pastāstīšu par savu pieredzi ar šo mašīnu. masīna ir 2.0 turbo dīzelis sedans, manuālā kārba. braucu divus ar pus gadus. gadā aptuveni nobraucu 70 000 - 80 000 km.
masīnas plusi
1. ļoti labs uzrāviens, dinamika apsveicama, nejūt ka tas ir dīzelis
2. priekš tik lielas mašīnas degvielas patēriņš ir ļoti mazs 6l- šoseja, 7,5l - pilsēta. ( protams ko ietaupīusi degvielā, to daudz vairāk iztērēsi remontā)
3. liels ērts salons, liels ietilpīgs bagāžnieks.
4. ja regulāri ik pēc 10 000 km maina degvielas filtru, tad arī ziemā nekādu problēmu, pat -30 salā lec no pus apgrieziena.
5. ļoti labi turas uz ceļa, gan asfalta, gan grants ceļa
masīnas mīnusi
1. visi remonti, kas ir jāveic salīdzinot ar audi cenām ir vismaz 3x dārgāki.
2. masīnas piekare latvijas ceļus neciena, gadā divas reizes vaidzēja mainīt: stūres pirkstus, stabilizatorus, bukses priekšā un aizmugurē
3. biezi jāmina vai jānovirpo prieksējie bremzu diski, jo sāk visnus mest.
4. kā jau biju dzirdējis ka sis masinas iet tikai līdz 300 000km, tad iestājas nāve tā arī ir.
. nobruka turbīna
. nobruka stūres pastiprinātājs
. nobruka ātrumkārba, sāka lekt no 5. ātrumā ārā
. salūza atspere aizmugurē, visi četri amortizatori bija jāmaina
. sabojājās ABS
kopumā varu teikt, ja ir iespējams nepērciet so masīnu, ja esat iegādājies, tad ja tuvojas 300 000 km tad steidzieties to pārdot, savādāk remonts izmaksās dārgāk nekā mašīna.
novērtējums, brauksanas ziņā 9
izturības 1
vidējā kopējā 5. Un vēl pa daudz.
tāda ir mana bēdīgā pieredze
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bāc! Un es taisni metu acis uz šitādu Galantu. Skatījos gan pēc 1.8 benzīnnieka. Laikam, būs tomēr Audi jāpērk.
muaahh ... 70-80k km gadaa nobraukt ir dafiga, divos gados znachit 150k km, divarpus - 200k km un ja pa to laiku tik vien taas kjibeles notikushaas, ta tas nekas nav njemot veeraa doto nobraukumu
tev nav paveicies jo istais noskrejiens drosi vien ir pie 600-700 tk km. Pie 300000 micuka diizelis iet kaa pulkstenis un arii ritosaa nav tik vaariiga kaa saki. Tik loti nobrukt var tikai nodziits auto. Man pazina brauc un tadus sausmu staastus nestaasta.
Jā nobrucis ir daudz,bet nobraukums nav nekāds ,mazais.Cik ilgi izturēja autiņš pie tevis?
Uhh, es arī acis metu uz 900 SAABu, nu patīk man viņš!
Sore, ne tur steigā trāpīju!
Reāls auto , reāls nobraukums , reāls braucējs un reāls vērtējums .Ja daudz brauc , tad ir arī daudz jāmaksā , vai ne ? Nedomāju , ka ar kādu citu tikpat vecu auto pie tāda nobraukuma tu būtu maksājis daudz mazāk .
Stiilbenis kaarteejais. Ciest sitos galantus un 626 mazdas nevaru. Graboshaaks un skljaaks par shiem diviem laikam buus kalashnjikovs uz ritenjiem.
bulshit kozo!!!!!!!!!
esmu braucis pietiekami ilgi ar galantiem. 1 bija 89 gada 2 L benzīnieks, neatceros cik viņš bija noskrējis, bet atceros labi, ka sasniedzot 10gadu robežu... nu tā bija nāve plīsa viss sataisīju vienu lietu plīsa otra. Tagad radiem ir 98 gada galants un jūtu, ka 'būs tās pašas vainas. Viņiem visiem ir tāds foršs mīksts sajūgs- visiem patīk, bet viņš nekalpo ilgi 89 gada galantam beigās vispār gandrīz nevarēja ielikt robos, un šim 98 gada jau var just ka pēc kādiem pāris gadiem būs tās pašas problēmas. liels plus šim mašinām ir komforts - nu vienkārši super, tā kā limuzīnā (amerikāņu), bet lietotu neieteiktu pirkt, tikai jaunu.