Varētu teikt, ka ir samērā ekskluzīva (kaut kā neesmu manījis citas, bet gan jau ka ir). Braukāju tik pāris mēnešus. Lielākās problēmas nākotnē varētu radīt remonti, jo rezerves daļas ir padārgas (jau izbaudīju, mainot aizmugurējos bremžu klučus un vēl šo to), bet ar to ir jārēķinās. Dēļ savas masas uz ceļa turas ideāli. Labi izņem līkumus. Degvielas patēriņš arī sakarīgs - ap 10-15l uz 100 km (atkarīgs no braukšanas stila). Jamam ir ielikta autogāzes sistēma. Pie patreizējām benzīna un gāzes cenu starpības (uz 2005. g. rudeni (0,68 pret 0,30)), ekonomija sanāk dubultīga, jo gāzes patēriņs pilsētā ir ap 16-17l uz 100, bet ārpus var sasniegt pat 11l. Automātiskā 4pakāpju kārba joprojām strādā teicami. Noskrējiens gan ir paliels - ap 232 000 km (pats 2mēn. laikā esmu noripinājis ap 3000 km). Autiņā ir kondicionieris, kruīza kontrole, CD atskaņotājs, ādas salons. Cena uz doto brīdi ir ap 1800 mūsu naudiņām. Nu, bet vizināties ar to ir baisais kaifs! Kā pirmais autiņš - ideāls.
tik lēti?!!
Kaut kas nav kartiba ar cenu.Apluko mobile.de tur cenas sakas no 3000EUR lidz pat 6000.Izlaiduma gads no 1991.
Varetu but ka sis ekseplars nav seviski kopts??Nu cena ir loti demokratiska...
Ņea ar cenu viss ir oki. Laikā, kad pirku, Latvijas netā šo 1991.g. modeli piedāvāja par 2800 EUR, savukārt 1993.g. izlaidumu par 4800EUR. Jamais autiņš skati Latvijā līdz šim ir izgājis ar pirmo piegājienu un, cik man zināms, vismaz pie mumsim pa neceļiem nav braucis. 2003.gadā tas tika atdzīts no Vācijas. Un kas tur ar autiņu notiekas, to nezin neviens. Tik pat labi JFK komentāru "Varetu but ka sis ekseplars nav seviski kopts??" var attiecināt uz jebkuru lietotu auto, ko iegādājamies ;o).
TO REIHS. Nu ja, tev ir taisniba,neviens nezin kas bija ar auto pirms tas paradisanas Latvija.Bet nu ja tev ar masinu viss it ka ir kartiba, tad piedod.Veelu veiksmi.