Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Hyundai Matrix CRDi 2002 Novērtējums: 8
Čau visiem ! Tā kā jau tieši gadu braucu ar Matrixu, tad varbūt izdosies nedaudz ieviest skaidrību, kas gaida nākotnē jaunizceptos īpašniekus. Uzreiz nomierināšu - nekas traģisks, ja tas nebūs dīzelis.
Mašīnu pirku par 8100 EUR atdzītu no Francijas. Dauzīts kreisais priekšējais spārns un mainīts lukturis. Aprīkojums - maksimālais kāds Matrix iespējams: kond., borto kompis, el. logi, frontālie un sānu airbagi. Kad paņēmu, bija uz skaitītāja 27500, tagad jau 61000. Visas problēmas, kuras bija un ir, ir saistītas ar degvielas padeves sistēmu. Pie 45000 sāka slikti pielekt silts motors. Ja pastāv ilgāk par 15 min. starteris ņipri jāgriež. Aukstam un pastāvējušam 3-4 stundas nekādu problēmu. Pazīstams spečuks servisā slēdza pie trubām manometrus un konstatēja, kad pazūd spiediens zemspiediena degv. padeves sistēmā. Dīvaini, bet pēc šīm manipulācijām(nekas netika nomainīts) viss normalizējās uz 3 mēnešiem. Spečuks paskaidroja, kad slēdzot manometrus, sistēmā arī radījām spiedienu un kāds defektīvs vārsts uz laiku atdzīvojās. Diemžēl spečukam nav specifisko Hyundai parametru, lai noteiktu kur īsti ir defekts. Nāksies vērsties autorizētajā servisā, ko vēl neesmu izdarījis, jo diendienā esmu ļoti aizņemts un ir man arī otra mašīnu, kuru izmantoju, kad man ar biežām pieturām jāmīcas par pilsētu. Varbūt kādam ir pieredze ar Hyundai dīzeli? Šie paši dīzeļi ir arī Getzā un Akcentā. Otra lielākā (pašlaik pēdējā) problēma - pie 50000 nomira bākā esošais zemspiediena sūknis. Vienkārši no rīta nepieleca. Jauns, mazlietots un pielāgots no AR 166 dīzeļa man izmaksāja 10 Ls + Absolūta pudele. Atkal savs čoms palīdzēja.
Tagad par pozitīvo. Pirmkārt salīdzinot ar tāda paša gada Scenic - cena ir par 25 % mazāka. Otrais pārsteigums ir dzinēja dinamika. Pēc parametriem ieskrējiens ir 15 s. līdz 100 km/h un Vmax-170. Subjektīvi dzinējs patiesi ir ļoti ņiprs ar lielisku griezes momentu arī piemaziem apgriezieniem. To patiesi necerēju no 1,5 l 3- cilindru dīzelīša. Ekonomisks - vidēji ekspluatācijā 6,5-7. Pilsētā par 8 vairāk neiznāk, uz trases ap 6 litriem. Matrix ir augsts, ar lielu frontālo laukumu, tāpēc noteikti tērēs 1-1,5 l vairāk nekā analoģiska dzinēja sedans. Kolēgi, kuri brauc ar 1,6 automātu var parēķināt, kad, salīdzinot ar analogu sedanu vai hečbeku, 1-1,5 viņi zaudē uz augstās virsbūves rēķina un vēl vismaz litru apēd automāts. Tā kā lai neizbrīna viņus augsts patēriņs - tas ir normāls.
Nepatīk, kad dzinējs ir samērā trokšņains un drebelīgs (3 cilindri).
Par salonu - piekrītu iepriekšējiem aprakstiem, tas ir izdevies. Sēdekļi, lai arī ērti ar labu profilu ir pacieti - kā tādā vācu vāģī. Citiem tas patīk, man nē.
Otrs pozitīvs pārsteigums - uz ceļa turas lieliski. Līkumos nesvārstās kā govs, kas ir rksturīgi augstiem automobiļiem. Lieliska amortizācija un noture pagriezienos.
Salonā nekas negrab, viss strādā, ne viena lampiņa neizdeg, durvis aizveras ar maigu plaukšķi (jaunam fiatam tās ir jāaizcērt), kopumā mašīna, kā budžeta versija, mani apmierina. Priekš tāliem ceļiem tomēr gribētos vairāk komforta - palielais troksnis, cietie un augstie sēdekļi, kuri ir lieliski pilsētā, nogurdina.
 
Juris_Lt @ 4.augusts 2005 0:00
Visi komentāri
 
M, piedod rakstu neizlasīju, bet tāpat... 4.augusts 2005 23:12
0 0 Atbildēt

AAAAAAAAAA ha ha kā tev Neveicās...!

Juris_Lt 5.augusts 2005 23:22
0 0 Atbildēt

Par ko tev prieks? Tehnika ir tehnika un nelūztošu mašīnu nav. Ja jau dažam Homo Sapiens saiet sviestā lai priecātos par to, kad otram ir tehniskas ķibeles, tas vienkārši ir nožēlojami

modzha 7.augusts 2005 23:03
0 0 Atbildēt

vieniigais pozitiivais ir tas, ka ir diizels, paareejais pheee..

cinkots nav, atlikuma veertiiba bezbozhna kriitaaas, interjers - leetaas plastmasas, izvalbiitaas liinijas.... da nu nafig.
lab, ja pa leeto dabuu sisti, lai mizo, bet es apbriinoju tos, kas peerk pilniigi jaunus Getzus un sonatas(izraadaas gadriiz 1 cenaa ar jauno passat).

uz shiem shiibacainajiem auto tas koncerns ir nejeegaa taupiijis materiaalus, izmaxas utt...

momo 9.augusts 2005 9:51
0 0 Atbildēt

kuzavs ir kkiimiski apstraadaars vrodje neruusees.

mashiic 10.augusts 2005 12:58
0 0 Atbildēt

foto gan "izdevies" !!!! nekā savādāk nevarēja kā ielīst opelim pakaļā un tad fotografēt ???

Lat74 13.augusts 2005 22:59
0 0 Atbildēt

:)))))))))) fantastiski kompozicionāla fotogrāfija!!

JFK 25.augusts 2005 0:05
0 0 Atbildēt

Ja korejieshi jau iemacijas gandriz ka japani,vajag vel 5 gadus un tie spes tos apdzit..,bet kinieshi naaak............
Vertejums autoram par stastu 9.

4diena 1.februāris 2006 13:42
0 0 Atbildēt

mozha:
ir visnotalj stulbi Sonata saliidzinaat ar Jetta! netaa svara kategorija! Sonata ir Passat kategorijaa! un turklaat Sonata sanaak leetaak nekaa Jetta un Sonata apriikojums ir daudz labaaks nekaa Jetta! taa kaa iesaku papeetiit mashiinas, pirms pliki pljuutiit!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti