Ko tur gari stāstīt. 3.0l, 286zs. Ideāls auto ikdienā, jo ēd tik pat, cik 2.5 un 2.8. Pat 2.0, savukārt jaudas ir daudz, daudz vairāk un kad vajag, var arī iemīt. Auto ir arī gana komfortabls. Sēdekļi regulējās 5 dažādos virzienos (plus iekšējie regulējumi) + aptecētāji ideāli. Vidējais patēriņš nedaudz zem 11 litri. Reāli tīri tikai pilsēta + korķi - 15 litri, šoseja 7.5-8 tā ne pārāk skrienot uz kādi 120. 0-100km/h 6 seknudes. Ticiet man, pieradīsiet dažās nedēļās un jau būs pa īsu, tādēļ vajag arī moci : ) Apstāšanās ir ļoti laba. Pat iespaidīgāka nekā paātrināšanās. Ne velti, bremžu diski ir daudz lielāki kā parastiem 3 sērijas BMW un arī 4x dārgāki. Līdz ar to braukšana ir samērā droša un strauji bermzējot jāskatās spogulī... Bremzes un motors arī ir pats dārgākais tajā visā, tādēļ jākopj. Eļļa tikai Castrol rs, kas maksā ~ 10-11ls/litrā. Principā nopērkot šādu auto būtu ļoti vēlams ieskatīties, kas viņam vēderā, pajaucot un uzmetot aci motora detaļām un nodilumam. Jo ja motoram kas nopietns notiks, nāksies uz laiku no M3 atteikties. Detaļas, kas der no parastiem 3. sērijas BMW, ir uz vietas, pārējais jāpasūta. Hadene izturīgāka + savādāka (figurē arī alumīnijs). Par remontiem vēl grūti spriest, nav nācies neko darīt. Pērkot jaunāku gadu, jāizvairās no SMG kārbām! Par tām nav tās labākās atsauksmes un cenas kosmiskas remontiem. Vislabāk 5 vai 6 ātrumu manuālā. Auto ir samērā smags - 1460kg līdz ar to sajūtas ir visai drošas braucot. Ko tur daudz stāstīt. Ja gribas auto, kas labi izskatās, labi iet, labi stājās, ir ērts un sagādā baudu, tad jāizvēlas M3! Patreiz virsī ir 18" Alpina diski.
Plusi
- dinamisks
- labas bremzes
- joprojām labi izskatās
- normāls patēriņš priekš tāda motora
- augsta kvalitāte, kā jau BMW
Mīnusi
- cena, neskatoties uz gadu
- stūre nav pietiekami asa
- izmaksas
- jauda parādās pie augstiem apgriezieniem
- nav vairs tas, kas bija vecais labais E30 M3, jo vairāk tendēts uz komfortu...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Respect, ka beidzot esi viņu pacēlis. Gadījumā nebūs kreņķi ar pārvietošanos ziemā? Jaudīgs RWD + ledus = neizklausās pārāk labi...
Esi noskaidrojis cik LV ir reģistrēti ///M ?
Tu droši vien par saslīdēšanu utt? :) Diez vai būs kreņķi... Neredzu iemeslu, pat uz 18" riteņiem. Labas ziemenes (jau atradu pa 200ls ļoti labu kompkletu) + LSD reduktors un nekādu problēmu. Vienkārši vajag just auto. Pērn jau izbraukājos ar 17" pa ziemu un nejutu nekādu diskomfortu vai nespēju pat ekstrēmās situācijās savākties. Pie tam, slīdes parasti rodas tādēļ, ka viņas izraisa speciāli. Būtu jocīgi, ja ar tādu auto to nedarītu. Un kāda starpība 17" vai 18" ziemā? Mazāki diski tāpat neder :)
A, cik reģistrēti, neesmu interesējies, būs jāuzjautā CSDD. Cik pats skaitīju, tad šādas virsbūves kupejas+sedani ir ~ 20. Pirmās paaudzes M3 vairs nav neviens (pēdējo pārdeva pāris gadi atpakaļ uz Ukrainu un diemžēl cilvēks nositās atstājot ģimeni :(. Ir vēl divi citi, bet vienu izmanto krosā, otru gatavo rallim) un jaunās paaudzes varētu būt ~ 10. Rupji ņemot ~ 30 dažnedažādāko gadu gājumu M3 Latvijā varētu būt...
ja iemācās , ka gāzes pedāli var arī nespiest līdz galam, tad problēmu ziemā nav.
Pēc Q man ār pāsreizējo priekšpiedziņu (195 zs) arī bija pirmajā ziemā problēmas, bet tad atcerējos, ka pedāli var spiest arī ne līdz galam :)
Jaa, diezgan interesants autinjsh, cik taads maksaa tagad?
To Edzulis:
Apsveicu ar skaistu auto iegādi... no comments
1. Ja runa par e30 tad viens noteikti tiek gatavots nākošai vasarai stock versija 2.3 litri (krāsa paliks sarkana, ja netiks veiktas kardinālas izmaiņas) + ikdienā šis cilvēks pārvietojas ar vienkāršu audi un svētdienas auto BMW 850 6-gang manuālis!!!!!!
p.s. braucējam pāri par 50 gadiem noteikti, vienkārši cilvēkam mīlestība pret BMW..
2. Ljoti tuvu esmu arī sava pirmā BMW auto iegādei - 530i touring no 2001.g.. bet varbūt iespējama alternatīva. Varbūt var sakontaktēties, padalīties pieredzē par/ap bavāriešu auto!
Lai labi skrienas!
Vai tik tas ar to E30 M3 nav no Siguldas? :) Zinu, ka viņam daudz krutu BMW, bet par E30 M3 neko nebiju dzirdējis...
A runājot par cenu, šādi auto nāk sākot no ~ 8k eur. Zemāk grūti dabūt labu, pat sliktu. Arī mobilē tā viņi maksā. Domāju, ka līdz ar gadiem zemāk par 6k eur nekritīsies cena, sāks atkal pieaugt. Līdzīgi kā ar E30 M3 u.c. M...
p.s PAr tp bavāriešu auto: vislabāk piereģistrēties un palasīt BMWPower. Tur patreiz E39 (5. sērija no 96') ir ļoti apspriesta ;)
Laiks sakt pieversties nopietniem auto portaliem :) ok paldies!
Ja M3 saimnieks ir vacietis, kurshs nodarbojas ar biznesu Siguldaa vairaak par 5 gadiem, vienkarshi nejaushi dabuuju pabraukties Cesis kartingos kopa ar sho kungu (kartingos sivi bet tomeer parspeju vinju!) M3 ir ievests vasaraa ar treileri, mekleets ari mobilee, cik nopratu tad auto ir pilnaa restauraacijas stadijaa un gaismu ieraudziis vasaraa!
Tad jau vienkārši super!!! Vispār labprāt to cilvēku satiktu, ievērtētu un pabildētu visu viņa mega BMW auto parku sākot ar M3 un beidzot 850 :)
Cik tad izmaksaja sitais zveers,un man liekas ka tas nav ikdienas lietosanai,un it ipasi ne ziemaa,drizak jau kautkur brivdienas,uz kadu trasiti,vai kada atputas braucienaa,bet ne jau dzit ziema pa saaali,nu varbuut ja naudu nav kur likt tad var,sis auto smuki izskatas,jo nekas lieks nav sakarinats,un vispar sie nav domati prieks karinasanas:)
Oh my good, dievinu šo auto... džekiņ RECPECT tev, nu baigi gribētu pabraukt ar ko tādu, 1.8 tās pašas sērijas touring arī iet labi nu tad M3... NO COMENTS!!!