst. Mazie japāņu motorīši īstenībā nav neko ekonomiskāki par divlitrīgajiem. vajag tikai pareizi braukt.
Piekrītu, ka motora tilpumam nav izšķirošas nozīmes degvielas patērīņā. Svarīgi ir daudzi citi apstākļi: braukšanas stils, ātrums, mašīnas tehniskais stāvoklis, spiediens riepās, gaisa filtra aizsērētības pakāpe utt. utjp. Galu galā 2l motoram nav jāpatērē visas rezerves, lai pavilktu mašīnu.
braucu ar mazda 626 kas ar parastu 12 vārstu 2,0 i motoru pilsētā, ieskrienoties maksimāli ātri - pedālis gandrīz grīdā, maisoties ikdienā pa Rīgas sastrēgumiem nespēja vairāk par 8 l/100 apēst. Mazie japāņu motorīši īstenībā nav neko ekonomiskāki par divlitrīgajiem. vajag tikai pareizi braukt.
===========================
Ti cho, jobudalsa, kam tu tagad spraud batonus ausiis
Tad normaali dudinot tev pilseetaa rij 4 litrus, un pat paarspeej diizeli?!?!!?!?
Un ta parastais motors ar 12 v ir carburatorpower, tak shto nekarini makaronus.
shitaa var muldeet. brrrrrrrrr
Man jau sirmaas olas saak smieties par juusu degvielas pateerinjiem.
Veel liidz shim briidim man nav bijusi mashiina kas pilseetaa pateereetu zem 10 l/100km.
Sievai ir MAZDA 323C 1,5 16vaarstu motoriitis. Pilseetaa ap 12 l/100km (tex datos 11,8) taa kaa viss sakriit.
Pasham ir VW Passat variant 1,8T. Tex datos raxtiitc 12,5 l/100km.
Tie ir reālie patērinji.
Nezinu, vai juus reekjinaat neprotat, vai ir kaadi super auto.
Mazda 6 pateeree videeji 8,4 trasee+drusku pilseeta.
mans Citroen C3 (1,4 l benzīns) pilsētā nekad nav patērējis vairāk par 8,5 litriem, bet tas ir tā diezgan aši un nekaunīgi braucot. A tā vidēji pilsētā kādos 7,5 varu iekļauties bez problēmām.
Nomiks (27.04.2005 12:53):
mans Citroen C3 (1,4 l benzīns) pilsētā nekad nav patērējis vairāk par 8,5 litriem, bet tas ir tā diezgan aši un nekaunīgi braucot. A tā vidēji pilsētā kādos 7,5 varu iekļauties bez problēmām.
-----------------
Tik nedirs, ka 7.5 vari iekljauties. un ashi braucot 8.5.
Esmu braucis ar C2 1.4HDi un paagaajushajaa vasaraa pilseetaa bija ~ 5 litri!!
jaudas identiskas praktiski, griezes moments kudish lielaaks, masa par 170 kg mazaka.
Tak shto tikai nevajag muldet.
Lietas jaasauc iistajos ciparos
Kā tāds mazs pirdiens kā Mazda 323 C ar 1.5 l motoru var sagremot 12 l/100 km?!!?
Mana 626 Mazda ar 2.0i DOHC 16V motoru pat tik daudz neapēd pilsētā. Bet droši vien, ka tā sieva visu laiku kurina ar 2 ātrumu...tur tā problēma!!!
Bam Bamza sievai veca Mazda, pats braukaa ar kartupelju vaagji... Bet komentaari taadi, ka tik turies. AAA, mocis, tas ir pozitiivi...
Jaa jums ir tieshaam paveicies ar autinjiem ar tik maziem degvielas pateerinjiem, laikam dziivojat derevnjaa ar vienu ielu.
Viss atkarīgs kas brauc un kā brauc,ja braucu pats AR audi Coupe 1,8 tad vidēji sanāk uz šosi 8 l un pilsētā 9,5.l.,Ja brauc māsa ar to pašu vāģi tad attiecīgi pilsētā 8 un uz šosi ap 6,5-7.l.visi tērinī ir uz gāzi braucot.Māsa brauc vienkārši vidēji ar plūsmas ātrumu,es savukārt plūsmai pa priekšu,attiecigi stiprāk gāzējot pie krustiem.u.t.t.pēdējā laikā cenšos braukt mierīgāk,jo tālāk par nākamo luksoforu netiksi.piemēram ir daudz lietas kas varpaaugstināt degvielas tēriņu(zems spiediens riepās(1,5-1,7 un zemāks)gaudojoši gultņi(nokalpojuši) pat var patērēt kādu 1-1.5 vairāk,jo motoram ir jāpārvar lielāka pretestība(pats esmu pārliecinājies un izbaudījis),nemaz nerunājot par motoru defektiem.nepiedzenōšās asis gultņus var pārbaudīt ,paceļ attiecīgo riteni un iegriež ja viegli ar isam kustībām vibrē atspere tad gultnis jau ir tuvu pie izbeigšanās .90 procentu rez no vadītāja
Kam tu tagad karini makaronus uz ausiim attieciibaa par pateerinjiem>
Ti cho, domaa tavs megarulzs var eest mazak pilseetaa par hyundai getz 1.6 (~10litri un pashmasa kaa pirmajam gofam)
Tik nestaastat, ka ar gaazi vai benziinu var eest mazaak par 10l.
Diizeljiem repekt, tiem vienmeer maz eed, bet ne jau te 7 un 8 litri pilseetaa
Ko Jūs te ņematies ar tiem degvielas cipariem! Droši vien ir tā, kā cilvēks māk braukt, attiecīgi tik arī degvielas patērē! Mazāk par ražotāja aprēķināto diez' vai sanāks.
Varbūt es nepiederos pie šā auto modeļa (pēc izlaiduma gada) īpašniekiem, bet arī jau trīs gadus braucu ar Honda Civic (1.4, 2001.g.). Degvielas patēriņš visu šo laiku ir konstants, kā pēc grāmatas. Nav svarīgi vasara, vai ziema.
Jūs tā mākat? Man sanāk!!!