Auto nolūkots un nopirkts pirms pusgada Vācijā, pēc ilgiem un laiku prasošiem meklējumiem. Tā kā uzturos Vācijā, pie reizes diezgan bieži braukājot no vienas pilsētas uz otru, vienmēr atvēlēju naudu un laiku auto pārdošanas sludinājumiem un intereses gadījumā arī kandidātu apmeklējumiem. Kā jau dzīvē bieži notiek, reiz garām braucot, nejauši nolēmu iegriezties pēc sludinājuma, kam iekš www. mobile. de nebija ievietotas pat nevienas bildes. Redzētais subjekts, vienīgais gados tiešām vecais īpašnieks, viņa jaunā CL kupeja, kas bija iemesls šā auto pārdošanai, paša auto detalizētāks apskats, kopīgi izdzertā tēja un Scheckheft grāmatiņas izstudēšana man lika pēc tam 2 nedēļas mocīties un domāt, bet pēc vēl pāris manas cenu kategorijas modeļu aplūkošanas vairs neizturēju, zvanīju, rezervēju, izgājām Untersuchungu vietējā MB pārstāvī un sākām rakstīt pārdošanas - pirkšanas līgumu! Kopskaitā apskatīju 17 šos auto 6 mēnešu laikā.
Šim konkrētajam modelim ir 2,2 L dzinējs ar 16 vārstiem un elektronisko špricīti, rezultāts ir 150 zirgspēki, kas pagaidām it kā pietiek un patēriņš ar nav tik milzonīgs, kā mani reiz baidīja cilvēki, vidējais sanāk ap 9 l/100km, ir paciešami.
No ekstrām šim auto ir minami: kondicionieris, 4 x elektriskie logi, elektriskie spoguļi, 5 pakāpju automātiskā kārba, sēdekļu apsilde, heckrollo, tahometrs, Sportline sēdekļi, drošības jostu padevēji, kuri strādā ( parasti tā ir šo kupeju slimība) un vēl šādas tādas pašsaprotamas lietas Mersedesam kā ABS un SRS Airbagi, nesen ieinstalēju navigāciju.
Kas pa šo laiku darīts: Optika- iegādājos pilno Avantgarde versijas radiatora pārsega resti un 17 collu AMG Style II lietos diskus, 225/45 riepas Continental Sport Contact 2.
Secinājums: dēļ šim modelim raksturīgās mīkstās piekares tiek aizmirstas visādas runas par šādu lieto disku negatīvu atsaukšanos uz braukšanas komfortu, arī bijušajā Austrumvācijā ir pietiekami daudz bedraini ceļi.
Braucās ar šo auto ļoti viegli un mierīgi, nu labi, šim īpatnim ir raksturīga tāda strauja gāze un tie paši nedaudzie zirdziņi uzreiz grib lekt, ja neuzmanās ( varbūt jāpieregulē) neskatoties uz to, ka šis automāts startē normāli no 2. ātruma. Bedres un ceļu nelīdzenumi tiek „aprīti“ šā auto piekarē un ātrumu sāku just pietuvojoties tikai180 km/h ātruma atzīmei. Varbūt pie vainas bānis, lielāks un platāks kā Latvijas ceļi.
.
Modeļa plusi: stils, joprojām pievērš cilvēku uzmanību, lai arī nav tas jaunākais modelis, normāls patēriņš priekš Mercedes kupejas, jaudas un degvielas patēriņa attiecība, ērts, mīksts, patīkami braukt, pagaidām neprasa nekādus remontus vai citus neparedzētus izdevumus. Salīdzinoši vēl vienkāršs un uzticams.
Modeļa mīnusi: pagaidām pie mīnusiem pieskaitīšu dzinēju, nevis jaudas dēļ, bet tā dēļ, ka tas nav tik mierīgs un stabils ar saviem 4 stobriņiem kā teiksim 6nieks. Bet tas jau laikam ir loģiski un normāli. Cits nekas pagaidām tāds nav bijis, bet kas ir 6 mēneši, lai kaut ko galīgu spriestu par šo modeli, jāpagaida, jābrauc tālāk un tad redzēs
Mīnusi un plusi reizē - kupeja. Šis vārds izsaka visu, resp., aizmugurējās vietas pasažieriem, tur diezgan šauri kājām, ja es braucot pats gribu tā kārtīgi savās garās kājas izstiept, bet citādi es neteiktu , ka aizmugurē ir neērti. Un ir vairāk noņemšanās, laižot ārā pasažierus no aizmugures. Bet kamēr nav ģimenes, bērnu utt., šādi apstākļi īpaši neuztrauc.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ļoti labs un skaists auto. Veiksmi lietošanā! ;)
taa ar neuzrakstiiji, par cik shtukaam panjeemi messeri
nav nekāds jaunais, bet tāpat skaists auto. Attiecīgi kopts savu vērtību nezaudēs. Varēja tik motorīts būt jestrāks.
Latvijas apdrošinātāju katalogos šā auto vērtība ir 6 k eiro, dzīvē maksā nedaudz vairāk, it sevišķi, ja ir bijis viens īpašnieks.
krasavec !!!
Eu, tikai nestāsti, ka ar 150zs pietiek! :) Protams, ja pirki no onkas un labs stāvoklis uz pārējo fona, tad var pieciest :)
es teicu pagaidām pietiek......:) kad varēšu atļauties, būs w124 E 500 ar V8
Njaa, ideaals auto ir ideaals, bet, ja tas ir mersis un ideaals, tad vaardam nav vietas! Man jau patiik! Nevari, luudzu, paskaidrot, ko noziimee tas "heckrollo", kas staav rakstiits pie ekstraam?
nu..ideāls jau pasaulē nav nekas, bet nu paldies..:)
heckrollo ir tāda jocīga extra aizmugures logam...ja Tev saule vai kādi spoži uguņi atpakaļskata spogulī acīs žmiedz, tad nospiež podziņu un izvelkās tāds tā kā aizkars pa visu to logu, kas slāpē to žilbināšanu.....
manuprāt diezgan jampīga extra, bet nu reizēm noder gan.....
Aaa, nu tagad atceros, vienam chomam kaadreiz bija MB C270, un tad jamais raadiija man taas ekstras un tur arii bija taads aizkarinjsh, jeb- heckrollo! Man domaat, ka dikti noderiiga lieta, njemot veeraa dazhaadus vadiitaajus, kuri aizmirst izsleegt taalaas gaismas, kad shos apdzen, un taadu nemaz nav retums =)
Veel es gribeetu uzdot taadu smiekliigu jautaajumu: ar sho mersiiti var pa asfaltu iet plakaniski un slidinaat dibenu, vai tie kumelinji atljauj taadus priekus?
to var izdarīt, tik ar to automātu, kurš standartā sāk no 2. roba, ir tā biki jāmāk...:) un riepām jābūt platām...:) Ja kaut ko tādu aŗi daru, tad TIKAI tad, kad neapdraudu cilvēkus un citus transporta līdzekļus... :)
Bet būtībā tā jau ir auto laušana un MB tādiem gājieniem, nu vismaz šie standarta modeļi, nav paredžeti.....
Aaa, nu ja jau tas ir automaats, tad pavisam lieliski! Vajag tikai ar kreiso kaaju nospiest bremziiti un ar labo tik beert virsuu =), bet tas, ka taa ir auto laushana, pilniigi piekriitu!