Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 100 2.3 1994 Novērtējums: 7
Iegādajos 2004 gada vasarā, jau ar gazes iekartu no Beļģijas. Pirmās sajūtas pārsēžoties no 80 bija kolusālas, liels kuģis. Protams ar 17 colu diskiem neko nepašikosi bet pabraukt jau varēja. 2.3 motors jau labs tikai ar laiku sāka gribēties jaudu palielināt. Starp citu kas ar gāzi kas ar benzīnu vienalga, jo cik prasīju stāvēja amerikāņu gāzes iekārta. Protmas pie autogāzes kvalitātes ātri aigāja ciet reduktors un izrādās ka pie mums vēl tad neviens īpaši ar amerikāņu iekārtām neņēmās, nācās pārlikt Itāļu iekārtu ar kompi. Jaudu un dinamiku autiņš nezaudēja. Piekare labi turas uz mūsu ceļiem neskatoties uz zemā profila riepām un lieliem dizkiem, bet amīši gan neiztureja. Skanstes ielas remonta laikā atradu bedri un uzreiz abus priekšējos amīšus apglabāju. ieliku gāziniekus. Pie reizes arī temostatu, lamdos zondi, kura nez kapēc mirst pēc katriem 6 mēnesiem (laikam tādeļ ka nelieku oriģinālo pa 80Ls) Patēriņs pa pilsētu ar gāzi 12L pa šoseju ap 9L, bendžu pārsvara lietoju tikai lai uzturētu benzīna sistēmu kārtībā, jo arī augsts iet uz gazes idiāli. Šim autiņam ar 2.3 nav iespējams ielikt tiešo iešprici tas gan žēl. Ziema turās stabili un labi uz ceļa. Stūres pastiprinātājs ļoti labs.
Kā viens no mīnusiem varu teikt sekojošo par cik mašīna pirmo reizi reģistrēta 1994 gada 20.07 bet no ražošanas noņēma šī paša mēneša beigās tad bieži vien detaļās kas jāpēr pēc kataloga neatbilst patiesībai jo autiņš sastāv puse no A6 un puse no 100. Priekšējais bamperi atrast ir samērā grūti. Kad iegadājos nepamanīju ka aizmugurējā stikla apsilde nedarbojas, tā arī līdz šodienai nevaram atrast vaijnu kādeļ!!!!!
Plusi
lētas detaļas
bieži nelūst
uzticams motors
labi izskatās
ērti sēdēkļi ja brauc tālāk
Mīnusi
aizmugurējie bremžu skavas rūsē
spidometru lampiņas izdeg bieži.
benzīna spiediena regulatori iziet no ierindas
priekš 2.3 vareja būt kadi 150 hp nevis 134hp
zzk @ 27.oktobris 2005 0:00
Visi komentāri
 
ursis 27.oktobris 2005 18:14
0 0 Atbildēt

benziina spidiena regulators no irindas iziet gaazes deelj,taa ir sho motoru vaajaa vieta.shii iemesla deelj man vairs nav gaazes.

opelis 27.oktobris 2005 19:19
0 0 Atbildēt

Bija man arī kādreiz audi-100 2,3 ar gāzes iekārtu, mašīna jau laba, bet visu laiku kaut kas jāremontē un remonti nav tie lētākie. Tagad sievai jau labu laiku ir Opel Vectra B un godīgi varu pateikt, ka uzturēšana un remontēšana ir vismaz uz pusi lētāka. Divu gadu laikā esmu remontos ielicis tik, cik audi liku pusgadā.

artv 27.oktobris 2005 22:48
0 0 Atbildēt

opelist vienkaarsji tu jau nopirki nobrauktu eksemplaaru...

jasis 22.decembris 2005 0:20
0 0 Atbildēt

17" diski???cho ta liekas auzaas galiigi taads izmeers man ar 16 un tad jau aizmuguree sitaas arkaas tad kaa iespeejami 17??

GK 27.janvāris 2006 12:15
0 0 Atbildēt

17 colu diski nesitas aimugurē ja aizmugurē neviens nesēž ja sēž tad gan uz bedrītes jūt. Spiediena regulātori neit ciet dēļ gāzes bet ta ir slimība, jo pirms tam bija 80 kuram nebija gāzes un tā pat bira nost, cik interesējos tad tā esot samēra aktuāla problēma audi līdz 1995 gadam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti