Tad nu tā, bija iespēja notestēt Opel Astra New 1.6i ar Easytronic automātisko ātrumkārbu ( nobraukums 6000 km). Tā kā brīvdienās tika nobraukti gandrīz 400 km, savs viedoklis laikam būs izveidojies. Tika braukāts arī pa zemes ceļiem, pie tam arī sportiskā režīmā.
Saņemot testa auto, pirmais iespaids – sarkans kā ugunsdzēsēju spainis Bāzes komplektācija Essentia (papildināts ar kondicionieri un MP3 CD atskaņotāju) – patiesībā, izskatās visai prasts un lēts ne tikai no ārpuses, bet arī salonā.
Sēdekļi regulējas minimāli, tie ir pacieti un ne īpaši ērti. Katrā ziņā, nejūtos īpaši komfortabli. Salons izskatās primitīvs, apkārt viena plastmasa (tā turklāt sāk grabēt gan pa bedrēm, gan pa zemes ceļu). Audiosistēma var tikt uzskatīta par lielāko kaunu Opel ražotājam (jāpiemaksā 425, - euro), jo skaņas nekādas, arī radio neuztver īsti kvalitatīvi pat Rīgas apkaimē.
Īsta katastrofa ir Easytronic ātrumkārba ar automātisko un manuālo režīmu. Ātrumi pārslēdzas ar milzīgu aizturi (dzinēja apgriezieni tiek nomesti, izjūtas, kā piegriežot degvielas padevi) – tas pats arī sporta režīmā! Ja pierod, tad ar sajūtām jākontrolē brīdis, kad slēgsies ātrumi, tad jānomet gāze un pēc tam jādod virsū atkal. Nu kaut kāds sviests – neredzu jēgu šādam automātam (???). Vēloties strauji paātrināties, ieminam pedāli grīdā un – pauze : (
Pēc brīža „izšauj” ... Secinājums – tā noteikti nav 1000, - euro vērta opcija.
Par gaitas īpašībām – dzinējs 1.6 Twinport ar 105 zs ir gana dinamisks, vismaz režīmā SPORT (podziņa panelī) viss notiek daudz azartiskāk un patīkamāk. Tiesa gan – atkal prieku bojā ātrumkārba. Ļoti priecē degvielas patēriņš ( sanāca 7.8 litri kārtīgā testa režīmā, pārsvarā piepilsētā). Diemžēl dzinējs paskaļš, īpaši virs 3500 apgriezieniem.
Braucot troksnis salonā palielinās – dzird vēja radīto troksni, arī riepas R16 dara savu. Skaļš auto (pretēji slavētajam no dīlera puses).
Piekare visai izdevusies - uz asfalta ceļiem auto ir stabils, arī lielos ātrumos. Pretējs efekts uz grunts ceļa – pastāvīgi tendence izslīdēt aizmugurei, pat nedaudz pagriežot stūri, tā cenšas apsteigt priekšgalu... Absolūta nedrošības sajūta.
Salīdzinoši vājas bremzes – sportiskā režīmā momentā uzkarsa un nobremzēt bija teju vai neiespējami (bet, tā kā braucu pa zemes ceļiem ārpus apdzīvotām vietām, tas neradīja draudus apkārtējiem) – T veida krustojumā aizbraucu taisni. Vien ABS tirkšķēja...
Tātad īss rezumē par jauno Opel Astra:
+ dizains
+ ļoti ekonomisks un dinamisks dzinējs
+ izcilas tuvās gaismas
+ interesanta šķita pagriezienu pārslēdzēja darbība (subjektīvi)
- Easytronic automāts ir atbaidoša opcija
- vājas bremzes
- paskaļš dzinējs un vāja skaņas izolācija
- ļoti prasta salona apdare bāzes komplektācijā
- ārkārtīgi augsta cena par šādu auto ( ~ 16 000 euro )
Kopsummā mans viedoklis ir sekojošs – auto ir labs, kamēr jauns. Kā darba autiņš – ideāls variants. Kā personīgais un par šādu naudu – es noteikti nepirktu. Vairs... Kādu laiku atpakal gan par to iedomājos. Tagad viedoklis ir skaidrs.
Lai OPEL dīleriem daudz klientu : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
>T veida krustojumā aizbraucu taisni
Kā šāda situācija atrunāta pie dīlera, kad ņem auto testēšanai? :)
opelis tikai pierāda to ka arī jauns opelis ir tikai opelis! prieks ka beidzot arī kāds objektīvs komentārs par auto ar bez jeb kādām pretenzijām uz kaut minimālu komfortu un kvalitāti!
Līgumā nav neviena punkta ne par braukšanas vietu, ne apstākļiem, ne arī stilu :) Tā sacīt - potenciālais klients drīkst izmēģināt auto iespējas pilnībā. Auto ir apdrošināts, pašrisks ir 0%, viss klienta rīcībā!
...ak jā - tas T veida krustojums bija ar pagriezienu pa kreisi. Tā arī turpināju braukt taisni, nekādas skādes, viss korekti :)
Es taa domaaju, ka Tev vajadzeetu saakumaa iemaaciities braukt pa zemes celjiem un tad testeet opeli. Tad tagad iedomaajies, kaa cilveeki kaadreiz braukaaja ar zhiguljiem, mosiishiem un zapariem. Neviens nesuudzeejaas, ka aizmugure meetaa, laigan pakaljas piedzinja. A te, kundzinjsh ar pilniigi jaunu priekshpiedzinjas auto un jaunaam riepaam un ABS suudzaas, ka aizmugure iet krusteniski. Varbuut pirms brauci, apskatiijies riepu raksta veidu vai paarbaudiiji spiedienu, gadaas, ka paarpumpeetas riepas arii ir nestabilas... ai, bet ko te staastiit, vispirms vismaz uz kompiiti Colin McRae Rally2 paspeelee un tad testee opeliishus!:DDD
Jaa un ar to Easytronic kaarbu braukt ir tiiraakaa bauda, vajag arii nedaudz pamaaciities, man pieleca taas darbiiba peec 1.5km, bet Tu nemaaki ar to braukt pat peec 400! Varbuut citreiz nekaunies, lai diileris apskaidro kas un kaa ir jaadara! Veiksmi!
Nu ko veciit testee mazaas klases auto un gribi justies kaa Mersedesaa.
arii veicu testa braucienus:
IIpashi leeta bija plastmasa salona apdarei, bet taada ir arii GOLF5 , (sajuutas kaa TAVRIJA). Bet citaadi neko, ja darba auto, un Vaacijas kvalitaates celji 3 gadi nobrauks bez krenkjiem.
Nesaprotu ko cilveeki grib, auto nopirkt par ljoti leetu naudu un cereet, ka ripos kaa superauto???????????
par 1.6 triperi maxaat 16 eiras... da nu, par to pikji var nopirkt kaadu labu TDi vai HDi. ibio.
un, apskaidrojiet, ko noziimee tas twinport?????
kas tur tik kruts??? tjip zs no 1.6 taa pamaz, ja jau audi vw no 1.4 izspiezh tieshi to pashu....
un vispaar, ar likumu aizlieg iegataaties videjas klases auto ar dzineeja tilpumu 1.6 bezniinam:)))))
diesel forever
Naurim:
vecīt, akcents bija uz testa aprakstu, uz auto apskatu un izvērtēšanu - gadījumā, ja nebiji pamanījis. Ne ar ko ne lielījos, ne arī vairījos uzrakstīt. Šeit nebūs īstais brīdis izgāzt savas negācijas ne uz vienu.
P.S. Easytronic kārba, cik noprotu, domāta, lai atvieglotu dzīvi (resoektīvi - braukšanu). Ja man kaut kas vēl jāmācās, jāapgūst - nu sorry - izvēlēšos manuālo kārbu.
CIK CILVĒKU, TIK VIEDOKĻU!
pilnīgi piekrītu Kasinsh!!! Automats domāts tāpēc, lai tas atvieglotu dzīvi, nevis lai autobraucējs mēģinātu izprast auto braukšanu. Draudzene paņēma jaunu Toyota avensis un brauc ar automātu bēdu nezinādama, nekas nav jāmācās, tikai spied pedāli!
siruj
Vai, kā atsita atmiņā - vienu trešdienu iekš "Ceļu! Policija" rādīja vienu dāmu ar Avensis, kura brauca bēdu nezinādama - tumšajā diennakts laikā ar ieslēgtiem gabarītiem vien. Kad viņai jautāja, kāpēc nebrauc ar ieslēgtiem tuvajiem, atbilde bija, ka spīdot acīs zilā lampiņa panelī. Dāma nezināja, kā pārslēgties no tālajiem uz tuvajiem. :) Atliek vien iedomāties, kā viņa brauca tumsā ārpus pilsētas....
Tikai nepaķer personīgi :)
vispaar nesaprotu tos, kas liek savu veerteejumu peec vienreizeejiem testa braucieniem.
Jebkura mashiina jauna buus diezgan laba.
Te viens peec 2. GOLF bija iekaapis VOLVO un bija staraa, vai nomira aiz prieka.
Pabraucat luudzu kaut paaris meeneshus un tad spriezjat kas ir kas.
TAs, ka nevareji nobremzet taja krustojuma ir tikai likumsakarigi jo ar ABS vispar nevar normali uz grants noberzet.
Modzha, tikai nevaig, man arii ir astra ar 1.6 16v motoreli- pilniigi pietiek braukshanai ap 90-100 km/h. Un videji eed krietni zem 6 littriem uz 100 km, jo nemiidu pedaali gridaa.
Protams, ja pincha garums nav pietiekams, cita lieta.
Dizelim nekadu jeegu neredzu, daarga uztureshana, degviela maksaa tikpat cik benza. Ar dizelju remontu pats esmu neemies pietiekami, neveelos vairs. Arii sargaaties no sliktas degvielas. Nafig.
A kas attiecas uz jauno astru- neticas, ka arii tai salons grab. Maneejai salonaa minimali kaut kas grab. Godiigi sakot, biju shokeets par to arii pats, jo ko tadu negaidiiju no opelja. Tiesa, mashiina man trapijas diezgan labaa stavoklii un kaut kadaa luksus salona izpildijumaa.
Izbriins arii par to, ka tam jaunajam motorelim tikai 105 ZS- maneejam tikpat pec pases datiem. Laikam nekada progresa:)
2 murgs
nu ibio rio, man pofig, cik rij uz 90-100km/h. runa ir pilseetaa, kur regulaari jaaizkustina mopeeda lieluma motoram liela masa.
Jomajo, ariii 83 gada 1.1 fiestinja var riit tik maz.
Nav maaksla meeriities ar aarpus pilseetas pateerinjiem, bet gan pilseetas.
murgs, lasi uzmaniigaak:))
Modzha, daudz pa pilseetu neesu braucis, bet izskatas, ka eed ap 6.5 pilsetas rezhiimaa.
Un atkal garaam par to izkustiinaashanu no vietas- manai astrai ir F15CR atrumkastes- pirmie 4 atrumi ir loti zemi un tuvi- kaa sekas- celj loti naski no vietas, katraa gadiijumaa no 2litreniekiem nemaz neatpaliek. Un autinja masa ir tikai 1100Kg. Principaa mierigi var saakt arii ar 2 atrumu no vietas... Taa kaa samuldeeji atkal:)
muahahaaa.... ja mans 1.9TDi 130zs 320nm diizels rij 6.5l. pilseetaa, tad lai nozheelojams 1.6 benziins riitu tikpat.
Tu ko, jokojies vai uzskati mani par blondiini vai kaa....???
ja tu dziivo zilupee un braukaa pa kaadu provinces pilseetu, kuraa ir 1 luxofors, tad poljubomu nevaretu sakasiit tikmaz.
Nespraud batonus man te. masa ir jaaizkustina, un tai jaapateere lielaka energjija, nekaa const. aatrumaa braucot.
Peec tavas teorijas sanaak, ka pilseetaa rij mazaak, nekaa uz shtraases!!!!!!!!!! lol
visi fizikji tagad kapaa apgriezas otraadaak peec taviem staastiem!!!
Modzha, nu nepaliec dumsh. Lasi arii uzmaniigaak. Es jau teicu, ka daudz pa pilsetu nebraucu. Kaa arii to, ka uz trases mans eed ap 5.5 uz simtu, es parasti paskatos liidzi cik man ari baaku ir izdevies nobraukt. Kad vairak braucu pa pilseetu, saacaana ap 6.5, smejies vai raudi:)
Un neiedomaajies, ka visi pilseetaa nemitiigi min pedali griidaa:) Un man tiesham ar doto aatrumkaarbu loti viegli sanaak uz trases pateerinsh lielaaks kaa pilseetaa, ja dzen pamatiigaak. :((( Aatrumkaste, kaa jau teicu, ir ar zemiem paarnesumiem- viegli sakt pilsetaa, bet ja uz trases saac braukt virs 100 km/h, motoru naakas dziit tajaa apgriezienu apgabalaa, kad tas saak eest daudz degvielas. :( Arii elementara fizika:)
Nu jaa, veel piebildiishu, ka sheit mineetie degvielas pateerinji katram autinjam ir ne visai objektiivi, JO- degvielas pateerinju loti nosaka arii vadiitaja manieres braukt. To es pats esmu piedziivojis, ka cilveks panem manu braucamo un nakas secinaat, ka degvielas pateerinsh ir teju dubultojies... ...jo shim cilveekam patiik riktiigi un biezhi uzmiit... Man, savukaart, patiik viegli ripinaaties kur tik vien var un lietot peec iespejas mazaak bremzes....
ai.. beidz....... kameer nebuushu izbraucis, neticeeshu.
tev tatad ir ljooo..oooti ekonomiska astra, vieniigajam uz shiiss apaljaas zemes, kas rij tik maz:))
Paklau modzha, tas ir mīts, ka benzīna motori ir drausmīgi neekonomiski. Manai 1993.gada vektrai ar parastu 1,6l motoreli braucot pa šoseju (ar ātrumu vidēji 90 - 100 km/h) (ja konkrēti no Juglas Statoila līdz Cēsu centram un atpakaļ) patēriņš bija 5,1 litrs uz 100km. Un es zinu, ka art tādu pašu motoru 3-durvju Astrā var braukt vēl ekonomiskāk
Bobi, da jop tvai... aarpus shosejas nav maaksla braukt ekonomiski. pat 1.0 karburatorfiesta 81 gada vai jebkursh cits motors eediis maz
Nezinu kads ir tavs auto vaditaja stazs un cik auto sava dzive esi izmeginajis, bet par jauno Astru nepiekritu tik asai kritikai. Vieniga taisniba ir par Easytronic karbu un audiosistemu. Parejam atlausos nepiekrist, jo esmu braucis gan ar 1,6 benzina (480 km) ,gan 1,7 dizeli (1200 km) un varu tikai uzteikt par Opel progresu. No Golf vel atpaliek, ar jauno Focus lieku vienadibas zimi, bet franciem ieliek vispirms ergonomika un tad ari cena.
Var saprast, ka ar šo Opel ir izbraucis viens no mūžīgajiem šīs markas noliedzējim.No savas puses varu par šo auto teikt tikai tos labākos vārdus, ir viena nianse- neņemiet ar Easytronic, tas tiešām ir murgs.No dzinējiem ieteicamais 1,7 CDTi- pietiekami ir 100 Zs un dinamika labāka kā 1,6 105Zs benzīnam (tomēr dīzeļa turbo un griezes moments). 1,9 CDTi vairs nav ne tik ekonomisks, ne izturīgs.