Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault Safrane 1996 Novērtējums: 8
Es nu reiz ar esmu nolēmis pārkāpt pāri saviem principiem un tautā iecienīto VW nomainīt pret Renault. Man Leišos ir tīri vilinošs piedāvājums - iegādāties 1996 gada Renault Safrane, 2,0l dzinējs. Ir jau Latvijā izveidojies mīts, ka Franču auto nav diez ko labi, bet esmu nolēmis noriskēt. Leišos gan Renault autiņi kļūst ar vien populārāki, jo Vācu un Japāņu autiņiem turas nepamatoti augstas cenas. Leišos jau ir lausts mīts par dārgajām detaļām, vājo elektroniku un ritošo.
Iedeva man pabraukt pāris dienas ar Safrane. Komforts jau baigi labais - limuzīna klases! Ar 2,0l dzinēju un tādiem gabarītiem jau ne ko ņipri pa pilsētu nepaskriesi, bet toties uz šosejas sajūta ir baigi laba. Dzinēju var sadzirdēt tikI pie 150 Km/h - manā uztverē baigi laba skaņas izolācija. Amortizācija tīri mīksta - laba komforta sajūta. Klimata kontrole arī papildina komforta sajūtu vasaras laikā. 5 personām vietas ir tik tiešām pietiekami daudz.
Var būt kāds varētu padalīties ar negatīvo vai pozitīvo pieredzi par Safrane?
Var būt pēc kāda mēneša vai diviem papildināšu šo rakstu jau ar paša pieredzi, kā Renault Safrane īpašnieks.
Man jo sevišķi vilina tas, ka šie auto nav tik bieži sastopami Latvijā.
Pegle @ 16.augusts 2005 0:00
Visi komentāri
 
MasterD 15.augusts 2005 16:42
0 0 Atbildēt

2.0 varētu būt par švaku - patēriņš būs tāds pats kā lielākam motoram. Ja ņem Renault, tad V6 ;)

RTX 15.augusts 2005 16:52
0 0 Atbildēt

Man bija ir Renault Safrane Baccara 3.0, 1997.gada, automāts, nobraucu pusotru gadu, nesanāca remontēt pilnīgi neko, tā kā par remonta izmaksām pastāstīt neko nevarēšu. Par komfortu gan.
Kā vēlāk uzzināju, "Baccara" bijapilnīgākā Safrane versija. Viss darbnaams ar elektriibu, pilns aadas salons un veel iebuuveets telefons ariidzan, kursh darbojas GSM.
Dizains diezgan skaistsizdevies, lēni noveco. Salons ērts un šausmīgi kluss. Gaita līgana, piekare dziezgan mīksta. Salona spogulis tāds kā luksusmašinās, LCD displejs ar spoguļvirsmu.
Mašīna ir OK, iesaku pamēģināt, melna būtu visforšak! Žēl, ka Safrane bija hetchbek, sedans būtu krutāks!

siraks 15.augusts 2005 20:35
0 0 Atbildēt

ak dievs, lai skaidrs praats un nekas neved kaardinaasanaa so briinumu pirkt. AAMEN...

RTX 15.augusts 2005 21:17
0 0 Atbildēt

To:siraks

Bļin, atkal jau sākas! Atkal te kārtējais tizlais tīnis iespirda. Tūlīt te atkal panesīsies, ka visa autopasaule ražo tikai mēslus, vienīfi redziet tie VW esot mašīnas. Pizdec kaut kāds!

Pegle 16.augusts 2005 8:21
0 0 Atbildēt

Tā arī ir: 2.0, V6.
Prieks dzirdēt no īpašnieka labus vārdus par šo auto.
Tad jau būs jāņem.
Vismaz saimnieks ir zināms un ir kopis auto.
Ko es uzzināju no paša saimnieka, ka lielākās izmaksas var sanākt uz pakaļējiem gūltņiem, jo jāmaina kopā ar stupicu un rezultātā oriģinālās detaļas izmaksā ap 100 Ls uz vienu pusi. (Šim auto abas puses jau nomainītas, tā kā 100 t km var mierīgi braukt).
Starp citu, es te nedaudz rakņājos pa internetu, meklējot info par Safrane, un uzdūros instrukcijai angļu valodā:
http://jester.com.ua/renault/Safrane/
Var būt var kādreiz noderēt.

Pegle 16.augusts 2005 9:31
0 0 Atbildēt

Ak jā interesē vēl viena lieta: Kā ar gāzes iekārtas uzstādīšana šim auto. Vai ir kaut kāda specifika, kas varētu sadārdzināt šo pasākumu?
Ņemot vērā to, ka daudz pavadu laika uz šosejas Rīga-Viļņa, ekonomija varētu būt ievērojama.

mozers 17.augusts 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Paskaties www.parkers.co.uk un redzesi, ka sadaljaa reliability ir tikai 2 zvaigznes. Tads novertejums ir ari vacu autobild.de un caranddriver.com
Lai veicas francu darzinjaa...

abeam 21.augusts 2005 23:45
0 0 Atbildēt

Kops kura laika auto Bild ir autoritate,kas viniem samaksa par to ari labi uzraksta.

abeam 21.augusts 2005 23:45
0 0 Atbildēt

Kops kura laika auto Bild ir autoritate,kas viniem samaksa par to ari labi uzraksta.

Pegle 26.septembris 2005 20:42
0 0 Atbildēt

Tā nu es esmu kļuvis beidzot par Renault Safrane īpašnieku 1997g. 2,0l 16V; 100kW. Salīdzinoši ekonomiska versija trāpījās - klimata kontrole, kruīza kontrole, priekšējais un pakaļējais stiks ar elektrosko apsildi, zamšoti sēdekļi ar mehānisku regulēšanu, vienīgi bez borta datora. Cik es saprotu tas arī ir visvienlāršākais no iespejamajiem variantiem.
Katrā ziņā aizbraucu uz diagnostiku un vienīgais ko ieteica nomainīt bija amortizatoru balsti. Mainīju es Lietuvā un ja nemaldos samaksāju autorizētajā servisā 15Ls par darbu un 20 par pašiem balsiem. Var būt es kļūdos, bet man šķiet tā nebūt nav tik briesmīga nauda, ņemot vērā to ka tas bija padārgs serviss kurš specializējas uz Renault!
Tehnisko pie mums Latvijā izgāju bez jebkādām probēmām. Ak jā atzīmēja ar 1 ieplaisājušam priekšējam miglas lukturim un vienā pusē tuvajai gaismai bija pavājš stars.
Priekšējie lukturi ir no plastikāta un viegli skrāpējas, tādēļ var būt pavājāks stars, ja iepriekšējais saimnieks būs pārbraucis ar smilšainu lupatu. Bet toties var nopulēt un izskatās gluži kā jauns.
Vārdu sakot, šēžos tik iekšā un baudu braucienu!

girtspecis 18.februāris 2006 22:04
0 0 Atbildēt

iegaadaajos 1993.gada Safrane 3,0 v6!ljoti komfortabla masiina!ieksaa visi navaroti iznemot automaati.braucu jau 6meenesus.ir probleemas ar starteri.kad uzkarst motors,vairs negrizh.mainiiju ogliites paaris meeneshus pavilka.tagad atkal jaamaina...nodega arii tuvo gaismu sleedzis.
saaka gaudot aizmugureejaas gultnis.varbuut kaads zin,kur var dabuut par normaalu cenu.iegaaju veikalaa un vinji prasa 62Ls.nu,bet paareejais viss ok!

pegle 7.marts 2007 14:00
0 0 Atbildēt

Es varu painteresēties Viļņā. Es kādus trīs gadus jau strādāju Viļņā un renītim tādus nopietnākus remontus veicu šeit. Nesen mainīju abus priekšējos gūltņus tad viens gūltnis izmaksāja 38Ls. Man šķiet ka varētu būt aptuveni tas pats (ap 60 Ls). Tāda nu ir tā specifika renim, jo nāk komplektā ar "stupicu".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti