Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Alfa Romeo 147 2.0 2002 Novērtējums: 9
Motors 2.0, 150 zs, benzīns, mehāniskā ātrumkārba.
Nopirku 2004. gada novembrī. Kopš tā laika nobraucu 18 tukstošus. Katru dienu sanāca 100 km ārpus pilsētas pa labu šoseju un apmēram 30 km pa pilsētu.

POZITIVI.
Izcila vadīšana, teicama ātrumu pārslēgšana, izcilas manevrēšanas īpašības, uzrāviens vislabākais braucot 3. ātrumā pie 3000apgriezieniem var izvilkt neticamu uzrāvienu(tā ka pats ieslīgsti krēslā(ne tikai pasažieri)),
uzrāviens no vietas tikai normāls, no 80 uz 120 iespējams tikt kādās 3,5 sekundēs, kas nozīmē elegantu apsteigšanas iespēju (kaifīgu), ziemā regulāri braucot uz 140/150 (kas shim auto ir tīkamākais ātrums), sakrāju 6 soda punktus un vidēji uz 100km terēju tikai 9,7 litrus benzīna (vasarā 8,6 braucot uz 100/120, jo soda punkti tagad neatļauj ātrāk braukt :/ ), dizains ir burvīgs (katru reizi prieks saprast ka tā ir mana mašīna), interjērs patīkamu apstrādi (nav pretīgu plastmasu), ir divas vietas kur ielikt dzēriena pudeli vai glāzi, sēdekļi ir perfekti ( no comments), arī aizmugurē sēdošiem vietas pietiekami.
Auto stabilitāte ir apbrīnojami laba. Ziemā visos šļūdoņos un sniega debesu lavīnās gāja kā mīļais.
Par cik ziemā pogainie snauž, tad varēja arī pamēgināt uz viegli uzsaluša uz 165km/h, perfekti.
Vasarā ar vienu porsche džipu paskrējos un sapratu, ka ir baigi labais, ja ņem vēra cenu starpību, to cik ēd un cik kompakts.
Salonā nekas nečīkst un negrab.
Labs spogulītis ar gaismiņu aiz saules aizsarga.
Zem priekšējā bufera ir plastmasa, kas izglābusi manu eļļas katlu kādas reizes trīs.

NEGATĪVI.
mistiskas kļudas kompjūterā, kuras kā zinu esot froniskas. Piemēram ik pa pāris mēnešiem uz displeja uzlec alerts plus skaļš pīkstiens ka aizmugurējie miglas lukturi ir iekš failure.
pāris reizes gāzes pedālis pēc kruīza lietošanas iesprūda līdz galam ( 7000 apgrizieni).
logu tīrītāji ziemā radīja nevisai patīkamas sajūtas. Respektīvi, mana teorija, ziemas logu šķidrums dēļ savas biezas konsistences, nebija spējīgs šļākties līdz loga vidum bet apmēram 1/3 no loga apakšas (pie ātruma virs 90km/h), savukārt brucot uz 100km/h šķidrums arī vasarā netiek līdz stiklam, bet izšķīst gaisā. Vēl likās, ka loga plastika tā īsti neļauj tīrītāj slotiņām piekļauties pietiekami kā rezultātā pat ar jaunām slotiņām pa vidu stiklam apakšējā daļa, teiksim 30x 20 cm, tā kā īsti nenotīrās tik labi kā citur. Smalki - ne? Īpaši kaitinoša stikla tīrītāju neizdarība bija pie -5 līdz +5 grādiem.
Kopumā jau ir ok, bet līdz galam tur kaut kas nav pārdomāts.
Mazs bardačoks. Gandrīz neko nevar ielikt.
Aizmugures mazajam logam ir jāpierod, ir mazs.
Benzīn bākas padarīšana nav pārāk ērta, ir redzētas ērtākas.
Ziemā ar klimata kontroli dažkārt ir jāpadīdžejo tā pamatīgāk, bet kopumā tā ir ļoti laba.
Uz grants ceļa ar šo auto nav ko darīt, ja vien ātrums nepārsniedz 40 km/h. Uz bruģa digti jūtīgs, rodas sajūta ka notiks kas nelabs (nolūzīs kājiņa).
Uz grbuļaina pamata bremzē ļoti slikti. Pāri gaisa tiltam pāršaut var, bet jābremzē ļoti laicīgi.
Auto radīts labai šosejai un pilsētai.
čīkst plaukti, kas ir hroniska kaite loterijas veidā (dažiem ir dažiem nav), bet čīkst tikai dažreiz pēc mitras nakts.
Sākumā bija grūti pierast, ka viss spidonmertru un citu ciparu paneļa gaismas ir sarkanas. Spieda uz acīm, pēc Subaru dzeltenīgi piemīlīgajiem toņiem.
Aizmugurējais stikls un visa aizmugure nežēlīgi smerējas un pastāvīgi ir netīra - kompktklase.
Bet aizmugurējie špricekļi šļaksta tikai līdz pusstiklam un augšējā daļa tā īsti nenotīrās. Vasarā ir ok.


Ieteikumi.
Nepaļauties uz pirmajiem iespaidiem (testa braucienā), to labumu uzķer tik ar kādu trešo nedeļu. Uzticieties citu sajūsmai.
Neiesaku pirkt 147, kas labota/uzturēta eizenšteina ielas servisā, jo tur man pieskrūvēja (ar varu) šķibi skrūvi, ritenim un nevajadzīgi nomainīja filtru.
Gunāra astras ielas serviss ir ok, bet protams centība un profesionalitāte vēl pieklibo, jo dēļ viņiem neizgāju apskati dēļ elementāriem , nenomainītiem bremžu klučiem. Bet klaju haltūru tur nav un veči ir uz goda.
Ieteiktu tomēr lietot 16 collu ritenus, ne platos un 17". Stabilitāte jau tā ir laba, bet ar 16 colīgiem ērtāka vadība, iet vieglāk. Protams, ka man ir gan vienas , gan otras un ar 17 collīgiem jau skats ir dikti smuks.
Pirkt šo auto, ja ir svarīgi braukt ar baudu, pēc grūtas darba dienas (uzreiz saproti, ka itāļi savu darbiņu izdarījuši perfekti), tā JAU ir atpūta.
Ieteiktiu ielikt labu skaņu, kas pamataprīkojumā ir ļoti švaka.
Nemazgāt Alfiņu birstu mazgātuvēs.
Iesaku pirkt tieši 2. o litrīgu, jo tas ir tikai adekvāts šī auto motors. Vēl labāks varetu būt 1.9 dīzelis (fiksāks).
Neiesaku pirkt jauno 147, jo dizains ir sačakarēts(he, he), bet gļuki novērsti, kapēc atkal iesaku pirkt jauno.
Īstiem trakajiem vientuļniekiem iesaku 147 GTA, tas varetu būt iespaidīgi.
Neiesaku pirkt ALFA GT, jo tādu domāju iegādāt pac.
Jo tam ir liela bagāža un arī labs dizains un 3,2 motors iespējams.


pikaso @ 14.jūlijs 2005 0:00
Visi komentāri
 
Master_D 14.jūlijs 2005 9:07
0 0 Atbildēt

:)

Master_D 14.jūlijs 2005 14:17
0 0 Atbildēt

Cik noprotu, tad jamam iet tas pats 150hp 2.0 16v TS dzinējs, kas 155 no 1996. gada, GTV, 156, 166? Jeb viņi kaut kā atšķiras?

momo 14.jūlijs 2005 20:25
0 0 Atbildēt

Vai pasam pec visa uzrakstita nav kauns par atzimi 9?
Tads 6ar + vel butu patiesi.

Qued 14.jūlijs 2005 21:34
0 0 Atbildēt

>visa aizmugure nežēlīgi smerējas un pastāvīgi ir netīra - kompktklase.
rokas nost, ar kompaktklasi tam nav nekāda sakara. Ar virsbūves formu - gan.
Visā visumā normāls apraksts, tikai kāpēc lielīties ar savām necilajām gara spējām, par ko liecina atvilkšana uz "viegli uzsaluša" ceļa?
Nu a nav dikti paciets tas auto? Stabilitāte uz asfalta un nelietojamība uz zemes ceļa un bruģa par to varētu liecināt. Nez, kā būtu, ja auto apautu ar necilām 15 colu normāla augstuma riepām...

arba 14.jūlijs 2005 22:43
0 0 Atbildēt

ar necilajām 15 riepām varētu arī pa bruģi braukt :)

nomiks 15.jūlijs 2005 8:55
0 0 Atbildēt

Piekrītu MOMO.
Izlasot šo ļoti izsmeļošo un patiešām labo aprakstu, nevarēju saprast, par ko tad Picaso savai AR ir ielicis atzīmi 9. Vai par šo: 1) mistiskas kļudas kompjūterā; 2) pāris reizes gāzes pedālis pēc kruīza lietošanas iesprūda līdz galam (kas, manupāt, ir ļoti bīstams trūkums, kas var būtiski ietekmēt ne vien paša, bet arī citu satiksmes dalībnieku drošibu); 3) loga plastika tā īsti neļauj tīrītāj slotiņām piekļauties pietiekami kā rezultātā pat ar jaunām slotiņām pa vidu stiklam apakšējā daļa (skatīt iepriekšējās iekavas); 4) uz grants ceļa ar šo auto nav ko darīt, ja vien ātrums nepārsniedz 40 km/h; 5) uz grubuļaina pamata bremzē ļoti slikti ????????????

Tāpat vienu Picaso norādīto plusu uzskatu par mazliet pretrunīgu - uz grants ceļa ar šo auto nav ko darīt, ja vien ātrums nepārsniedz 40 km/h un uz grubuļaina pamata bremzē ļoti slikti, taču tajā pašā laikā autors norāda, ka auto stabilitāte ir apbrīnojami laba.

Nekādā gadījumā negribu teikt, ka AR ir sūdīgs auto - pašam jau nu ļoti patīk, bet tikai vizuāli. Tomēr uzskatu, ka konkrētajā gadījumā nav objektīva atzīme.

Gasjs 15.jūlijs 2005 9:23
0 0 Atbildēt

Par AR147 cietību. Man iznāca psbraukt ar 1.9JTD (100hp), kurš bija apauts ar 215/45 R17. No asfalta nost nebraucu, bet pat uz asfalta nelīdzenumiem šis vāgens likās mīkstāks (bet nekādā gadījumā ne nestabils) nekā mana Mazda6 ar tāda paša izmēra ripukiem.

arba 15.jūlijs 2005 11:21
0 0 Atbildēt

Grants ceļi nav patīkami nevienam cietam auto, te AR neatšķiras no cietiem, jābrauc ātrāk pie 90-100 sīkās bedres vairs nejūt.
Slikta bremzēšana uz bedraina ceļa - visu cietu ar ABS apgādātu mašīnu īpatnība, pie tam tā ir tikai sajūta nevis patiesība, jāmācās bremzēt ar ABS.
Kas tur ar tiem logu tīrītājiem nezinu - individuāla īpatnība.
Pārējais ir gaumes jautājums - man ļoti napatīk salons, mēģinājums pielīst vāciešiem, nav vairs AR askētisma, daudz visādu nevajadzīgu s... - glāžu turētāji, dalīts klimats u.t.t.t tapēc arī vīlos GT, jo viņā ielikts 147 salons
Nesaprotu prieku par 2,0 dzinēju.

Master_D 15.jūlijs 2005 15:54
0 0 Atbildēt

Nomik!
Izbrauc ar Alfu un sapratīsi, kāpēc cilvēki liek 9

nomiks 15.jūlijs 2005 16:48
0 0 Atbildēt

Meistaram_D
Patiešām ar AR pie stūres nav sanācis izbraukt un, kā jau minēju iepriekš, man nav nekāda īpaša naida pret AR, bet mans vidoklis, kas tika iepriekš pausts, bija par to, ka nez vai ar tik daudziem mīnusiem šim konkrētajam auto būtu jāliek atzīme 9.
Bet galugalā visa tā vērtēšana ir viena subjektīva lieta.

pikaso 18.jūlijs 2005 19:02
0 0 Atbildēt

9 liku, jo ir jau tie 90 procenti, no visa lietošanas laika, kad vāģis iet smuki. Bet esmu dziļi pārliecināts, ka nav ekvivalenta auto par šādu cenu ( 2002.gads, 35 k, 14 k EUR), ar , manuprāt, tik perfekto dizainu, braukshanas baudu, un iekšējo apdari (sarkans ādas salons, plus pārējie matereāli, kas ir tīri glīti, salīdzinot ar šīs klases citiem uz kompja uzceptajiem, plastmasīgajiem, datorspēļu estētikas interjēra dizainiem)

Dažas piezimes par aprakstu.

