Passat Variant cienītājiem!
Varu diezgan objektīvi pastāstit par šo modeli, jo braucu ar 1995g. modeli no"" nullītes"- tas tika iegādāts uzņēmumam.
Pašlaik nobraukts 330 000 km- gandrīz 10 gadi. Noskrējiens nav pārāk liels tāpēc, ka auto tika izmantots apkalpošanas darbiem.
Tātad-1,6 benzīns,100zs, no ekstrām var pieminēt elektrisko lūku: )))
Sajos 330 000 km dzinējs kalpo bez problēmām- regulāra eļļas un sveču maiņa. Pie 300tk nodila ģeņeratora oglītes, pie 330tk- nobeidzās" bendiks"- un tas ir viss!
Par pārejiem bojājumiem-
60tk- nobeidzās zonde- nekvalitatīva degviela,
180tk- bremžu kluču maiņa,
220tk - priekšējie amortizatori,
220tk- viens no priekšējiem gultņiem(otrs vēl kalpo šodien)
280tk- aizmugurējie amortizatori,
320tk- tika mainīts viens izpūtēja posms.
Tie ir lielākie tekošie bojājumi.
Mašīna ļoti stabila ziemā, gaita līgana- komfortabla.
Mīnusi- slikti vēdinās salons ziemā- vasarā, durvju rokturis ar laiku"nogurst"- bet tas labojams bez ieguldījumiem, aizmugurējie gultņi beidzas 50tk, tur vainojami mūsu ceļi.
Mašīna tiek kopta- ziemā 2-3 reizes nedēļā tiek mazgāta, turēta siltā garažā(+20 C),2 reizes gadā tiek vaskots. Mašīna kalpos vēl tādu pašu laiku!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pēc tā var spriest kādi ir nobraukumi autiņiem kurus pārdod Latvijā :)
tas viss un vēl krietni vairāk tiek darīts mašīnām kurām uz spidometra 150 000 un Vācijā bijis viens saimnieks :)
Izskatās, ka ar mašīnu esi apmierināts, bet turēšana siltā garažā ir totālākā mašīnas jāšana. Garažai ir jābūt ar normālu ventilāciju, bet gaisa t. nedrīkst būt pārāl atškirīga no āra t.
bremzhu kluchi pie 180tk??!?!?!?!?!? dies tees... kaa var nobraukt tik ilgi ar vieniem bremzu kluchiem?
un kaa ar cietiibu?
man liekas, ka shis modelis cietaaks par zirga ratiem.
Uz liidzena celja jau OK, bet kaa grants segums, vai brugjis, taa zjopa.
Bremžu kluči 180tk:
a)tie bija oriģinālie-rūpnīcas uzstādītie,
b)braukti attālumi starp pilsētām,izņemot Rīga(Rīga 2-3 reizes mēnesī)
Nākošie bremžu kluči turēja 100tk:)
Lauku ceļos tiešām ir pacieti,ja brauc viens,bet ja mašīnā 4-5 veči,bagāžas nodalījums līdz lūpai piekrauts,tad cietība ir normāla priekš darba auto.Galvenais trūkums-uz lauku ceļiem jāuzmanās,jo ir nestabils auto.Pa lauku ceļiem nobraukts aptuveni 20% no noskrējiena-krustu šķērsu izbraukāti Alūksnes,Gulbenes,Madonas utt rajoni.
Par siltām un aukstām garažām
no personīgas pieredzes:
a)siltā garaža ar centālo apkuri,ar min. ventilāciju:
1)mašīna nožust 2-3 st. laikā
2)obligāti tiek mazgāta piektdienās(sest.svētd.stāv sausa)
3)tiek skalota pēc katras sāls braukšanas.
Šogad 10 gadi,bet nav rūsējusi.
b)aukstā garažā personīgais auto:
1)kad temp.ir ap nulli-mašīna mitra caurām nedēļām,
2)svētdienās tiek mazgāta,
Salīdzinot abas mašīnas,smagāki apstākļi ir personīgajām auto,un to var redzēt:)))
Vēl gribu piebilst auto pircējiem:
auto nobraukums 340tk-nekādas dūmošanas,eļļas līmenis līdz ar to nemainīgs pēc 15 000 km,nekādas eļļas noplūdes.Dzinēja labo stāvokli nosaka regulāras eļļas maiņas(tiek lietota tikai sintētiskā eļļa),braukšanas stils-netiek braukts zem 2000apgr.-izņemot 1ātrumā,kā arī augšējais netiek pārsniegts 3500 apgr.
Mašīnai ir labi ja ir nojume ,jo tur viss izvējo un arī nožust,daudz labāk kā garažā kurai nav neliels caurvējš arventilāciju radīts.
Компьютерная диагностика и ремонт БЕНЗИНОВЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ на специализированном оборудовании.Регулируем инжекторы, карбюраторы, зажигание, СО, СН и фары.Индивидуальный подход http://autodata.eclub.lv Алексей 9 516 561.