Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault Laguna 2 2002 Novērtējums: 8
Nu jau kaadu gadu braucu ar 2002 gada 3.0 - V6 Lagunu (nobraukums 87000km) Visumaa esmu apmierinaats, iznjemot auto uztureeshana sanaak sameeraa daarga, jo neorginaalo detalju klaasts ir visai ierobezots, un paarsvaraa naakas pirkt originaalaas detaljas no diileriem. Vispirms pasuudzeeshos un noskaitiishu jums kas ir bijis jaamaina shii gada laikaa, kaa arii kas mani kaitina shajaa mashiinaa. Esmu restaureejis stuures pirkstus, mainiijis uzgaljus (18Ls viens), vienu amiiti (45Ls – originaalais). Pie sho detalju nolietoshanas esmu pats vainiigs, jo patiik braukt aatri arii pa bedrainiem celjiem, bet ir arii shis tas sapliisis deelj kvalitaates truukuma - piemeeram, durvju sleedzene (50Ls), un indukcijas spole vienam cilindram (65Ls). Renault meistars teica, ka indukcijas spoles esot shii auto nikis, un elektronika arii neesot no taam labaakajaam. Riepu sensorus arii atsleedzu, jo tie chakareejaas. Borta kompis ir diezgan apniciigs, jo paaraak daudz runaa un dzindzina par siikumiem, kaut gan tas meedz pateikt arii visaadas interesantas lietas – piem. "inadequate tyre pressure for current speed".

Bet visumaa njemot braukt ar sho auto ir ljoti patiikami, jo ir kluss, komfortabls, stabils - uz asfalta celjiem taa turas pat ljoti labi. Arii saansliidee, un atsleedzot ESP auto lieliski turas uz celja. Auto ir Mcfersona tipa piekare, un izsvarojums arii ir labs. Domaaju, ka ja uzliktu lielaakus ripuljus, zemaakas riepas, normaalus amiishus ( – koni, vai kaut ko tamliidziigu), cietaas atsperes, un veel sho to prieksh jaudas, tad sanaak tiiri labs bliezamais auto. Originaali auto ir 207 zirgi, un no 0-100km/h tas celj 8 sek. Domaaju, ja buutu manuaalaa, tad saakuma paatrinaajums buutu krietni labaaks Shad tad ir zeel, ka nav manuaalaa kaarba, kaut gan ar tiptronic arii var tiiri labi iztikt. Blokjis velkoshajiem arii nenaaktu par sliktu, jo atsleedzot ESP nekas tamliidziigs vairs nestraadaa. ESP sisteema arii straadaa ljoti labi. Domaaju, ka taa lieliski noder dailjaa dzimuma paarstaavjiem ziemaa. Kaut arii auto ir diezgan daargas ekplutaacijas izmaksas, neveelos no taa schirties, jo auto ir komfortabls, klussi ripo paari bedreem, un ir dinamisks. Ja uzliktu 18" diskus, pie dizaina arii gandriiz vai nevareetu piekasiities. Domaaju, ka par to cenu par kaadu to vareetu notirgot neko labaaku nedabuutu – ja nu vieniigi kaut ko divreiz vecaaku. (Mobile. de identiskas Laguna 2 tirgojas par EUR 12,500)
P. S. Kaads nezin , kur var dabuut labus amiishus par sakariigu cenu prieksh Laguna II ?
sarkanacis @ 30.maijs 2005 0:00
Visi komentāri
 
icihs 30.maijs 2005 17:51
0 1 Atbildēt

Nu re it kaa 3 gadi vaagjiitim un tik daudz probu.
Vajadzeeja dot 6 balles.
man taads iespaids, ka Francija kaa autorazjotaaja vispaar nav valsts, var vieniigi sacensties tikai ar Krieviju.
Itaalijaa vismaz razjo Ferari, Masareti, Alfa.
franchu mashiinas ir labi apriikotas ar dazjaadaam extraam, kuras driiz vien nestraadaa,
Motori, gan par briinumu izdevushies diezgan ekonomiski un izturiigi.

Blackadder 31.maijs 2005 10:16
0 0 Atbildēt

Manuprāt, 45 Ls par vienu amortizatoru nemaz nav tik liela cena. Īpaši lētāk var arī neizdoties atrast - piemēram, 10-14 gadus vecākam 5.BMW amortizatori maksā tikpat, piedevām neoriģinālie (oriģinālie būs vēl dārgāki). Arī minētā uzgaļa cena (neesmu gan drošs, vai sapratu pareizi, kas ar to domāts) man neliekas īpaši liela.

Tiesa gan, par elektronikas problēmām Lagunai II ir nācies dzirdēt arī no citiem lietotājiem, acīmredzot tā tiešām ir šo modeļu slimība.

GOLFII 31.maijs 2005 20:01
0 0 Atbildēt

Par tiem amiishiem taisniiba. Samainiiju 2. golfinjam Gross auto servisaa un paprasiija man 98 ls pa diviem prieksheejiem amiishiem( ar visu darbu) bet amiishi Bilstein, itkaa jau labi, bet tik vecam autinjam bija nedaudz zheel!

sarkanacis 1.jūnijs 2005 8:35
0 0 Atbildēt

Domaaju, ka Bilstein amiishus ar Renault originaalajiem ir gruuti saliidzinaat. Gribeeju jau abus prieksheejos taadus arii uzlikt, bet Bilstein neko nepiedaavaa shim modelim.

ja 1.jūnijs 2005 17:05
0 0 Atbildēt

Sits auto līmenī. Man ar patīk!!!

Baily 1.jūnijs 2005 23:48
0 0 Atbildēt

Iesaku Plaza Sport amishus (razo krievija) sakariga cena laba kvalitate ielas brauksanai praktiski muuziiigi

chico 2.jūnijs 2005 20:48
0 0 Atbildēt

Baily kas tos amartiņus tirgo un kādās cenās tie ir

Perkons 5.marts 2006 21:57
0 0 Atbildēt

Vai ir kādam informācija par 2,2 dīzeli ar 6 pak. manuālo kārbu ?

sirsenis 28.marts 2007 10:50
0 0 Atbildēt

Pašam man ir tāds pats auto tikai vienkāršāks ar 1,8 motorīti, ja pa bedrēm ar šo auto ir diezgan nepatīkami braukt, bedres jūt nu ļoti ļoti salīdzinot piemēram ar jauno pasātu, bet par cik man pašam ikdienas brauciens ir uz Saulkrastu pusi tad brauciens ir līgans mierīgs. 1,8 motorīts strādā ņipri viegli uzņem ātrumu. Salons ir ērts neviens nerunājas ar mani :) tas laikam ir 3L versijām.
Pusgada laikā esmu nobraucis 15tk km nu pagaidām esmu nomainījis bremžu klučus un eļļu. Njā riepu spiediena kontrole arī nobrukusi bet tas mani netraucē braukt :)
Patiesībā kādu vēl piecus sešus gadus vecu mašīnu (nerunājot par korejiešiem) var nopirkt pa 6tk Eur?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti