- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Aptauja: autovadītājiem rudens un ziemas mijā uz ceļiem visbīstamākais šķiet apledojums un meža dzīvnieki
5
Francijas pilsētā Dūe izgatavoti 100 000 Renault 5 E-tech elektroauto: Uzmanības centrā: "Ražots Francijā"
Debila mashina istaniba. jatdzist ka tavs apraksts ir baigais kompliments tam dampim. Bija tas gods izlaist ar taadu pashu s... 5durviigu un ar 2 l motoru. Nu tad runaajot par ceelienu no vietas - taada vispaar nav. Troleebuss pat ielikt vareetu(domaaju ka 1.6 ir veel beediigaaks tipins) Caurejamiiba - kaa jebkurai daarza kjerrai kura apriikota ar 4x4 (no kuriem taa reaali tikai 2 velk) Problemas sakas tad kad megjini shturmet kadu padziljaku pelki. Pectam naacaas ilgi un dikti ar feenu zhaaveet tam "tiigjerim" visu iespejamo elektroniku. galu galaa arii saimnieks to nomainija samaksadams 160 LS par dzineja vadibas bloku. Par vietu salonaa runat negribas. Arii taas tur nav. Ja arii kaac nav seedeejis iekshaa tad saliidzinaajumam BMW E36 vietas ir vairaak. Seedeklji patizli - atgaadina tos kuros seezhu soliidos restoraanos pie galda. Protams salona apdare ir leets diivaana audums un 10 kg plastmasas. Ekstras necerat tur sastapt.
haaaaaaaaaaa ha
to Lasdh
Pirmkart dzips nav domats dragreisam, bet ja trolebus tev pat ielika tad japrasa kada stavokli bija ta masina ar kuru tu brauci motors tad vinai ir ta nokauts ka nav brinums ka neiet. Vietas masina ir pietiekami daudz. Apdare ari nav tik slikta nevajag jau nemt viss letako komplektsaciju un ekstras ari ir diezgan daudz.
Znaci Lasdh ja esi braucis ar vecu galigi izdrastu grand vitaru nesaki ka jaunas ir sliktas.