jau 4.5 gadus pārvietojos ar Audi 80 1.8S. Patlaban spidomertrā noksreejiens ir apm. 400000km. Vairaak kaa paarliecienaats, ka tas cipars ir vismaz par 150-200k lielāks. Noteikti atgriezts atpakalj. Mashiina LV nu jau 9 gadus. Palasot citu komentaarus, izskataas, ka baigaa miskaste taa mashiina. Tik traki jau nav, viss atkariigs, kaadas detaljas tiek liktas. Pirms manis mans sencis ar to brauca tikai pa grunts celjiem. 3 gadus praktiski nekas netika mainiits ne ritoshajai, ne motoram. Mashiina bija iepirkta no paziistamiem cilveekiem, kas bija, ja nemaldos, kraameejushi tur ieksjaa tikai oriģinālās Audi detaļas par lielu kaapostu. To es taa nosecinu, jo tikai pēc 3 gadiem sāka birt piekare. Peec 3 gadu ekspluateeshanas mashiina tika atdota man. Pirms tam izpuuta galvas bliivi un to mainot pie reizes tika uztaisīts daļējs kapitālais remonts motoram. Tajaa laikaa tas izmaksaajaa kaadus 120 Ls. Peec visa taa saakaas viena probza peec otras. Tajaa laikaa ar liidzekljiem bija pashvaki, taapeec liku to leetaako, jo bira viss iespeejamais ritoshajaa. Pirmajos divos gados naacaas nomainiit pa 2 reizeem visas bukses un stures pirkstus. Naacaas nomainiit arii motora spilvenus. Nomainiiti 2 termostati. Beigaas uzliku lietotu originaalo audi termostatu, jau 2 gadus iet. Nomainiiti 2 uudens suuknji, bremžu galvenais cilindrs, aizmugurē bremžu cilindi, sajuuga cilindrs, rocenes abas troses, sajuuga disks un kurvis, priekšā viens gultnis, aizmuguree abi gultnji, divas reizes iegraabos ar nekvalitatiiviem ellas amortinjiem. Nerekomendeeju pirkt spaanijaa razhotas KYB. Nomainiiti atbalsta gultnji, nomainiitie izrādījās vēl sliktāk par iepriekšējiem. Nomainīju zobsiksnu 2 reizes. Pēdējos 2 gadus sāku krāmēt dārgākas un laikam arī kvalitatīvākas detaļas. Pašam jau šķiet, ka būšu pārkrāmējis visu, ko vien var pārkrāmēt. remonta izmaksas ar katru gadu samazinās. Ja pirmajā gadā ieskaitot gāzes iekārtu ieliku kādus 650 Ls varbūt arī vairāk, tad pēc tam bija ap 300 Ls un pēdējos gados tas cipars svārstās ap 150 - 200 Ls gadā. Protams, varēja jau pārdot, bet es parēķināju, ka ņemot uz līzinga mēnesī sanāk vairāk atdot nekā es atdodu remontos. Nu ko tad neliels rezumē:
- vājāka vieta ir piekare
- motoram resurs laikam ap 350000km
- ekstru šamajam nav praktiski nekādu, lai neteiktu vairāk
- mazs bagazhnieks
- pavājš uzrāviens, laikam kādas 14sek lidz 100 km
- cieta piekare, bet taapat liikumos nav stabila
+viegli vadāms (ja nav pilna mashiina)
+ gana kluss salonaa. Ljoti labi var just starpiibu pabraucot ar 94. gada 626 mazdu vai mitsubishi Galantu
+ekonomisks, lai gan liela starpiiba starp pilseetas un shosejas režīmu. pa šoseju no 5.5l/100km (braucot ar 90km/h) liidz 9l/100km (160km/h). Pilseetaa zem 11l netieku. Neiesaku pirk taadu, ja jaapaarvietojas tikai par pilseetu. Ar gaazi tiem cipariem var pielikt klāt kādus 1- 2 litrus
+izpuuteejs vispaar nerusee
+bundza ir cinkota, taapeec taa arii neruusee
+seedeklji, kaut arii nav neko daudz reguleejami, ir pietiekami eerti un var ilgi braukt nenogurstot - ir braukts 1000 km gandriiz neapstaajoties.
