Auto nav mans (nezinu razhoshanas gadu, bet vajadzeetu buut svaigam), pieder Muusa- Motors, dabuuju uz "testa braucienu" drauga (Krancha) kaazaam par godu.
Kad es ieseedos, volvis bija noripojis vien nieka dazhus simtus km. Kad izkaapu, bija apmeeram 1.5K km. D5 ar automaatu, kozha, rozha, visas lietas. Cena, cik saprotu, nulliitei ir ap 33,5-40K eur atkariibaa no komplektaacijas. No iekshpuses, pilniigi taads pats kaa XC70, varbuut arii citi 70tie. No ekstraam... viss, kas parasti - klimats, parking sensori, elektriski pielocaami spogulji, elektriski reguleejami benkji ar 3 atminjaa ierakstaamiem staavokljiem (aciimredzot, lai var ieprogrammeet gan tantes "pilniigi pie stuures", gan kaadu arii normaalu staavokli : P), smilshu kraasas aadas salons un stuure, prieksheejo benkju apsilde, 'kruiizs', radio/kruiiza vadiiba uz stuures, audio ar cd un kaseteem (skan it kaa normaali, bet nu nekas paardabisks). Interesanta fignja - konsolee ir poga ar ko var nolaist aizmugureejo seedeklju pagalvjus un "iesist" ar tiem aizmuguree seedoshajiem pasazhieriem : ). It kaa paredzeeta prieksh seedeklju nolaishanas. Atsleega nav ar atsevishkju signalizaacijas "breloku", bet gan integreeta signalizaacijas "vadiibas centraa".
Dodu 10 balles. Varbuut 9, jo tomeer diizelis un tie 163zs (peec graamatas) nav gluzhi T6.
Biju izbraucis pa nakti uz shosejas. Nuu vechi, ksenons ir kaut kas, kur sleepjas speeks : ). Nedaudz paarspiileejot, lai izklausiitos iespaidiigaak, kad ierubii taalos, gruuti skatiities uz ziimeem, jo taas speeciigi atstaro gaismu. Sorry tie, kuriem pretii aizmirsu izsleegt taalos, jo tajaa briidii citi mirstiigie vienkaarshi aizmirstas : ) (lai arii nedomaaju, ka kaadu nopietni apzhilbinaaju, jo bija sadaloshaa josla pa vidu).
Taatad,
poziivaas lietas:
nenormaali eerts;
superiigas ksenona gaismas;
dizains, lai arii jau kaadu laiku pabijis pasaulee, manupraat, joprojaam lielisks;
elektriskaa benkju vadiiba;
negatiivaas lietas:
diizelis (lai arii tam ir savs pluss - videejais pateerinjsh apmeeram 8.5l/100km jauktaa ciklaa manaa vadiibaa)
cena (laikam neadekvaati to par negatiivo lietu saukt)
pagrieziena radiuss (pietiekami liels auto tomeer).
Varbuut kaut ko piemirsu, sorry par to.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu jaa, veciit peec 2. Golfa jebkursh jauns auto buus kruts.
tev nekas nepasliid garaam nepamaniits ;)
Nesapratu, ko tad uzrakstīji? Murgs kaut kāds. Un vislielākā "vaina" ka dīzelis!?
jep, taa apmeeram ir.
Baigi jāgāž, lai ar to aparātu vidēji 8.5l tērētu. Viņam mierīgi var izpiest patēriņu arī 6l/100km.
izspiest noteikti var, bet bija jaasteidz ;). 6 bija, ja nemaldos, braucot ar kruiizkontroli uz 110km/h. (Varu kljuudiities, jo nepierakstiiju, kad braucu, lai arii gribeeju)
nu protaams ja ikdiena brauc ar kaukadu spaini tad katrs kaut cik ciesams auto liksies labakais kas ar tevi ir noticis :))))
ko tad man vajadzeeja rakstiit? Ka gaazes pedaali spiezhot, autinjsh iet uz priekshu, jo tas ir gan 2 golfam gan volvo S80? :) Klauni
Respect diizeljiem. Bij iemesls izlasiit raxtu, nevis tos ar 1.3 un 1.6 Getz style:)))
NU vismaz 6l/100 vajadzeeja buut pie 100km/h
Tās ir emocijas! Liela ir starpība, kad auto paņem pabraukāt vai pašam tāds pieder. Auto novērtējums nav atkarīgs tikai no sajūtām ko tas sniedz, bet arī no tā vai tā uzturēšanas izmaksas sakrīt ar tavām iedomātajām. Ja nepārtraukti rodas neparedzēti izdevumi, kas saistīti ar auto uzturēšanu tavas domas par auto strauji pasliktinās.
Latvijā neparedzēti izdevumi auto rodas pie katras jaukās bedres ko aizmirsuši aizlāpīt mūsu dārgie nodokļu savācēji!
Jabkurā gadījumā sēžot šīs mašīnas salonā kā līdzbraucējs/līgavainis, varu teikt ka mīnusus arī neredzēju un neesmu dzirdējis par drūmajām ekspluatācijas problēmām šiem auto.
Gribētu redzēt līgavaini, kurš kāzu dienā prāto par automašīnu tehniskajām problēmām! Tā ir diena, kad jābūt citām domām galvā ...
esmu braucis ar S80 2.4 170ps automātu, auto aura un patīkamās emocijas atver visus mīnusus ;)
vienīgais pluss šim auto degv.patēriņš-apm 6l.bet mīnusu vairāk
Es savās kāzās arī ar tādu aparātu braucu vienīgi tas bija ar audi dīzeli. Īpašnieks bija ieguldījis 1000ls ritošajā. Remonts tika veikts Mūsa motors. Nezinu, ko viņi tur bija darījuši, bet pa bedrēm izklausījās, ka piekare ir izjāta. Tā jau auto gāja patīkami līgani un arī 140zirgi škiet pietiekami, jo nav jau nekāds sporta auto. Bet tikko jāpabrauc pa bruģi, tā visādas klaboņas. Apdares materiāli zem jebkuras kritikas - nevar salīdzināt ar 5.sērijas BMW vai Audi A6. Vienīgie plusi, manuprāt, komfortabla gaita pa labu ceļa segumu, plašs salons, liels bagāžas nodalījums, ekonomisks, pievilcīgs ārējais izskats. Pats tādu negribētu.
muļķibas ka apdares kvalitāte slikta, laikam tev tas volvo pagadijaas paaraak nojaats,
Pašam 2 gadus pieder 2004 D5. Kad pirku 2013 gadā mašīnai bija 290k be reāli likās ka visi 600k. Salons pats pilnākais ar koka stūri, navigaciju u.t.t. Valoda zviedru ļoti iespējams uzķēros uz taksi (jo reģistrēta ON CALL funkcija tālrunī) - ja kāds nezin tad tas ir tā ja iebrauc kokā vai piespiež SOS pogu automātiski zviedrijā atskrietu ātrie vai pažarnieki. Pats interesantākais, ka salons ir kā uz 180k. Paneļu montāža izcila, kluss pa bedrēm. Bez kļūdām 100% elektronika strādā. Laikam labās puses spoguli tik nekausēja vaļa, bet to sataisīju pats. Jā kopumā biju pārsteigts. Šis volvo salauza manu skeptisko piegājienu un es viņu norpiku.
Tagad nobraucis esmu līdz 355k. Esmu ergoterapeits daudz mājas vizīšu. Pa to laiku esmu mainījis ritošās daļas, kuras ir samērā dārgas, liekas, ka ja nomaini tad ilgi par to pašu detaļu var aizmirst.
Lielākās problēmas manā skatījumā -
Vārgā automātiskā kārba.(Pie 300k standartā jāmaina)Pēc bremzēšanas un strauja labā pagrieziena veikšanas 2 robs sledzas ar sitienu. Gaidu jau gadu, lai notiek kkas nopietnāks ar kārbu, lai varu ielikt citu, bet nevaru sagaidīt kad plīsīs kkas tālāk.
Kautkā ātri izdeg lampiņas.
Pie plusiem
Nerūsē
Ekonomija
Jauda
Komforts
Salīdzinoši maz plīst.
Šis man ir sestais lūznis pēc Hondas, Chrysler, BMW, WV, Mercedes - un laikam pie Volvo palikšu. Pārliecinos par to jo augstākas klases šrotu tu pērc jo mazāk viņš būs jālabo. Pie manas slodzes vienīgāis Passats nejuka ārā.
Respect pret zviedriem!