Nu šis leģendārais auto, ja tā to var saukt tika iegaadāts kautkad 2005. gada maijā par 140 lvl. Pārvietojos ar viņu līdz septembra beigām(tā paša gada). Šis brīnums bija zilā krāsā ar nelieliem vizuāliem defektiem un pirms manis ar viņu brauca viens pemsionārs kurš uzskatīja kā tā ir labākā automašīna pasaulē: ).
Ja runājam par + un -, tad plusu laikam ka nebuus daudz, domāju ka pluss vareetu buut tas ka manas braukšanas laikā auto tika dzīts pa grants ceļiem un mežu nežēlojot un nebremzējot pirms katras bedrītes un kā par brīnumu ejot TA pēc 4 mēnešu gāšanas (09.2005)ritošā izrādījās vēljoprojām labā kārtībā, remonti nebija jāveic.
Pār mīnusiem
rūsē (pat ļoti), ja pērkat kautko taadu uzmanība jāpievērš tām vietām kur aizmugurē sēdošie liek kāja(tur gan taa pagrūti pasēdēt: )), parasti tur ir caurumi, pakaļējās arkas, durvju apakša un sliekšņi
šim eksemplāram nežēlīga apetīte vidēji 8 l/100 km (priekš 1.0 motora tā kā padaudz)vēlāk konstatēju ka pie vainas karburātors, izdilis
izskats - pusstunda kauna un darbā: ) vai mājās
skaļš salons, pa granti sarunāties pagrūti
tas arī būtu īsumā vis 09.2005 ar 3 reizi dabūju TA un momentāli so drapaku niopārdevu par 200lvl, jo tad bija tas degvielas bums un visi dikti meklēja mazlitrāžas auto, protams mazlitrāžas viņš bija bet apetiite laikam komentārus neprasa.......... bet atradās pircējs kurs apētīti apjauta laikam jau tikai mājās braucot.....
rezumē
4 mēneši tika gāzts cik iet (max 135 km/h), netaupīts lauzts utt un iekšā netika likts nekas, tikai degviela, pirms skates nedaudz bija jāsametina un jānoregulē atgāzes, beigās dabuuju savu naudunu atpakal un laikam vēl kādus 10 lvl nopelnīju: )
Bet par ritosās izturību brīnos vēl šobrīd
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Domāju, ka auto joprojām brauc :=)