Lai izbeigtu spekulaacijas par to, pie kuras klases primeeru pieskaitiit, jaa, taa laika primeera patiesi ir kompaktklases auto. Par to liecina gan salona, gan pasha auto izmeeri, gan citas paziimes. Auto ir shaurs un iiss. Peec izmeeriem ljooti liidziigs manam ieprieksheejam siermobiilim (sedanam).
Vispaareejs apraksts:
Man ir hatchbacks ar 2.0 16V Twin Cam karburatormotoru (SR20DI - 115Zs (droshi vien jauniibaa)). Nu ko es varu pateikt... autinjsh it kaa celj labi (uz shosejas apdzenot 3jaa robaa pavisam jauki), laikam pateicoties nevisai garajai kaarbai, bet GT motoru gribeetos, kas maksaa kopaa ar kaarbu saakot no kaadiem 1000$ + shippings no amerikas, bet gan jau var dabuut kaadu sistu sedan- GT tepat pie mums vai lietuvaa. ABS nav. Nav arii kondicionieris. Pateerinjsh... nu neko dizhi daudz neteereee... vareetu buut tie pashi 10-11l/100km pilseetaa, uz shtraases bik mazaak... kaadi 8l. Prieksheejie seedeklji ir pietiekami eerti, aizmuguree gan gandriiz kaa uz taburetes seedeet. It kaa ir paredzeeta lukturu augstuma korekcija, bet kaads ir "iesuucis naasiis" to izpildoshos elektromotorinjus, kas netiks mekleeti vietaa, jo ir diezgan daargs prieks. Ar svaigiem amortizatoriem autinjsh visticamaak turas pie celja ljoooti ok, bet, ja amortinji nolietojas, tad vareetu buut labaak. Pirmajaa aatrumaa iesleegties, ja reiz mashiina ripo un no aatruma ir iznjemts, var tikai tad, ja gandriiz pavisam apstaajas, kas dazhreiz kaitina, jo it kaa veel par agru likt 2jaa "robaa", lai dinamiski turpinaatu braukt. Logu tiiriitaajiem ir mainaams tiiriishanas intervaals, kas paliidz pielaagoties dajebkaadas intensivitaates lietum (laikam ierasts japaanju autinjiem). Virsbuuve nav cinkota : (, shur tur metaas burbuliishi, lielaa meeraa pateicoties tam, ka autinjsh ir bijis bik sists. Motoram ir kjeede, ko nevar no aarpuses apskatiit, bet kas, pats par sevi, nav slikts fakts.
Par "shaizeem"...
Skanjas izolaacija salonam ir, lai neteiktu vairaak, suudiiga. Motoraa nav nepatiikami klausiities, jo virs 3000apgr./min motors saak duukt arvien patiikamaak, bet gaitas trokshnjos nav patiikami klausiities. Ir plaans uzlabot audio un skanjas izolaaciju (labpraat uzklausiitu kaada viedokli vai, veel labaak, pieredzi izolaacijas jautaajumaa), lai brauciens kljuutu komfortablaaks. : ) Par pagrieziena raadiusu arii laikam jaapiekriit, parkoties gan tas netraucee, bet ja vajag iegriezt vaartos, tad laikam var pamaniit. Ieprieksheejais saimnieks nolauzis antenu, kas hatchbackiem ir specifiska un laikam jaacaurumo virsbuuve citaa vietaa, lai uzliktu kaut kaadu universaalo antenu. Vai arii jaanomontee kaadai primeerai, kam antena veel saglabaajusies. : )
Par servisiem...
Auto nopirku pagaajshajaa rudenii. Visu ziemu nobraucu tikai ar prieksheejaam bremzeem. Uz skati vajadzeeja "restaureet" aizmugureejaas bremzes (ietverot kolodkas, remkomplektu vienai pusei, vienu 'darba cilindru', un veel mosh kaut ko). Noklaajaas vadiitaaja durviim centraalaas atsleegas vadiitaaja durvju motorinjsh. Veel naacaas iejaukties tuvo gaismu sheemaa, jo tuvo gaismu sleedzis it kaa defaulti caur sevi laida tuvo gaismu straavu, kas kauseeja sleedzi un lika tam beigt funkcioneet. Tika iemonteets relejs. Tas viss kopaa 130Ls.
Taas bija visas investiicijas, kas bija nepiecieshamas TA izieshanai ar pirmo reizi.
Eljlja (noname pussinteetika) + filtrs = 10Ls
Vaarstu vaaka bliivi veel neesmu nomainiijis, bet nopirku par 8Ls Autofavoriitaa, jo vecaa bik "punkjojaas".
Veel ir kaut kas miseejies ar ventilatora mehaanismu - pirmajaa "aatrumaa" nepuush.
Saacis grabeet prieksheejaa stabilizatora stienja zaldaatinjsh.
Secinaajumi:
Vienkaarshs, uzticams auto par vienkaarsha auto cenu. Buutu dereejusi cinkota virsbuuve, tad vareetu domaat par sho auto naakotnee, bet citaadi... ja kaads veelas taadu pirkt (students, pensionaars vai laukjis... ), mieriigi to veel var dariit. Kaadu laiku veel kalpos.
Lietoju apmeeram pus gadu.
Nopirku par 1200Ls (kopaa ar abu sezonu riepaam + diskiem)
Ljoti iespeejams, ka nedaudz paarmaksaaju, bet kas izdariits, izdariits.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
hmm-man nepatiik primeras-naf skata-un neuzticos taadiem vaagjiem kaa nissaniem-fordiem..
Pečkas motors uz 1 robu nedarbojas jo pārdegusi pretestība - japāņiem viņas ir tādas kā spirālītes - līdzīgas tām, kas vecajās elektriskajās plītiņās - no šīs plītiņas arī var gabalu izgriezt un ielodēt pārdegušās vietā, bet tur sanāk čakars ar garumu - kamēr piemeklēsi lai pretestība ir tāda lai motoriņš uz 1 ātrumu negrieztos ātrāk kā uz 4 :)
Var jau protams nomainīt visu plati, bet tas jau maxā $. Tā plate toyotai ir pie ventilatora motoriņa zem bardačoka pieskrūvēta
jaa, man servisa dzheks teica, ka esot tur taada plate, bet toreiz nebija vinjam laika ne skatiities, ne chakareeties. :(
Opel Kadett 1988.g. krāsns ventilātoram arī sadega 2. un 3. ,,ātruma" oriģinālās pretestības. Ventilātors darbojās tikai ,,pa tiešo" - ar ,,ceturto" ātrumu un ar ,,pirmo". Piemeklēju no tirgū ,,Latgalīte" pirktām parastām radio (keramiskās-stieples) pretestībām ar nelielu vērtību - 0,5 līdz 2 Omiem (tikai kuru jauda ir ne mazāka kā 2 W), dažādi kombinējot (gan virknē, gan paralēli) tādu slēgumu, kurš darbojas vēl šodien. Jāņme vērā, ka parasti max jauda ventilātoram ir ap 4W, tātad, zemākos ātrumos tā tiek patērēta mazāka. Izmaksas - Ls 1,-. Jāpārbauda darba režīmā pretestību temperatūra - lai nesilst par daudz. To visu samntēju uz tekstolīta plāksnes, ko novietoju tiešā ventilātora tuvumā.
Tu nu gan - Sierai pielīdzināji! Man arī ir identisks auto, tikai niķi citi, bet par Sieru gan ir lielāka. Drīzāk - Mandeo. Kas attiecas uz motoru, tad, vai tas īsti ir karbūzis? - viņiem ir tāda īpatnēja mono šprice, kur denzīns nāk caur vienu farsunku bez pludiņkameras, bet pēc izskata - toč karbis. Patēriņš - pilsētā 11, šoseja 6- 6,5l. Ar trokšņiem ar var cīnīties, kaut gan auto salīdzinot ar citiem ir diezgan kluss. Lai nebūtu trokšņi no riepām, izsmērē arkas ar "bezšumku" biezā slānī. Viena bundža pilnīgi pietiks. Vēlams izsmērēt arī zem arku plastmasām. Tas man palīdzēja! Bet motora skaņu nenovērsīsi un -nevajag! Skaņa tam 16V toč ir foršā !
To nazis;
laikam dumjsh esu, neko nesapratu. vai to beshunku ausiis jaasmeeree?
kaada starpiiba Mondeo vai Nissan, sviests kaut kaads.
mondeo... siers... viss viens... (ieskaitot primeeru) visi triis ir kompaktauto. Ieseedies volvo 850, 740, SAAB 9000, vai kaut vai honda accord, sapratiisi, kas ir videejaas klases auto.
Par karburatoru/nekarburatoru... nu vari to saukt par monoshprici, bet arii taa ir kaut kas liidziigs karbuuzim :).
Kas ir "bezshumka"? Kaut kaada pikjim liidziiga masa, kas agri vai veelu nenozhuus un uzkraas pilniigi visu, ko uzmetiis ritenji no celja? Man bij doma no salona puses izliimeet ar bituma biezo izolaacijas lentu, ko izmanto celtnieciibaa. Par motora skanju, patiesi, nesuudzos ;). Pat gribeeju uzlikt normaalu bunduli beigaas, lai bik jaukaaks tonis.
Kaut kur lasiiju, ja tos "zaldaatus" laikaa nemainot, tad tas atstaajot paliekoshas sekas lodveida balstu (?) noturiibaa. Tas tiesa?
P.S. Prieks, ka kaut kaada diskusija veidojas.
To Nazis
Kas tā točno ir par bezshumku..kaut kada bitumena,gumijas mastika..kā saucas,kur var nopirkt un cik maksā?Man Lanceram arī ir problēmas ar troksni..
Nesaprotu, kapeec kaut kas jaasmeeree?
Nu labi, skalsh, bet ir jau arii ctas probas. Kaut kaads nesakars. arkaas jau ir iekshaa plastmasi, kam vajadzeetu troksni un visu paareejo aizsargaat, vai tad shim modelim nava? Man bija premiera 93 gads, skjiet ka viss bija oki.man tikai bija diizelis, kursh izgjeerbaas, bet tas taa-autotirgotaaju veelme pa leeto sataisiit.
Pirms smeereesanas rekomendeejas visu ruusu nokasiit araa no arkaam un kabataam.Citaadi puus .Un jaasmeeree ir no abaam puseem lai buutu efekts.
Noopirkt var imho lielaakajos autoprecu vaikalos.Saucaas bitumena mastika.Taa pati ar ko smeeree apaksas masiinaam
Tam smāķim nosaukumu neatceros, bet pirku Grosā . Dārgs ar nebija- ap 2.50ls. Faktiski-līdzīgs bitumenam, bet sacietējot atgādina gumiju un itkā zem tā nerūsē. Kas attiecas uz klasi - zinu, ka kompaktā, jo motori ir 1.6 un2.0, bet salonā ir diezgan liela - ir ar ko salīdzināt, jo pašam ir bijusi gan Sierra, gan Bluebirds, 626 (gan divi 205 Peugeot, Kadets un par Žiguļiem vispār nerunāsim) , no šiem visiem Primera salonā ir vislielākā un ,ja neņem vērā platumu, tad salona garums ir līdzīgs tam pašam 9000, 5-- BMW un Galantam - tie ir radiem , tā kā tos ar ir ar ko salīdzināt.Viss lidzīgākā Primera ir Civic sedanam- 1/1 , bet AUDI 80 un Golf - klasē pie 205. Tikai - nez kāpēc Primerai ir visīsākā bāze pie tik liela salona?
tavs saliidzinaajums ar civic sedanu mosh bija vispreciizaakais :). un civic sedans NAV liels ;).
cik ilgi cietee tas smaakjis?
ai jai jai..... tikai ne to bituma mastiku arkaas
Karoch, to var ziekjeet vai puust ar pistoli mashiinas apakshu, bet kabatas un arkas... hmzzzzz
Es savai behai savaa laikaa daasni apstraadaaju apakshu, klaajas labi, cietee.... ja atshkjaida ar movilu vai nigrolu - ilgi zhuust, bet IDEJA: lai aizsargaatu, slaanim jaabuut eklastiigam, bet bitums constani ir taads kjeepiigs, kaa jau pikjis, pieskaries, knagji momentaa melni, akmenji, smiltis piesuucas, izveidojot taadu kaa kaartinju.
BET, ja peec tam jaametina, tad chau - es tagad metinu un visas rokas, svarka, fleksis utt ir apkjepushas, netiiras utt.... nu pashi staadaties priekshaa. nu taa mastika peec tam nenaak nost.
Bet, ja nu sadomaa tomeer sho shtelli likt, nopeerc jebkuraa provinces autoveikalaa - 4l spainis tur maksaa ~ 2.30ls, razho "Graats". Pirms tam kaartiigi attauko, jo es redz noslinkoju, un jamaa shtelle lobaas nost kaa cepums dazhaas vietaas.
Ja gribam pa kartiigo, veikalos pardodas sinteetiskaa kauchuka mastikas - daargas - 1l ~ 4-6ls. peleekas un melnas utt. to iipashiibas ir pat labaakas + sacietee, veidojot elastiigu slaani, kas gaisu nelaizh cauri. Peec tam ja jaametina vai kas tml, ir mazaaka kjeepa dabuut nost un metaalu apstraadaat.
Tas viss jaadara tagad, maija meenesii, kad gaiss ir vissausaakais, mashiino nozhaavee, taas vietas ar "maximas" 5ls fenu uzsildi un aiziet.
Veelu veuiksmi.
P.S. Vismaz reaali cipari attieciibaa uz degvielas pateerinju pilseetaa:)
Nu ti daesh!Visu laiku gan primera gan siera bija attiecinami pie D klases kur valda ari vw passat,opel vectra .
Salona skaņas izolāciju var uzlabot uz grīdas izklājot vorsalīnu divās kārtās zem salona gŗidas tepiķa(tāds riebīgs grīdas segums ,kas parasti bija sastopams skolās,un vienmēr stūros bija ausis augšā,diezgan plāns materiāls ,tāpēc diezgan izdevīgs skaņu izolācijas darbiem,jo ļoti labi izolē).kādreiz šādi izolēju šādi moskviču un bija jūtami klusāk par žiguli,ja ņem vērā ka moskvičam bija tikai gumijas paklājiņi skaņas izolācijai.
nu man kaa riz staav pagalmaa gan siers gan pasaats B3 nu pasaats ir kaadus 25 cm garaaks...
bet siers eertaaks:)
primeras universaala dizains totali nepatik!! a sedani un heči ir ok:)
vorsaliins esot kaitiigs veseliibai, bet, kad ja zem griidas paarklaaja, tad mosh jamo nekad taa arii nesanaaktu ieelpot... :)
es skanjas probleemu salonaa atrisinaaju nopeerkot normaalu auto.
Man ari kaadu laicinju iznaaca saskarties ar Primeru. Par tadu naudu diezgan gruuti atrast kofortablaaku/ekonomisku auto.Domaaju, ka lielisks auto ja anv jaasaak labot.