Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Hyundai Santa Fe 2001 Novērtējums: 9
Nu ko ir tas gods atklāt sadaļu par Santa Fe. Nu nopirku vienu tādu. 2001. 2,4 l benzīns 4*4 WD ar pilnu automātiku nekādas manuālās iespējas tiltiem (izņemot kardāna noskrūvēšanu), manuālā kārba, kā jau džips ar mazu motoru ir tāds miegains (nu ja rulē virs 2500 ap/min var dabūt nesliktus rādītājus). Apgriešanās rādius salīdzinot ar HY Galoperu un Mitsubishi L200 (metros nepateikšu), bet jūtami labākas. Ja esi agresīvāks tad pilsētā lēkāšana pa joslām ta nav problēma mašina iet laideni. Mašīna man nav izspēlējusi nevienu joku uz ceļa ar izslīdēšanu, pat nav radusies sajūta ka viņai būtu tendence to darīt (izņemot dažus starpadījumus kad ziemā pats uzsprasījos).

Ar slidināšanās jokiem ir tā īpatnēji ja mašina izbuksē ieslēdzas abi tilti, bet āķis ir kāds ja pirms līkuma metīsi gāzi virsu autiņš ies taisni, bet brīdī kada utomašīnas deguns ir ieguvis vajadzīgo virzienu taisnai braukšanai pat tad ja ir izslīdējis met gāzi virsū. Bija grūti pierast pēz aizmugures piediņas. Tiltu bloķētājam ir jūtama tāda kā aizture ja uz tīra ledus pamēģināsi uzsākt braukt, bet kā ir kustība ta vis ir ok. Ar šito autiņu ziemā mana draudzene kura pie stūres ir sēdējusi labi ja 10 stundas vispār spēja izbraukt pa aizsnigušu meža ceļu, kur i prātā nebūtu nācis līst iekšā ar Audi priekšpiedziņu. Ātrums ar kādu ir nācies pārvietoties pa šoseju 160 Km/h neko daudz neatšķiras no braukšanas ar 110 km/h kā vienīgi apgriezienu skaits motoram salonā vis ir klusu un līgan gaita mašīnai. Savukārt uz grants ceļa ir gadījies braukt ar 130 km/h diskonforta sajūtas īpašas nebija. savukārt 90-110 km/h ir ideāls. Salonā graboņa ir tikai no cimdu nodalījuma un no magnetafona stiprinājumie kas nedaudz čīkstēja.

Negribētos un Nedrīkst teikt ka mašīnā āras trokšņi nebūtu dzirdami. Šo jautājumu labāk lai komentē kāds kuram ir lielāka salīdzinošā pieredze. Par ērtumu mašīna: šoverim viss ir papilnam kādi 4 krēsla regulēšanas kloķi, blakus sēdētājam par diviem mazāk, bet abiem krēslu apsilde, aizmugurē trūcīgāk tikai atzveltnes slīpuma regulēšana un tā pati ierobežota, bet ir. Salīdzinot ar Hondu Cr- v un Suzuki GrandVitaru aizmugurē sēdošiem vieta ir atliektiem galiem pat garkājainie nejutīsies apdalīti. Visas pogas iespēju robežās ir pa rokai tikai miglas lukturus var sajaukt ar avārijas gaismām vai logu apsildi. Kā smēķetājs kurš patērē kafiju ir nedaudz nertība ar pelnu trauku jo tas atvērtā veidā pārklāj kafijas turētāju un līdz ar to nevar izvilkt no tā Statoilā pirkto kafijas krūzi, vienīgi smēķēt ar pusatvērtu pelnutrauku. Aizmugurē ir zolīdi izveidoti kafijas turētāji kurus ja neizmanto var vienkārši aizvērt vispār noslēpjot. Bagāžnieka ietilpība neslikta : uzceļot aicmugurējo krēslu atzveltni stāvus tur ieliku 4 džipa ziemas riepas un 4 r14 riepas par ko pats ļoti izbrīnijos.

Kad vajadzēja vest leduskapi 1,80 m to dabūju iekšā pilnā garumā un vēl bagažnieka durvis aizvēru, tikai blakusēdētājs nejutās laimīgs, jo sēdekli nācās pabīdīt uz priekšu un izcelt atzveltni stāvus. Rezerves ritens ir novietots tiktiesām tā ka tas netrauzē bet ja uzvalkā vai sievietei tas ir jādabū no mašīnas apakša ārā un pēctam atpakaļ praktiski neiespējami nenosmērējoties. piekam cerat ka bagažnieks ir tukš jo domkrats atrodas ar riteņa atslēgu bagažniekā pie aizmugurējā sēdekļa. Par degvielas patēriņu turnu ir kā nākas jāmaksā.

