Auto tika iegādāts jauns pirms 2- iem gadiem M- motors salonā. Pa šo laiku ir noripināti 46 000 km, tā ka ar šo to varu padalīties pieredzē.
Konkrētajam auto ir 1.6 16v dzinējs (ja nemaldos 98zs), diezgan bagātīgi aprīkots ar ekstrām. Pie tām var pieskaitīt kondicionieri, el. regulējamus un apsildāmus spoguļus, sēdekļu apsildi, el. logus, ādas stūri u. c. sīkumus, bet tas, laikam, japāņu autiņiem ir raksturīgi.
Šis modelis ir izdevies samērā ietilpīgs. Cik zinu, tad būvēts uz mazda 626 bāzes, vienīgi šaurāks. Arī aizmugurē sēdošajiem sanāk vietas kājām, ja priekšā nesēž ļoti liela auguma cilvēks. Bagāžnieka ietilpība arī pietiekoša, turklāt aizmugurējo sēdekļu rinda bīdās uz priekšu līdzīgi kā priekšējie sēdekļi, tādejādi, nenolokot sēdekļus, ir iespējams būtiski palielināt bagāžnieka tilpumu.
Par gaitas īpašībām:
Auto ir samērā līgana gaita, kas, laikam, ir raksturīgi visām mazdām, taču kombinācijā ar nevisai sportisko 1.6 dzinēju, ir ok. Dzinēja jauda ļauj ar auto bez problēmām iekļauties normālā pilsētas satiksmē, arī ārpus pilsētas, ja nebrauc ar pilnu auto un nav slinkums pārslēgt ātrumus uz zemākiem, var panākt pietiekamu dinamiku. Vienīgi tā 1.6 motora skaņa virs 3 tk apgriezieniem atgādina skaļu putekļu sūcēju. :) Patīk kā šis auto uzvedas ziemā uz ceļa, tas varētu būt pateicoties tam, ka auto ir būvēts uz 626 mazdas bāzes un starpasu attālums tam ir 2,61m, kas ir netipiski daudz šādas klases autinjam.
Par uzturēšanas izdevumiem:
Precīzus skaitļus par izmaksām nenosaukšu, jo auto ir darba un no savas kabatas nemaksāju, bet auto ir veiktas 3 tekošās apkopes, nomainīti priekšejie bremžu kluči un viens aizmugurējais gultnis! Par bremžu klučiem un gultni mani nomierināja servisā ar tekstu- tā ir pilsētas mašīna.
Ar degvielas patēriņu ir tā, ka vasarā izdodas iekļauties 8 litros uz 100 km. Braukts tiek pārsvarā pa pilsētu (šeit neiet runa par Rīgas centru sastrēgumu stundās). Piebildīšu, ka mans braukšanas stils ir nedaudz agresīvāks par vidējo braucēju stilu, taču auto cenšos nedarīt pāri. :) Ziemā benzīna patēriņš, protams, ir nedaudz lielāks.
Auto plusi:
samērā ietilpīgs salons;
salīdzinoši daudz ekstru;
diezgan komfortabla gaita;
labas gaismas;
diezgan pievilcīgs dizains komplektācijā ar lietajiem diskiem;
Auto mīnusi:
nepārāk sportisks dzinējs (bet tas ir mans subjektīvais viedoklis);
diezgan slikta skaņas izolācija;
kaut kas grab ritošajai, kad brauc pa bedrēm, bet tas jau no dzimšanas šim auto;
neērti priekšējie sēdekļi, kas turklāt apvilkti ar neizturīgu audumu;
Tātad par auto kopumā:
Manuprāt labs, nepārāk lielas, jaunas ģimenes auto..
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mans jūzā šī paša auto pimsfeislifta variantu - feislifts bija, ja nemaldos, 2001. gadā. Redzamākās lietas, kas mainījās - priekšējo un pakaļējo lukturu dizains, kā arī salona vizuālais noformējums kļuva tuvāks mūsdienās ražotajām Mazdām.