Tik tiešām no 80 līdz simtam var dabūt tikai 7 sekundēs, uz līdzena ceļa.

Ar ABS ir tā smalkāk. Jābremzē pulsējot, tad viss ok, bet drošāka sajūta ir ar vecajām labajām.

Sākumā autiņam bija 15" TOYO vasaras riepas, un tagad atceroties, liekas, ka priekš Rīgas plus dažreiz izbraukšanai ārpusē , tās ir vilabākās.
Gribās jau tā smukiar 17", bet Rīga līdz tam vēl nav izaugusi.
Lai gan šodien sāka likties, ka ikdienā jābrauc ar ko vecāku un prastāku. Alfu - brīvdienām.

Pretrunas aprakstā rodas dēļ emocijām par auto labajām īpašībām un faktiem par gļukiem.
Jau jau kādu iemīl, tad jau piemiedz ar aci netikumiem.

Kapēc jābrauc ar imprezu, tikai dēļ tam, ka laba kvalitāte, bet nepēckā neizskatās (visu cieņu Subaru, pats braucu divus gadus) ?

amber 20.jūlijs 2005 18:20
0 0 Atbildēt

man ari ir 147 2L, bet liekas, ka zirgi tomer tai ir 155. Ar lampinu tada pati shaize, bet parsvara mitra laika. Logu mazgasanas skidrums lielaka atruma kautka isti netiek lidz stiklam, bet ta itka esot labojama vaina. Dinamika laba, izskats izcils, sajutas dievigas.

Uz granteta cela turas labi, tapat ari ziema. Masina pateicoties elektronikai ir loti stabila. Ja gribas asakas izjutas, tad sho to var atslegt un uz prieksu. Neesmu nekad aizdomajies, ka masina butu cieta. Salons patiesiba ir daudz asketiskaks par paslaik tirgu esosiem citu razotaju lidzigu gadu modeliem. Nav nevajadzigu pogu rindas utt. Taja pat laika ir sava odzina. Galu gala, ja gribas pilnigu asketismu, tad jabrauc ar kartingu.

un sorry, picaso, man ir ari GT, Tev par prieku, gan ne 3.2 versija, bet 2L un ar salespeed karbu.

pikaso 1.augusts 2005 14:35
0 0 Atbildēt

Amber, Kur ta GT nopirki, vai pasutiji no Vacijas, varbut kadi gali ira, kas atved?
Amber, kadas riepas tad stav virsu 147, ja neliekas ciets?
Droši ka vien 16''..?
Vai pārredzamība uz priekšu nav pārāk slikta GT modelim?

Par interjeru , patiesi, jateic slavas vardi, jo iemetot aci citos jaunajos kompaktniekos mati sacelas stavus.

Manam piemēram ir sarkani ādas sēdekļi, kas sākumā likās pa šerpu, bet tagad jasacī, ka piestāv mašinai.

Tiko izbraukaju Samsalu un Hiumaa, krustaam šķērsaam, un atkal jateic, ka mašina ir uz goda.
Un ari pa dazhiem bezceljiem gāja ljoti smuki, kas liecina par to ka mašinīte NAV PAR ZEMU pat zemes ceļiem.

Par cik shajaas salaas ir atputas noskana daudz lietoju kruīzkontroli un, ticiet vai ne, tereeja tikai 7,5 litri videji ( 155 ZS, 2Litri). Ziemā, Rigā 9,2.
Ceļi tur ļoti labi un ir vietas, kur ļoti līkumaini, kur arī itālis sajutās kā mājās un demonstrēja iespaidīgas virāžas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti