sis ir jau 2ais Subaru Legacy ar ko parvietojos. Atskiriba no iepriekseja (2.5 a/t) sis principiali savadaks - jauda palielinata lidz 245Zs, 5 pakapju automats parsledzas viegli un nepiespiesti, skanas izolacija uzlabojusies, tadi sikumi ka navigacija ar touch screen paneli utt vispar nav japiemin, bet kas ir svarigi - ir paradijusies pretizslidesanas sistema, kas pamatigi maina brauksanas stilu pa zemes celiem - ja ieprieksejo Subaru vajadzeja "mest" likuma, tad sis iegulas un nemaz nemegina izsidet. Vienigi degvielu gan ed pamatigi, bet ko gan var gribet no 3.0L motora ar pastavigo 4x4 : )) Iesaku!!!
Nekas gan pienaks "piektais gads", ar visam no ta izejosam sekam....
Man arī baigi patīk, ir skaidri redzams kurš nāk no sporta trasēm un ir Impreza lieåkais brålis...
http://www.iauto.lv/art/9090/47
Un atnaca piektais gads.... tagad esmu ari apmierinats ar Subaru drosibas risinajumiem.... Komentaros ap 50o var lasit ka tas notika.... :)
Ka smej, pagaja tikai paris nedelas un apdrosinasanas kompanija BAN man izmaksaja pilnu auto vertibu... Tiesam liels paldies apdrosinatajiem!!! :) Tagad janem jauns tads pats auto :)