Manam auto ir arī nolokāms priekšējā pasažiera sēdeklis, kas ir dikti ērti - sēdekli var lietot kā galdiņu, ja rodas tāda vajadzība. Pakaļējie sēdekļi bīdās kopīgi, t.i., tiem ir kopīga pamatne. Aizmugurējiem sēdekļiem ir arī regulējams atzveltnes slīpums - katrai pusei atsevišķi.
Salons ir ļoti ietilpīgs - domāju, tas panākts pateicoties aizmugurējo riteņu novietojumam vairāk uz aizmuguri. Bagāžnieks gan nebūs rekordists, tas ir pašaurs dēļ jau minētā riteņu (arku) novietojuma un ietilpīgā salona.
Par sēdekļu ērtumu neko daudz sliktu teikt nevaru, vienīgi vadītāja sēdeklim pietrūkst atzveltnes izliekuma regulēšanas iespēju. Aizmugurējais sēdeklis stipri augstāks par priekšējiem (kas, manuprāt, padara sēdēšanu aizmugurē patīkamāku), turklāt diezgan stingrs.
Piekare uz bedrēm negrab tikai neilgu laiku pēc piekares remonta (vājās vietas - stabilizatoru atsaites, plauktu bukses). Tiesa gan, grabēšana nenozīmē tūlītēju nepieciešamību pēc detaļu maiņas, jo grab ilgu laiku pirms vainīgā bukse kļūst par nomaināmu. Izskatās, ka bieži plīst arī amortizatoru putekļu gumijas, tur kaut kur ziemā krājoties sniegs, kas sasalstot un plēšot tās gumijas.
Detaļas pie dīleriem nekrietni dārgas, "neoficiālajos" servisos, lai arī ne visos, pieejamas daudz lētākas rezerves daļas.
Par bremžu klučiem - es noveltu vainu uz vadītāju, nevis uz pilsētas vai nepilsētas režīmu :) Diegvielas patēriņš ziemā bez problēmām var sasniegt arī 10l/100km pilsētas režīmā. Vasarā uz šosejas diez vai izdosies nospiest zem 6 litriem, arī bez ākstīšanās ar pārslēgšanu uz zemākiem pārnesumiem apdzenot. Tas - Latvijā ar vietējo degvielu.
Kopumā - neslikts auto ar daudz ekstrām, apmierinošu dizainu un ietilpīgu salonu, taču viduvēju kvalitāti (salīdzinot ar citiem japāņu ražojumiem) un ne vienu vien kompromisu cenas pazemināšanai.
Nu par to bagaaznieku runaajot, tas ir sameeraa ietilpiigs saliidzinot ar liidziigiem auto, kas ir iisaaki par shiis klases sedaniem (vw vento, bora) vai izteiktiem hetchbekiem (toyota corolla liftback). Par taam seedeklju transformaacijas iespeejaam- shai mazdai ir tiesi taadas pashas iespeejas, tachu man tas nav vajadziigs.
>evon
Šī auto bagāžnieks ir mazāks nekā priekšpēdējās paaudzes Corolla liftback (92-97). Pārbaudīts.
lietoju Mazda 323f, 1,4 benziins, 2000 gada
---
lūk tas ir divplāksnis uz šosejas, pilsētā var iztikt
ietiplība tiešām laba
par to sēdekļu bīdīšanu, kaut kā neesmu pamanījis ka izmugurējos sēdeķlus var mainīt att;alumus?
auto ir ok, lietoju nu jau arii kaadu briidi. Skaljsh, it iipashi uzliekot ziemas riepas tas traucee, jaagriezj skaljkaak muuzika. Par motoru arii lidziigi, skalji pie augstaakiem apgriezieniem, bet var iztikt ;) Pagaidaam nav pretenzinju un cerams, ka nebuus ar ;)