VW Golfs III CL, 1992. gads, 1.8 mono, 55kw. Tumši zils metāliks, 5 durvis, 14" metāla diski, orģinālais stereo autoradio (pat bez kasešu atskaņošanas). Ir āķis un lūka.
Tika iegādāts "uz fikso un pa lēto", jo negaidīti radās nepieciešamība tikt pāris stundās pie sākotnēji un uzturēšanā lēta auto.
Cena - 400 līdz 500 EUR zem vidējās tirgus vērtības itkā labi koptiem, tā paša gada, markas, motora un durvju skaita auto (informācijas avots ss. lv un autonet. lv).
Trūkumi pirkšanas brīdī:
- bijusī darba mašīna,
- n- tie saimnieki,
- Latvijā n- tos gadus, km rādītājs atgriezts tieši par 80.000 km (tik auto ir nogājis pa Latvijas neceļiem),
- nojāta ātrumkārbas kulise,
- sajāti pakaļējie amortizatori
- ne gluži orģinālais bāgāžnieka plaukts,
- rūsa, kā jau tumši zilas krāsas pārstāvim (tā ir slimība šīs krāsas auto - jau sākotnēji s***ga laka).
Trūkumi, kas atklājās pēctam:
- termostats aizgājis savās darīšanās, temperatūra necēlās virs 70 grādiem. (Ha, un es pērkot braukāju pa centru, pārbaudot, vai neuzkarsīs;- ))
- sajāts viens aizmugurējais gultnis,
- riepām nekomplekts, ir viens pāris un divas, lai arī līdzīgas, tomēr dažādas.
Trūkumus novērsu, izņemot rūsu, kurai laiks vēl nav pienācis un riepas, kurām tā arī bija pēdējā sezona.
Pozitīvās īpašības:
- degvielas patēriņš. Bākā iet 44L degvielas, ar tiem nobraucu 700km "ar astīti". Nav slikti priekš 1,8L trula vācieša.
- izskats. Kautkas visā tajā ir. Ar 5 durvīm golfs ir baudāms, ko neteiktu par 3durvju versiju. Bet tas subjektīvi.
- rezerves daļu un darbu pieejamība un cenas. Nomainot amīšus (Bilstein 2 gb), kulisi, pakaļējo gultni, kā arī termostatu, bankrotējis neesmu un joprojām plusos.
- sākuma cena. Līdzīga izskata, (ne)komforta, taču varbūt pāris gadus jaunāki VW ir jau divreiz dārgāki. Jautājums par ko, jo cik esmu salasījies, nekādi būtiskie uzlabojumi nav bijuši to gadu laikā.
Negatīvās īpašības:
- nekomfortabli sēdekļi. Sēdekļi maniem 190cm galīgi garām, meklēju par saprātīgu cenu vismaz priekšējo komplektu no VR6 vai GTi.
- bezuzrāviena auto. Kavalieru starti ar spolējošiem riteņiem laikam šoreiz izpaliks, auto drīzāk aizrīsies, nevis nospolēs.
- uz lauku ceļa uzbraucis, sapratu, ko nozīmē grabēšana. Grab viss un visur. Taču - nekas nenolūzt, kā to varētu gaidīt.
Rezumējums:
Labs auto, ja rāmā garā jāpārvietojas pa pilsētu un Jūrmalas šoseju atļauto ātrumu + 10km/h robežās.
Pērkot jāskatās, lai noteikti būtu radio (nedod dievs uzbraugt uz lauku ceļa, nebūs ko pagriezt skaļāk!).
Pilnīgi bezjēdzīgi meklēt ideālā stāvoklī, tādu nav, ir slēptie trūkumi. Pie esošajām rezerves daļu cenām, labāk sameklēt lētu, bet ar trūkumiem, kurus par ietaupīto naudu var novērst īsā laika posmā. Neņemt jaunāku gadu, ja par to prasa divtik, cik par 92. gada auto.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ak dievs veel viens lohs - baaka 44 l, nomaina 2 amiisus toties Bilstein:))), seedekli nekomfortabli a pasam 190 cm :)))
Autoram doma pareiza.Taapat tur buus JAASKRUUVEE.Taapeec labaak pajemt leetaaku,un veel par leetaaku saskruuveet...Seedekljus var ielikt arii labaakus,tie nav uz muuzhu.