Par cik es neesmu svētdienas braucējs un smiltis ar vel pa acīmārā nebirst tad teikšu tā (tie kam patīk savas mašinas lielīt un kas nekad nespēj objektīvi vērtēt, kā arī tiem kas tādus ir saklausījušies neiesaku tālāk lasīt). Jā pārvietojus ārpus pilsētas ar ātrumu 110 km/h (kā mēs visi zinām paceļam ir apdzīvotas vietas kur ir jābrauc lēnāk, kā arī šoveri kas tomēr brauc lēnāk vai vispār to nedara stāvot uz ceļa, kas prasa bremzēšanu un strauju ātruma uzņemšanu vai apdzīšanu) droši rēķinaties ar 9-12 l un 100 Km, ja pārvietojaties pa pilsētu (runa iet par PILSĒTU kurā ir vairāk par vienu galveno ielu un kurā ir novēroti luksofori) normālos apstākļus būs līdz 15 l uz 100 bet ja par sev piemērotāko vidi uzskati Rīgu pēc 17:00 vakarā un piemēram krasta masīvu vai Deglavu ir jārēķinās ar 20 l uz 100. Un lūdzu bez mūļķībām par to ka mašina pilsētā patērē 7l uz 100. šitai mašīnai pašmasa ir 1700 ar kapeikām. Tā kā ir jārēķinās OCTA apdrošināšanas summām, KASKO (Ergo ar mazākajiem pašriskiem) man izmaksāja 500 Ls un piedevās ir riepas ar savām cenām jaunas tupeles maksā 100 Ls līdz 160 Ls protams var lētāk un protams var arī dargāk, bet iesaku rēķināties starp 130 Ls - 150 Ls par vienu riepu. Pērkot lietotās visas 4 riepas izmaksās no 100 un uz augšu. Un tagad par sadaļu par kuru nepatīk pat domāt. Visas mašīnas ir labas kamēr ripo. Par cik pašmam skrūvēšana nav sveša lieta tad gribas teikt lamu vārdus dīlerie par to kā tiek veikts darbs. Ja mašīna iet garantijas remontu tad pielejot ēļļu apskaties, kas tur ir iekšā (stūres pastiprinātājā).

Ja remontē benzina līmeņa devēju tad apskaties vai viņš pēctam arī darbojas. (ja ņem vērā pajero īpašnieku pieredzi var stāstīt anekdotes ar rezultātiem x*1000 Ls apmēros). īpašnieks kas ir bijis šitam autiņam pirmstam nav bijis tas kurš skatās zem kapota. Autiņam bija daži mazi bet nepatīkami defekti. Liekts priekšējais plaukts 130 Ls + darbs 30 Ls , tiko pārspieda Hidrolikas šļūteni stūres pastiprinātājam 117, 16 Ls + 22,50 Ls darb (intresējotie par alternatīvi 30 Ls), degvielas rādītāja devēja remonts dars 15 Ls rezūltāts bija tikai rādija savādāk, bet ne pareizi. Pašdarbniekiem var droši teikt šitais autiņš ir forš. Visam var ātri piekļūt un saremontēt.

Noplīsa stūres pastiprinātāja sūkņa gultnis elementāri 602 puslēgtais gūltnis un autiņš atkal ripo. Ēļļas var gāst iekšā kādas pats vēlies ka tikai atbilst skaitļi un tipi. Nav kā Mersim vai Audi jaunajiem modeļiem kuriem pēc kataloga ir uzrādīts " tikai orģinālo". Laikam uzskaitīju daudz defektus, kas ir atgadījušies, bet teikšu tā vienīgais defekts, kas ir atgadījies un ir bijis rūpnīcas defekts ir suķņa gūltnis, hidrolikas šļūtene pārspieda netāpec ka tā bija slikta bet tāpēc ka bija sajuktas ēļļas. Priekšējais plaukts ir salikts tāpēc ka braukt vajag ar prātu.
Krankensteins @ 3.novembris 2005 0:00
Visi komentāri
 
MasterD 3.novembris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Apraksts tā neko.

Tikai teksts ir labāk uztverams, ja tas ir sadalīts vairākos blokos.

Uzspied "Labot" un uztaisi atsevišķas rindkopas.

Citādāk grūti lasās ;)

Krankensteins 3.novembris 2005 14:11
0 0 Atbildēt

Prasa paroli kuru nezinu, kā arī nopietnas problēmas ar zināšanām gramatikā.

MasterD 3.novembris 2005 16:09
0 0 Atbildēt

Paroli automātiski nosūta uz tevis norādīto e-pastu...

allroad 3.novembris 2005 21:08
0 0 Atbildēt

sitam luznim 9 balles :)))))

Krankensteins 4.novembris 2005 4:46
0 0 Atbildēt

Intresanti vai tu vari atļuties samaksāt par labāku pat pusi cenas ?

Golperis 4.novembris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

Mjā. Pērkot apvidus auto par benzīna patēriņu interesēties ir nepieklājīgi. Kā savā laikā teica mans paziņa, kad jautāju par degvielas patēriņu amerikānim - vai benzīntankā benzīns atkal uz taloniem?
Hynday ja nemaldos arī remontējas bēdīgi slavenajā Mitsubishi dīlera servisā. Vēl viens iemesls šīs markas auto apiet ar līkumu. Lai cik vilinoši dažreiz nebūtu piedāvājumi :(.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti