Nelieli pirmie iespaidi pēc 1000 km noripināšanas...
+ viegli iet dzinējs, lai arī maziņš bet pieiekoši ņiprs, pilsētā mierīgi var izraut pirmais krusotjumā, protams ja blakus nestāv BMW un ar negrib būt pimais : )
+ sajūta/pāredzamība kā autobusā
+ liels plāšums, pat 2- trajā rindā...
+ bagāžnieks (bez komentāriem)
+ daži mazi sīkumi (degviela patēriņa mērītājs, uzrāda arī cik ar bākā atlikušo degvielu var nobraukt)
+ elektriski logu pacēlāji
+ ērts ātrumkoķis, tā atrašanās (tiesa sākumā vajadzēja nedaudz pierast)
+ ērti sēdekļi
+ plaukts virs piekšējiem sēdekļiem (daudz vietas kur viskaut ko slikt, jo bardačoks ir smieklīgi mazs)
+ kluss dzinējs (priekš dīzeļa)
+ labas bremzes (mīksti spiežas)
+ mazs reizes jāgriež stūre lai apgrieztos (neesmu tā precīsi skaitījis bel liekas ka 1,5 vai 2 reizes tikai)
- paliels degvielas patēriņš (sastrēgumu stundās sanāk visi 7,5 vai pat 8), uz šosejas (90 km/h) ap 5,7-6 l/100km, bet optimākais degvielas patēriņš ir pie 70 km/h ar 5- to robu - 4.5-5.5 l/100 km, bukletā bija teitks ka 6.7/4.9/5.5 Tiesa ceru kad motors būs piebraukts patēriņs nokritīsies...
- drausmigi mīksts gāzes pedālis (kā benzīniekam)
- pie 90 km/h var nedaudz dzirdēt vēja šņākoņu,
- vakar bija kaut kāda čikstoņa braucot pa lauku pseido asfaltētu ceļu virs 80 km/h
- prasās stūres lifts
+/- nedaudz tracina drošības jostu džinkstas ja nav piesprādzēts
+/- kad mažīna ir piegruzīta pilna - 5 cilvēki (lieli un ne tie vieglākie : ) ) + bagāžasodalījums piestumts pilnas ar vis kaut ko (domāju ap kādiem 200-250 kg) auto sāk kustēt nedaudz smagnējāk, bet ne ar pārpūli..
max kravnesība - 5 personas + 360 kg
P. S. kad būšu dabūjis atpakaļ fotoaparātu safotogrāfēšu ar...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaa,
ieprieksheejais modelis likaas jaukaaks.
Taadu spoku tikai Itaalji mak sarazjot.
Autinjam jau nav ne vainas, bet dizaineris ir bijis gan sapiipeejies zaaliiti.
man jau gan patīk...
Gadījumā dzinējs nav 1.9 JTD?
BMW kā konkurenta piesaukšana smieklīga :) It kā tas būtu ātrākais auto startējot no krustojuma :)
Plusmīnusi nebūtiski.
to Qued:
dzinējs 1,3 JTD !!
ja nav ko rakstīt tad varbūt nevajag...
BMW bija domāts kā piemērs un +/- bija raks'titi lai maksimāli labi apskaidrotu...
Nu atvaino par to dzinēju, skatījos šite:
http://www.fiat.lv/index.php?pid=0234
Kur tad tu jamo pirki, Itālijā? :D
Autiņš feins, taču salons gan atbaidošs ... Nu nemāk tie itāļi saskaņot krāsas panelim.
to Qued:
http://www.auto-italia.lv/lv/models/fiat/models/vieglas/doblopanorama/
Tad, kad es biju Itālijā, tad mazā pilsētiņā notika kaut kāds festivāls. Un tur daudzi pīpējā zāli, pat man piedāvāja...tā kā nav ko brīnīties par dīvainībām.
godiigi sakot panelis izskataas vienkaarshi drausmix:( bet nu ko var gribeet no shitaada draba kabluka...
10 000 km jau nobraukti:
+ vēl aiz vien kaifoju par gaitas ipašībām pilsētā (līdz 70 km/h), pēc tam paliek kūtrs
+ smagi esmu peiradis pie lielas apmlitūdas ātrumkārbas
+ degvielas patēriņš 50/50 pilseta/šoseja 5.2l/uz 100 km
+ labi rokas ārā no visādiem sūdiem/bedrēm :)
- tracina ka 3-šajā ātrumā reizēm nevar normāli trāpīt (nedadz nekorekti slēdzas)
P.S. uz doto brīdi neko citu neesmu piefiksējies
-23 t un vairs nelec ;(
Es arī tiko iegādājos 1,3JTD (Cargo) versiju! Pievienojos visiem iepriekš minētajiem slavinājumiem. Mani novērojumi negatīvajā virzienā: Smieklīgs kakliņš logu šķidruma tvertnei (toties ietilpība ideāla), panelī pa vidum ir izbīdijums priekš CD kurš dažreiz atspīd stiklā (manā versijā plastmasa ir gaiši zila, varbut tādēļ), prasītos durvīm kabatas kur varētu ko iesviest (Cargo tas esot papilaprīkojums), kravas nodalījumā sānu apdare ir tāda pati ka salonā (apstrādāta ar sintētisku audumu) nošmucējas ātri, pelnu trauks mazs (esmu nesmēķētājs toties gružu pietiek). Esmu nobraucis 1500km un nekādas citas nepilnības neesu atklājis. Toties ir gadījies ČP: Blondīne man iestūmās ar āķi priekšējā bamperī, viņas apdrošinātājiem tas izmaksāja 200LS bampers un darbs! Vispār šiverīgs vāģis, cenas un kvalitātes atbilstība laba man tas izmaksāja 7500Ls (veikalā)! TIŠĀM IESAKU!
noripināti gandrīz 30 000 km
nekas īpaši nav mainījies, viss it kā iet normāli, serviss nav apmeklēts dēļ defektiem, tikai apkope pie 20 000 km
atskats uz +/-
* šogad pie -20 vēl leca bez problēmām
* ziemā braukājot pa pilsētu pie -10-15 grādiem salonu diez ko silti neizdodas piekurināt, grākos braucienos nav problēmas
* ziemā pilsētā degvielas patēriņš izaudzis līdz 8 l/100 km, tiesa tas ir ar visu ikrīta auto uzsildīšanu kamer auto tiek atledots :) ~10 min.
drīz būs jāiet tehniskā apkope, tad jau redzēs kā ar aizrādījumiem...
hah, vienam paziņam šitāds pat darba auto- 4 mēn laikā jau bija parādījusies rūsa, durvju mehānismi salst ciet, pie -28 dabūja meklēt rezerves aķi un piepīpējamos vadus.
Pamēģināju izbraukt- līdz 3000 rpm iet kā mopēds un tad pamostas grauzējs.. :)
kas darīt šai laikā
* 40t - bremžu kluči priekšā nomainīti, bremzēts tiek gana aktīvi, tā ka pieļauju ka braucot mierīgāk, izvilkut lidz 60t
*60t - aizmugurē amortiņu bukses, kaut kāds stienis vēl bija jāmaina, aizmirsu kā sauc - nekas smaks it kā nav bijis jāved, peregruzs tiešām nav bijis, bet mūsu mīļie cēli nav ideāli
pa vidu problēmas ar:
* tosola trubām, laiž garām, citādi vēl iet normāli
* biežāk lietātās drošības siksnas negrib vilkties atpakaļ
* bieži sanāk spuldzītes mainīt (it sevišķi pasažiera pusē, ~ik pa 6 mēn. )priekšā, tuvās, h7, tiesa lietoju osram silver light, kurām mūžš sanāk īsāks, it kā 1/2 mūžu salīdzinot ar parastām. bet gaisma ir krietni labāka
tas tā pagaidām..
nu jau pāri 80 000 km
tiko izbraucu puss eiropu ceļojumā un daži novērojumi:
bruacām 4 cilv.+pilna aizmugure ar tūrisma lietām
* uz bāņa braucu uz 130, patēriņš virs 7-8 l uz 100km, un tiklīdz kā sanāk kāpums tā ātrums nokrītās, parasti līdz 120 km/h,pedālis grīdā.. :)
* izbraucām arī cauri Astrijas Alpiem pa kalnu ceļu "Glosgloherstrase", ceļa graums ap 50 km, kāpums līdz 12%, augstākais ceļa punkts ~2500 m.v.j.l. - rāpjoties aukšā vietām tālāk par pirmo robu netiku, trūka jaudas. Pāris vietās pat stājos malā, jo sajūgs sāka smirdēt., braucot lejā izmantoju 3 robu, kuru laidu līdz ~100km, tad uz pagrieziena sabremzēju un atkal turināju ripināt lejā. Pusceļā atkal kaut kas sāka smirdēt, šoreiz bremžu kluči, jo bremžu diksi priekšā bija tā uzkaršuši ka pie riepu diksiem īsti roku nevarēja pielikt...
Tiesa ceļojuma laikā šis nebija vienīgais kalnu serpentīns, bet tikai šeit radās proble'mas ar jaudu, sajūgu un bremzēm, jo kāpums bija ilgsošs un stāvs un lielājoties serpentīna pagrieziens bija tik straujš ka no viņa iznāca ar ātrumu 5-10 km/h
Citādāk ~6000 km garo braucienu mašīna izturēja godam un bez problēmām.
Ceļojuma vidējais patēriņš sanača 6,58 l uz 100 km,