Bet vienu gan nesaprotu-kaapeec tos golpus peerk kaudamies?:D
Neraigoties uz to, kāds šits ir tas auto, vērtības kritums viņam ir lēns.
Pamatojums, kapēc es paņēmu Golfu - cena, izskats un gads. Pusotra tūkstoša EUR robežās sevišķu konkurentu nebija. Golfs - tas ir lēts (visās ziņās), primitīvs pārvietošanās līdzeklis. Kā tāds tas tika iegādāts. Kā mēdz teikt, ir mašīnas, uz kurām mēs skatamies, ir - kuras mēs varam vai gribam atļauties.
Kas attiecas uz aļo garaž, pats tādā krāsā.
Lasīt jāmācās. Ja rakstīts VW Golfam nojāti aizmugurējie amortizatori, tad tavuprāt cik amortizatorus vajadzētu Golfam aizmugurē nomainīt? Mani 190cm atļauj man domāt. Tavā gadījumā iespējams, ka smadzenes atrodas pārāk tuvu pakaļai, tādēļ tāda aļogaraž inteiģence lien pa visām vīlēm ārā.
:)
Esmu smagas klases auto piekritējs un man negribas kādu apvainot, bet vai Tu lūdzu man neizskaidrotu kādiem ir jābūt braukšanas noteikumiem lai mašīna patērēt 4 l uz simta izņemot to iedarbinātu transportējot ar treileri???
Braucot laideni ar 80-90km/h Skoda Octavia2 ar 1.6 MPI patēriņš ir 4.5l/100km
Pedāli nevajag spaidīt un vajag braukt pēc noteikumiem, tad viss ūs ok ;)
Ar Alfu gan zem 6.5 nevaru palīst
Par kādu Alfu iet runa, ja par 164 tad bija labi ja tika zem 10 L, bet ja runa iet par 33 ar situācija varētu būt uz to pusi > 6.5. Intresanti kas notiktos ja ar savu džibu braukšu 80-90 km/h, nedaudz būs jāpakunās, bet rezultāts būtu intresants.
AR 155 1.7 t.s.
Krankensteinam. Vispār jau patēriņš ir 44/7 = 6.29L/100km. Samērā reāli - braucu pārsvarā pie 2000 apgriezieniem minute, bez liekas raustīšanās un trakošanas. Motors pietiekami elastīgs, lai pārvietotos ar 4-5 ātrumiem.
MasteramD. Starp citu, otra alternatīva bija AR 155 2.5 TD - vēl vecais kuzavs bez paplašinātajām arkām un nespīdīgo vairogu priekšā, atturēja tikai bailes no neiepazītā - nav bijuši dīzeļi un cik noprotu - arī ar sevisiem tā ir kā ir. Bet auto dizains - elegantāks par elegantu, sevišķi tumši zaļā vai tumši zilā krāsā.
155tā 2.5td motors ir tas pats, ko liek scorpio un voyageros. Tik vien tā nelaime, ka dīzeļa bet noskrējieni parasti ir lieli, bet apkopes ir dārgas (sūknis, turbīna, sprauslas).
A pārējais - 155tās virsbūve ir cinkota, elektronika no Bosch, piekare vienkārša. Īpašu kreņķu nav.
Nospolēt nevar? Jokaini... Man bija 1,8 Golfs '86, spolēt varēja mierīgi.
Auto ar 75 Zs vairāk piestāvētu pensionāram, pie apdzīšanām mazvērtības kompleksi neuznāk? Vasarā testēju jauno ASTRU ar 80 Zs dīzeli - nervu bendēšana ne braukšana.
Cienīts kungs! Salīdzini Astras un Golfa II pašmasu!
2) Benzīns Vs Dīzelis- nu nav jau BMW dīzelis, kuram dinamika daudz neatpaliek no benzīnnieka!
:)) shis ir viens no labaakajiem aprakstiem, ko esmu lasījis. sirsnīgi apsmējos