Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Astra 1.7TD 1999 Novērtējums: 8
Nu jau 2 nedēļas vizinos ar opeli. 99. gada decembris ar noskrējienu 107000km. Tikko no vaacijas armijas. Ekstru vispār nav nekādu, ja neskaita ABS, stūres pastiprinātāju, ko laikam jau par ekstru vispār nevar uzskatīt.
Jāsaka, ka biju pārsteigts, ka opelis var tik labi turēties uz ceļa un mīksti iet pāri izdangātiem ceļiem.

Jau no sākuma nomainīju pakaļējos bremžu klučus, zobsiksnu, ūdens sūkni, gaisa filtru un ielēju sintētiku. Tas kopā izmaksāja 220Ls.

Motors ir opeļa 1.7 68 zirgu turbo dīzelis. speciālisti stāsta, ka jamais ir labāks par isuzu variantu, bet nu par to ne man spriest. esmu nobraucis kādus 1300km. Patēriņš man sanāk 4.5l/100km pa trasi un kādi 7.5l/km pilsēta. Biju domājis, ka pilsētā tāds aparāts ir ekonomiskāks, bet nu ceļ augšā labi, tāpēc laikam ēd arī labi. Mašīna pasmaga 1234kg, par ko es biju izbrīnīts.

Tad uz doto brīdi sekojošs vērtējums:
- panelim pie priekšējā stirkla ir plastmasas restīte, kas pa bruģi braucot grab. vēl kaut kur plastmasa grab, bet nu jāsaka, ne pārāk uzkrītoši.
- sēdekļi uz garākiem gabaliem neērtāki, kā audi 80, ar kuru vizinājos iepriekš.
- balta krāsa
- nav nekādu ekstru, bet varbūt pat opelim labāk to mazāk, jo dzirdēts, ka ar elektību jamiem parasti problēmas.
- atnāca ar vienu atslēgu, nācās pasūtīt otru Hansa auto, lai varētu kasko apdrošināt. Atslēgā nāk iekšā imobilaizers, atslēga izmaksāja 50Ls.
- tik mazai mašīnai rijīgs pilsētā
- diezgan ierobežota redzamība parkojoties stāvvietās.
- izskatās, ka izspūtējs 2 gadu laikā sarūsēs

+ ekonomisks ārpus pilsētas
+ pietiekami dinamisks, lai ar pilnu mašīnu apdzītu fūres
+ Labi pārskatāms panelis un visai patīkams salona dizains, ja vien materiāli nebūtu tik prasti
+ļoti ērti manevrēt pilsētā
+ samērā precīzs stūres mehānisms
+ mīksta balstiekārta
+ pilnībā cinkots, bet nu cik esmu dzirdējis, cimnkojums nav tik kvalitatīvs, kā audi.
+ samērā labas tuvās gaismas

Nu pagaidām neko vairāk pateikt nevaru, vēlāk pierakstīšu vēl šo to.
Vārdu sakot labs pārvietošanās līdzeklis no punkta A līdz punktam B par saprātīgām izmaksām.
Domāju kādus 2 gadus braukt un pēc tam atgriezties pie Audi. Gan jau par šo laiku nopelnīšu ko komfortablāku: )
Vilko @ 15.septembris 2005 0:00
Visi komentāri
 
150zs 15.septembris 2005 21:31
0 0 Atbildēt

Ir ok ssitaads aparaats! Par cik naudinnam no armijas rezerveem ssitaadu var dabuut?

Modzha 15.septembris 2005 22:02
0 0 Atbildēt

tas ir arii mateets....?!?!?!
un, td - netieshaas iesmidzes dzineejs..??!?! vai DTI??

christian 16.septembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

no armijas rezervēm un balts...? dīvaini, bet nav jau laikam neiespējami.

Gasjs 16.septembris 2005 9:39
0 0 Atbildēt

7.5l/100km pilsētā tiek saukti par neekonomisku?
Tas pat dīzelim ir neslikts rādītājs.

Vilko 16.septembris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Motors ir x17DTL, tā man Kemi pastāstīja. Autiņš ir parastā baltā krāsā, nav matēta.
Ja būtu ņēmis uzreiz bez līzinga, tad būtu sanācis 3850 EUR, ņemot uz līzinga nācās maksāt PVN. Kopā sanāca 4360EUR.

Par patēriņu ir tā, ka man kolēģi lielījās, ka ar 524td BMW esot ekonomiskāks. Nu nezinu.

Kamikadze 16.septembris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

par to motora labumu nezinu, bet pateerinjam taadam ar jaabuut :D ofic dati ir ka uz shtraases ir 4.9l/100km un pa pilseetu - 7.7l/100km

Vilko 16.septembris 2005 13:23
0 0 Atbildēt

Gan jau vēl pakomentēšu laika gaitā, kas un kā. Vēl jau par agru spriest par labumiem un sliktumiem.

melnaCC 16.septembris 2005 14:24
0 0 Atbildēt

Es uzskatu, ka naakotnes mashiinas ir Hyundai. Un ja veel liizingaa... Arii "lielajiem" klientiem.

Vilko 16.septembris 2005 16:16
0 0 Atbildēt

Sonata un džipveidīgie Hyundai jā, bet nu par Getz dzirdēju visādas baumas. Viens pazīstams kā reizī pārsēdās no Astras 99.g. uz Getz. Nelaimīgs jūtas.

riks 18.septembris 2005 21:07
0 0 Atbildēt

jau vairaak kaa gadu man ir tada pasha gada astra tikai benziins. jaapiebilst ka auto izbraukts no salona lv. nobraukums uz doto briidi 190 tk. nezinu ko noziimee suudiigs cinkojums bet nu vairaakas vietaas ar akmeniem ir nosista kraasa un nekas tur neruusee. njemot veeraa to ka autinsh dziits pa lv celjiem tad es teiktu ka ritoshaa laikam ir uber izturiiga jo pa gadu esmu nomainiijis 1 sharniiru un peerkot aizm, amortinjus mainiiju. veljoprojaaam uz paceelaaja ritoshaa izkataas svaiga un buksees plaisu nav. salonaa man grab tikai kkas pie aimugureejaa loga. es teiktu ka salona apdare ir ok ja saliidzinaam ar jauno megani kurai stuure nemaz nerunaajot par paneli ir no tiiras plastmasas.
shajaa opelii neesmu viilies jo pagaidaam izdevumi ir minimaali un detaljas leetas, pieejamas. tieshi shiim astraam ir speciaals shrots saulrieshos kur var dabuut visu ko sirds veelas.

murgs 19.septembris 2005 16:15
0 0 Atbildēt

Rik, Saulrieshos ir tikai Astra G vai arii Astra F daljas arii?

riks 21.septembris 2005 23:04
0 0 Atbildēt

tikai astra g.

murgs 22.septembris 2005 15:58
0 0 Atbildēt

Varbuut kads var pateikt, kur ir visvairak Astra F daljas?

kakis 23.septembris 2005 13:24
0 0 Atbildēt

aptuveni 6 mēnešus braucu ar šādu Opel Astra caravan 99.gada 2.0 DTI 16V. Jāsaka ka šajā laikā esmu nobraucis 30 000km, visu ko esmu darijis - mainijis dzinējam eļļu un filtrus. pašlaik uz spidometra ir 320 000 km, bet oriģinālais.Stipri apšaubu to mašīnu nobraukumus kuriem ir ap 100, jo loģiski spriežot vācijā neviens nepērk dīzeli, lai tas stāvētu, dīzeļi tiek pirkti braukšanai.

Vilko 24.septembris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

Es gan neapšaubu noskrējienu šai konkrētajai. Stūre vispār nav padilusi, kulise tā kā jaunai mašīnai, pedēļi arī kā jaunai mašīnai. Iekāpjot salonā, pirmais iespaids, ka mašīna nesen no salona izripināta. Kolēģis atdzina no vācijas passat 2000 gada ar reālo noskrējienu 200000. Reāls tāpēc, ka viņa brālis strādā vācijā tieši tajā firmā, kur tā mašīna bija nokalpojusi tos 200000km. Nu salīdzinu tam autiņam motortelpu un motoru ar savējo. Var redzēt, ka mans ir stipri mazāk lietots. Motors izskatās kā jauns. Tāpēc arī ticu, ka ir tie nu jau 108000km. Bez tam tas cilvēks, kas dzen šīs mašīnas pērk pa tiešo no armijas nodaļas, kas realizē savus dienesta auto.
Jā, pamēģināju to kolēģa passat. Man ar 68 lopiņiem iet tāpat kā viņam ar 90 lopiņu tdi.

Vilko 7.janvāris 2006 21:21
0 0 Atbildēt

Nu jau esmu nobraucis 12000km. Pagaidām eļļa otro reizi mainīta. Jā, nomainīju kvēlsveces. Izbraucu Slovākiju. Ar ziemas riepām un pielādētu autiņu sanāca patēriņš 5.1 l/100km. Jāsaka, ka ar dīzeli vienkārši prieks braukt pa piesnigušiem kalnu ceļiem. Tur, kur benzīnieks nekāpj augšā, dīzelis kāpj bez problēmām. Griezes moments dara savu.

viktorsss 8.februāris 2006 17:53
0 0 Atbildēt

Vai varētu dabūt tā pārdēveja koordinātes?

Vilko 9.februāris 2006 17:11
0 0 Atbildēt

Koordinātas ir sekojošas - +371 9818086 Māris, ja pareizi atceros. ja viņš būs ārzemēs, tad neatbildēs uz telefonu. Var sūtīt sms.
Jau esmu nobraucis 14500km. Sāk jūkt nost kaut kāds elektromagnētiskais vārsts recirkulācijas sistēmā. Neesmu vēl noskrūvēji sto nost un paskatījies, vai var iztīrīt. Kompis parādīja, kas par vainu. Meistars teica, ka pats varu to iztīrīt. Iespējams, ka būs jāmaina. Vēl jo projām esmu apmierināts ar izvēli.

Vilko 27.februāris 2006 17:44
0 0 Atbildēt

Nupat uzzināju, cik maksā elektromagnētiskais vārsts recirkulācijas sistēmai. ne vairāk ne māzāk kā Ls 129 pie Hansa auto. pazvanījos pa šrotiem. Izrādās, tas diezgan izplatīts defekts, jo tur tas ir deficīts.
Pirmīt minēju par degvielas patēriņu. Vispār jau tikai ziemā man sanāk tie 7.5/100km pa pilsētu, kas tagad jau šķiet OK. Mašīna arī nav no tām pavieglākajām. Vidējais sanāk ap 6.8/100km virs -10 grādiem. ja siltāks, tad 6.1/100km. Ar vasaras riepām domājams būs mazāk. Precīzākus ciparus varēšu minēt, kad būšu nomainījos to vārstu, jo tas arī palielinot degvielas patēriņu

Vilko 11.marts 2006 12:55
0 0 Atbildēt

Par to pašu nelaimīgo elektromagnētisko vārstu. Izrādās, ka tas nav vainīgs. Turbīnai vakuuma vārsts gļučī. Hansaauto to pārdot komplektā ar ieplūdes kolektoru - Ls 340. Saulriešu šrotā tādu par Ls 40 solīja. Tad vēl hansa auto man nodiagnosticēja, ka gaisa mērītājs iet uz beigām. kaut kāds parametrs ir 500, bet jābūt 700. Nepajautāju, kas par parametru un kāda tam mērvienība. Teica, ka gaisa mērītāja dēļ varētu būt švakāka vilkme, bet nu pagaidām iet ļoti labi. Cena tādam hansa auto Ls190. Gross auto Ls113. Es nezinu,kā ir citu marku autorizētajos servisos, bet opel serviss un detaļu tirdzniecība ir pat ļoti dārga tādas klases autiņam. Protams, var jau arī atrast citos kantoros detaļas.

esss 18.marts 2006 21:45
0 0 Atbildēt

tas gaisa masas meritajs laikam visiem opeliem ir problema, skatijos ka jauns tads EBAY maksa no 60-150 Eiro, atkarigs no razotaja. A kur un cik maksa Gaisa masas meritaja diagnostika?? Man saka auto svakak vilkt un streba vairak DD, nonjemu iztiriju, tagad kadu laiku iet labi. Biju uz diagnostiku, tie tik var pateikt vai tas strada vai ne un viss :(.

Vilko 24.marts 2006 22:52
0 0 Atbildēt

Gaisa mērītāju man nodiagnosticēja hansa auto. Sapiķoju par diagnostiku Ls 22,-
Viņi pamanīja, ka kaut kāds parametrs neesot OK, vajagot būt virs 700, man esot 500. Nepaprasīju, kas tas par parametru.
Es Iglitā uzzināju, ka kaut kāds neoriģinālais gaisa mērītājs maksā 60 Ls, Bosh, kas arī orīģināli tur nāk, Ls 115. Tīrījis neesmu,bet varbūt ir vērts pamēģināt.
Tā jau nav tikai opeļu kaite. Tie bosh jau nāk ārī citām markām.

Vilko 29.marts 2006 8:28
0 0 Atbildēt

Varu pakomentēt tālāk. Aizbraucu uz Valmieras dīzeļcentru. Saregulēja aizdedzi. paskatījās arī uz gaisa mērītāju. Hansa auto visticamāk gribēja no manis noplēst piķi, jo Valmierā man pateica, ka gaisa mērītājs ir OK. Hansa auto stāstīja, ka gaisa caurplūdei jābūt 700Hg/h (mērvienība laikam tāda bija), bet man bija 500Hg/h. 500 patiesībā esot OK. galu galā neko nevajadzēja mainīt un auto skrien ka prieks. Tik daudz kā degvielas un gaisa filtrus vajadzēja pamainīt, kas maksāja ap Ls 10,- kopā. Nomainīt vienkārši, vienīgi iesaku mainot degvielas filtru paņemt kaniņā dīzeli un pieliet pilnu to kārbu, kur nāk iekšā filtrs. Man ierāva gaisu un pēc tam grūti bija palaist - ilgi nācās zāģēt starteri.

Vilko 5.aprīlis 2006 20:58
0 0 Atbildēt

Pārdevu opelīti. Varbūt tas cilvēks, kas nopirka, paturpinās šo rakstu. Domāju, ka autiņš viņam kalpos labi, jo necentos to nojāt. Galvenais, kas mani uztrauca, bija augstspiediena sūknis. it kā jau tam nekādas vainas nebija. Vācijā ļoti daudz opel dīzeļi tirgojās ar nokautiem augsspiediena sūkņiem. To nomaiņa LV maksā Ls800. Tāpēc izlēmu pāriet uz VW dīzeli, kuram var atremontēt gan sūkni, gan turbīnu. Jauda arī lielāka.

Vilko 13.oktobris 2006 21:23
0 0 Atbildēt

Iepirku draudzenei tieši tādu pašu, tikai zilā krāsā. Nomainīju divas plastmasas ķegas, kas iet paralēli amīšiem. Tā jamiem ir standarta kaite - reizi gadā jāmaina. pats var nomainīt. Maksā no 9 - 15Ls gabalā. Veikala cena. Citādi piekare esot izturīga

nautils 15.aprīlis 2007 13:31
0 0 Atbildēt

pārāk labās domās esi par savas mašīnas pārdevēju, tās vieglās mašīnas armijniekiem vajadzīgas lai nebūtu jānodzen militārā tehnika kura maksā stipri dārgāk, nobrauc viņi ļoti daudz un iebraucot autoparkā mašīnai jābūt nomazgātai(arī motortelpai) un pilnai bākai neatkarīgi no tā cik nobraukts.mašīna tiek lietota parasti 5 gadus un tad pārdota, lai nebūtu pārāk lielas izmaksas uzturēšanā, kas arī ir tavā gadījumā- 2005. gadā esi nopircis 99. gada mašīnu.

Vilko 22.augusts 2007 18:27
0 0 Atbildēt

Var jau buut, ka tev kaut kur ir taisniiba, bet par shiem konkreetajiem eksemplaariem tomeer var redzeet, ka nav tie daudz dziiti. Opelim salons labi paraada, cik auto ir braucis. Salons ir kaa jauns.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti