Modelis: astra g '99
Tips: sedans
Motors: ecotec 2.0 16v 136 zs, benziins
aprīkojums: lietie diski, miglas lukturi, sēdekļu apsilde, kondicionieris, borta kompis, elektriskie logi, multistuure ar cd atskanjotaaju, 2x airbagi + pirotehniskie droshiibas jostu spriegotaaji, lukturu augstuma korektors, abs, pretspoleeshanas sisteema(ljoti noderiiga ziemaa).
autinju nopirku gandriiz gadu atpakakalj. auto kopsh dzimshanas braucis pa lv, bijis dienesta, servisa graamatinja. nobraukums pērkot bija ~180 000.
remonti pec pirkshanas: zobsiksna un rulliishi, sveces, aizmugureejo bremzu suportu tiiriishana + kalotkas, aizmugureejie amiishi, elja+filtrs. kopaa ap ~300 Ls.
remonti liidz shodienai: prieksheejaa amortizaatora stabilizaators 15 ls ar nomainju
elja+ filtrs laikam ~ 30 ls.
ta ari pagaidam nekas vairs nav jaremonte. piekare nekas negrab, motors duuc kaa bitiite.
par auto: neskatoties uz to ka auto dziits pa lv celjiem salonaa nekas negrab, skanjas izolaacija arii normaala, ja labas riepas celju praktiski nedzird. seedeklji vareeja buut dziljaaki un eertaaki. protams salons nav no lielaakajiem bet 3 cilveeku gjimenei ir pietiekams. auto uz celja turas saliidzinoshi labi. protams motora smaguma deelj ziemaa meedz nest priekshu araa. arii vasaraa ja labi gaazj(protams nespoleejot). principaa ljoti demokraatisks auto. rezerves dalju cena arii diezgan ok. shrotos probleemu nav. benu eed: ~7-7,5 l/100km shoseja, 8,5-9,5 l/100km pilseeta. jaasaka ka piekare laikam ir izturiiga njemot veera ka autinsh dziits pa lv un pats esmu norullejis ~ 18 tk km.
miinusi: motors eed elju, jo defekts no ruupniicas. laikam liidz 2000 gadam visaam 1.8-2.0 astraam taa probleema. 1l eljas uz ~ 4000 km. probleema vaarstu vadiiklaas vai kur tur. bet nu mani tas iipashi neutrauc jo neko ipashi neietekmee, sveces nokveepushas nav ta ka neuztraucos. vismaz motoram elja svaiga vienmeer.
aizmugurejie suporti - latvijas apstakljos pieseeree un kljiilee nost. cik izskatas tad bus japerk uz ta jauns kreisais suports.
elektronika - paredzu ka pec paris gadiem buus auzas jo elektonikas motoraa un visur citur sabazts nemeeraa.
pa ziemu parparadijas shadi tadi elekribas gljuki, tjipa atnirdzas abs un tc bet pec kada laika pargaja. arzemju forumos esmu lasijis ka elektriba ir vaja vieta. motora visadi apgrizienu datchiki ejot pie dieviem, utt.
kopumaa njemot uzskatu ka labs auto par normaalu cenu un zemaam ekspluataacijas izmaksaam. ja laba koplektaacija tad vispaar super.
varbuut vel kaads astras ipashnieks vareetu padaliities ar pieredzi?
p. s. foto tikai ilustraacijai.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vai shis gadijumaa nebija tas, ko saliek ZAZ ruupniicaa ???
Tu gribi teikt, ka šrotos šim auto kaut ko var nopirkt?
nea. tas astras ir domatas krievu tirgum. izkatas vinjas savadak un saka vinjas man liekas razot, tad kad saka razot jau jauno astru.
par srotiem runaajot saliidzinoshi ar citaam ta pasha gada gaajuma autinjiem atrast detaljas var viegli. nevajag jau iedomaties ka ir ta ka ar II golfu kad par sviestmaizi var spainjiem nest ara.
Vienam manam chomam ar taada ir 2000 gada tikai 1.7dti nekaada vaina, skrien labi. Pateerins shim esot videeji ap6l/100km. Arii bija probleemas ar elektriibu, kaa aizsleedz auto taa peec 3h akjis tuksh, bet tagad itkaa vairs taa neesot, fig vinj zin kaapeec taa.
Man bija taads dienesta autinjsh.
Bija daudz dazjaadu defektu saakumaa. Veelaak uzzinaaju, ka salikts Ukrainaa, bijushajaa zaz ruupniicaa. No eiropas modifikaacijas praktiski neatskjiras, tikai ar kvalitaati. Peec 2 meeneshiem, kad bija noveersti Haholu nedarbi, bija okey.
Autinjsh tieshaam ljiti ekonomisks.
Diemzjeel garaakiem celjiem ljoti nogurdinosha seedeeshana.
200 000km un ēd eļļu 1l uz 4000km?Tātad uz 15 000km sanāk4l eļļas-tātad vesela eļļas nomaiņa papildus-tas nav normāli!Pašam sēžot mašīna jau nejūt nejauko sadedzināto eļļas smaku,bet braucot ar velospēdu sit elpu ciet.Tomēr opelis ir opelis...
Vienalga kurā rūpnīcā tas ražots, bet par opeli - cepuri nost šiem automobīļiem. Protams nevar salīdzināt komfort ziņā ar audi vw, bet izmaksu ziņā neviens sūda audis vai vw nestāv līdz.
Ir man tāds astriņš ar Caravan virsbūvi. 2.0 16v Par to eļļas ēšanu lasīju oficiālajā Opel grāmatā, bet savam auto neko tādu nenovēroju. Runājot par to joku ar TC un ABS ziemā - lēnītēm bojājās ātruma devējs kādam no riteņiem. Dēļ tā iemesla, ka šim 2.0 16v nāk ripuļi ar pieciem caurumiem remonts izmaksā ~ 70 lvl. Kādus 30 tkm vēl varēs nobraukt, tad TC un ABS lampiņa vairs neizdzisīs. Citādi jau tāds standarta Opelis, salons jau tomēr grab ( nu pie 180 t tā tam toch vajadzētu būt)
nu ta juus wechi sliktas astrinjas esat panjeemushi....
reku piemeeram es jau triis gadus braucu ar Astra (2000) 1.6i + chipz + koniskais filtrs beigaas jauda kkur 120 -130 zs.....starp citu chipz jau bija iekshaa kaD njeemu mashiinu.... wisus shos triis gadus nekas nawa noticis nekas nawa luuzis nekas nawa glukojis.... tik eljinju riepinjas un siksninjas mainiijis nu jaa un bremzes un weel paaris nenoziimiigas ietas ..
galwenais ka neesu nekaaC mieriigais brauceejs.... ir izspiests 190 km\h .... motors nekuupeeja......
iet weel aizwien labi iet...
nu jaa mashiinu es njeemu mazlietotu.... motoRcentraa.... tur kur tagad nissanus paardo....