Jau vairaakus gadus braucu ar Celica. Sakuma man bija 1993. gada Celica, ar paceljamajiem lukturiem, nu nopirku 2000. gada 1,8l 192 Zs. Nu ziniet, ja jus velaties superigu masinu, kas ne tikai labi iet, bet ari baigi labi izskatas, tad Celica jums bus ista. Lai ari sporta masina, Toyota ir padomajusi par komfortu. Brauksana patiesi erta. No sakuma likas, ka masina ir briesmigi zema, bet tad kad saku braukt, sapratu, ka nav tik traki. Tas tikai vizuali ta izskatas. Vieniga negativa ipasiba, kas manuprat ir jebkurai sporta masinai, ir tas ka vinja diezgan daudz eed degvielu (videji 10l/100km) un ir dargas rezerves daljas. Bet ja to visu var atljauties, tad uz prieksu.
Uzraviens ir lielisks, viena seta var parspet ielas masinas un ari jaudigus motociklus. Lai gan Toyota pazinjojusi, ka partrauks Celica razjoshanu, nupat tomer iznakusi jauna Celica GT versija.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jaudiigus mocus tu tikai slapjos sapnjos vari paaspeet....mocim 5 s 100 km ir parasta lieta...bet tava celica par to var tikai sapnot.....taa ka nestaasti niekus....
nu nez par taam naudaam ~ 10 eur labaak njemtu Audi TT 1.8 turbo vismaz salons kaa salons... palietoju es tadu 2000 g Celiku salons baigaa plastmasa (leetums).Tehniski jau ok Japanji ir ilgdzivotaaji arii autobuvee.
Par tiem močiem laikam raksta autoram nav nojausmas jo jaud\ig\akajiem motocikliem ir 1zs uz 1kg tad padomā ko raksti..., tavai celicai labi ja 0.2 zs uz 1kg...,
Vienīgi varbūt tos jaudīgos močus tu domāji Minskas un Javas no kaimiņu pagalmiem...
Eu Savs puika tie 10000 eur arī ir nauda un liela nauda, par to var uztaisīt tādu tūningu, ka TT ar 1.8 varēs lūkoties celica milzīgajā Remus izpūtējā un FK spožajos starmešos...