+ stingra virsbuuve. Saliidzinota ar tādas klases mašīnām, protamas. Piemēram 90. gada opel vectra, braucot pa tādu kārtīgu trepi, šķiet, izjuks. Paŗ 80 tā nevarētu teikt.
ja buutu stuures pastiprinaataajs, varbuut veel kaadu laiku brauktu. Ir doma mainiit. apnicis tas autinjsh, bet nu pierasts gan baigi.
Pēc plusiem un miinusiem varētu likt 5, bet tomēr likšu 6, jo tāda gada gājuma mašīnai šādi veiktais remonts laikam jau ir OK. Cerams, ka nenobiedeeju potenciaalos šadas mašīnas pircējus. ja gadīsies labā stāvoklī, tad nebūs tik daudz naudas jāizmet. Maneeja tagad noteikti kādu laiku kalpos bez problēmām.
Piebildīšu, ka uz ceļa gan nekur neesmu palicis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Apbrīnoju Tavu pacietību&apņēmību!!,sen jau būtu šrotā nodevis&nevis piķi grūdis tanī miskastē!!
Bija 2 faktori, kas mani atturēja no mašīnas maiņas - šī mašīna sanāk ļoti ekonomiska, jo uz gāzes un otrais faktors, krāju naudu jauna dzīvokļa iegādei, tāpēc par mašīnu īpaši nedomāju. Dzīvokli nopirku, tagad var arī padomāt par citu autiņu:)
Tad vēl, nav jau nekādas garantijas, ka tā nākošā arī iesākumā neprasīs ieguldījumus.
Es patlaban svārstos, ko pirkt - Audi A4 1.8, Vectra EcoTec 2.0 vai audi 100 2.3 E. Par diviem pēdējiem jau esmu noskaidrojis, ka ar gāzi ir OK. Kā ir ar a4, nezinu. interesanti, cik tādam maksā gāzes iekārta. Ar gāzi esmu sācis braukt un braukšu, jo neesmu nekāds gonkotājs, ja kādam labpatīkās, lai saukā mani par opīti, bet nu patīk man ekonomiski un ērti pārvietoties no punkta A līdz punktam B.
Pilnīga taisnība autoram!Ja ar mašīnu daudz brauc , tad arī tā daudz ir jāremontē . Jautājums , vai ir vērts 17 g. vecā mašīnā tik daudz investēt , bet , autors , šķiet jau ir sniedzis atbildi .Lai veicas turpmākos ceļos !
Kad to mašīnu dabūju, likās baigi OK, pats tādu uz sitiena nopirkt nevarēju. Sakostiem zobiem maksāju par remontiem. Laikam jau jebkuru lūzni var atjaunot un pēcāk tas maz lūst. Nu man tas ir izdevies:) Protams, nevienam to neiesaku, labāk pabraukt gadu, un ņemt atkal citu labā stāvoklī. Protams, pēc tam kāds cits jāsies:) Labums tāds, ka to mašīnu zinu no A-Z. Vēl aizmirsu pieminēt, ka vājā vieta ir karburators. To tā īsti saremontēt LV servisos nemāk. Tā kā gāze to karbuli praktiski neizmanto - gāze tiek iepludināta pa gaisa atverēm, tad problēma atrisinājās. Pirms gāzes ielikšanas nojājos ar to karbuli, nekāda labuma. tad vēl tas spilvens zem karbuļa reizi 2 gados ir jāmaina.
Visā visumā piekrītu RobertZ komentāram. Nav vērts tādā mašīnā tik daudz investēt, bet nu tiem, kam maciņš neatļauj, nākās tā arī darīt. bez tam var jau arī neko nemainīt un rulēt. man patīk, ka viss autiņam ir kārtībā, vēl jo vairāk, ka ar to mašīnu kādi 25 - 30 tk ir novilkti pa eiropu. Tālākais, kur aizbraucu bija Horvātija. Pēdējais brauciens tam autiņam manā sabiedrībā būs pēc mēneša uz Itāliju.
Par karboratoru remontiem man taspats sakaams,-agraak braukaajos ar golf-2, bij man vinji divi, braukaaju kaadus astonjus gadus un varu pateikt kad arii tiem karb. ir vaajaa vieta, un diemzzeel LV tieshaam nav meistari kas var tos salabot.
p.s. tika braukts gan uz glauniem servisiem, gan uz kaktu dakteriem-rezultaats liidzinaas 0
dieva delj nepeerc A4. izgruudiidi veel lielaaku naudu par remontiem, jo piekare tam veel svakaaka par 80. labaak njem 100 ja liec gaazi, buus pasaa laikaa.
To: Tāpat vien
Nu jaa, ko tādu esmu dzirdējis. Laikam jau lielākais pluss a4 ir dizains un kvalitatīvie materiāli salonā kā arī skaņas izolācija. Ir jau vēl viens mīnuss tam a4 - zog viņus nejēgā. 100 atkal man šķiet nedaudz par lielu, bet mašīna laba. Tad jau lābāk Vectra - ir dzirdēts, ka tai piekare un motors ir pat ļoti izturīgs un arī casco ir mazāka kaa audi a4 un 100. Vēl ir variants Skoda Octavia. Tai arī vajadzētu būt labai.
Ja protams arii tas ka zog audi. Vot Skoda gan ir reala alternativa, leta un kvalitativa. Pats esu saskaries ar Skoda Fabia SDI. Ir ok, viss atkariigs kaa ekspluatee. Ja daudz brauc, regulaari paarkrauj, ipasi neskataas kur brauc, tad masina pamazam padodas un saak birt nost. Ja kaut cik domaa ko dari probleemas nebuus. Pateerinjs vispaar arpraac, pa soseju pa veejam uz 90 km/h 3,2 l/100km, pie tam triis cilveeki masiinaa. Vardu sakot leets golfs, bet pat ar simpaatiskaaku dizainu (subjektiivs viedoklis)
A neapnīk tie defekti, roka nepiekusa rakstot tos n-tos defektus... Nez kas būs nākamajos 2-3 gados?
To Defekts:
Nepiekūst roka rakstīt. Sēdēju hotelī tālu prom no mājām. Nebija ko darīt, tāpēc sarakstīju visu ko atcerējos. Principā auto lietošanas iesākumā visu rakstīju blociņā. Arī izmaksas, bet to gan man slinkums vilkt ārā. Es domāju, ka nākošajos 2 - 3 gados varētu būt jāmaina tikai kādas gumijas, jo viss jau ir pārlasīts.
Piemirsu pateikt, ka pats esmu ar to nobraucis 100tk km, 95tk km nobraukti ar gāzi.
cau visiem!!!! uzrakstīšu es ar savu pieredzi ar AUDI 80 1.8S! ta kā pateiz mekleju sev jaunu auto, izlasiju daudzus rakstus par vairakiem autiņiem, un nodomaju ka jāiegula sava pieredze arī!!!! nu lūk, mans stāsts ir par veco labo muciņu! nopirku 2006. gadā ar tikko izietu TO, uz nekādu servisu nedzinu, tā tikai pavizinājos ar spečuku (mana pirmā mašīna, tapēc tolaik es tajā biju ne bum bum), un paņēmu pa 1000 Eiriku. komplektācija ir ļoti reti sastopama: 1.8S, 4 ātrumu mehānika, karburators, čoks (ka žigulim), stūre pastiprinātāja NAV, centrālā atslēgas NAV, signalizācija NAV, voobšem visvienkāršākais modelis, kas var būt! un negrama nenožēloju ka to nopirku! dargākais remonts bija: kad maģi nozaga, izrāvā kaut kur zem paneļa vadu, un nedega visa paneļa apgaismojums. aizbraucu uz servisu, nomainija visus vecus vadus kuri bija uz miršanas robežas un pie reizes termostatu - 100 Ls ar darbu! parējie remonti sastādīja no 30 - 60 Ls. izsita logu - 5 Ls šrotā, visas gumijas - pa 5-10 Ls!! Mašīna ļoti patīk! gan iekšā gan ārpusē! vienīgi vietas pa maz, bet iebāzt var daudz ko, ja grib! vizinos es ar viņu jau 2 gadus, un varu teikt tikai labu! varbut tapēc ka trāpījās labā stāvoklī, nezinu... nu jau nobriedu nopirk ko jaunāku, vismaz ar stūres pastiprinātāju!! :)))) audiku gan nāksies pārdot. ja kādam interesē, rakstiet... nu tāds man tas stāsts sanāca!! Visiem veiksmīgus braucienus!!!