Volvo 460 GL
1992
Novērtējums: 5
Sis stasts sakas kad aizbraucu pirms apmeram 6 gadiem uz rumbulu jaunu autinu lukoties un atradu ari placi staveja tads tumsi zals volvikis ar 1.8 motorinu. Pirmais vizualais iespaids bija labs un tiem laikiem laba komplektacija pusadas salons, stures pastiprinatajs, elektriska luka, izbraucu test draivu un nolemu iegadaties so aparatu cena bija 1400 Eur. Tad kad nopirku likas ka esmu izdarijis veiksmigu pirkumu, bet smagi kludijos. Jo tadus moku pilnus gadus, ko sagadaja sis auto nekad neizmirsisu. Pirmo gadu nobraucu gandriz bez jebkadam problemam. Pec tam sakas no sakuma radjators caurs, tad atklaju ka izputejs jau ir ta izpuvis ka apskati ar tadu neiziet, ari korozija darija savu. Apskates iziesana prasija krietnu naudas summu 90 par izputeju(tas bija sarusejis tik daudzas vietas ka bija viss jamaina, radiatoru ari nacas mainit jo tiko it ka ir sataisits atklajas kada jauna suce tas maksaja 70 Ls nu vel protams bija jamaina kalotkas, ela pec tadiem remontdarbiem apskati kaut ka izgaju. To gadu nobraucu bez lieliem remontiem un tad tikai sakas lai izietu apskati vajadzeja nomainit bremzu caurulites, kreiso sarmiju. Ta jau nekas traks bet ar to es nonemos krietni ilgaku laiku neka biju planojis jo viss buja tik kapitali izrusejis ka neko nevar atskruvet gandriz visas skruves vajadzeja ar fleksi griezt nost trubinu maina sagadaja lielas problemas bet galu gala izdevas apskati izgaju bet ta bija ari pedeja apskate sim autinam. Pedejais gads ko nobraucu bija viss sliktakais. No sakuma priekseja atspera saplisa kada veida nezinu bet tikai vienu dienu pamaniju ka no prieksejas atsperes ir noluzusi viena detala, atsperi nemainiju jo nebija verts vairs investet saja grabaza jo autins bija tik stipri izrusejis ka bagazniekam noplisa nost apaksa vel kapitali bija izrusejusi apaksa un grida saka veidoties caurumi. Un ta nobraucu ar autinu lidz apskates beigam un tad pardevu pa 350 Ls Vispar sajos gados ko nobraucu ar so autinu biju apmierinats, bet domaju so marku vairs nepirkt, jo detalas ir loti loti dargas un eksplotacija ir loti neizdeviga.
Andris
@ 28.jūnijs 2005 0:00
Man bija Volvo 740,savaa zinjaa varu piekrist,detaljas daargas un vainas hroniskas,ik gadu vajadzeeja labot pakaljeejo durvju atsleegas mehaanismu,kaa arii regulaari naacaas jaukt un eljot bagaznieka durvju sleegsanas mehaanismu.Motors pliisa maz,bet ja pliisa tad ar veerienu.Bet taa masiina bija laba,pie manis sabija 8 gadus.
Jā, par 400tās sērijas Volvo neesmu dzirdējis gandrīz nevienu labu atsauksmi. Man tik jautājiens - pirki pa EIR vau tomēr $$$ ?
Man ar bija Volvo 440 1.7i murgs. Npirku vinu 2000 gada un knapi tiku no vina vallaa 2002 gada. Nemaku spriest par citiem volvikiem, bet sitas 440 manliekas zviedriem nav izdevies. Dallas dargas, es veel neko neteiktu, lai taas dallas ir padargas, bet sitaadam briesmonim vienkarsi zeel kaut ko pirkt pa tadu cenu. Neperciet sitos Volvo silti iesaku. 1.7i vispar neiet degvielu tik rij.Bija kadreiz GSI kadets tas mazak eda nekaa sitas briesmonis.
GSI Kadett vispaar bija njiprs naziitis..... Norway bez sajuuga, ar 5-to robu, staavaakajos kalnos pukshkjinaaja un neslaapa! :D
Sen nebija nācies dzirdēt kaut ko tik bēdīgu par šādu auto. Un kur tad ir izslavētā zviedru kvalitāte ? Vai gadījumā atzīme 5 nav tā kā drusku par daudz par šādām briesmu lietām ?
kaada tur zviedru kvalitaate? :D 400tie un 300tie volvikji tika likti kopaa DAF ruupniicaa niiderlandee laikam :D tur nav ne smakas no zviedru buushanaam :D ja grib zviedru auto, ta luudzu, 200, 700, 900 ij 850 volvo
4 sērijas volvo - neesmu dzirdējis nevienu (!!!) labu atsauksmi ne par 440/460/480, ne arī par S40/V40.
Nu nemāk tie beļģi no Renault uztaisīt Volvo...
Master D, vienīgais, kas kopīgs Volvo 4xx ar Reno ir motors un tas nemaz nav sliktākais šajā auto.