Hello!
Jaunus tehniskos parametrus neizdomāšu, bet tomēr... Esmu ticis pie jauna auto, kā jau katram jaunam saimniekam ir lieli prieki! Laikam ejot tika sākts meklēts labs auto, tiešā vārda nozīmē.. ļoti koptu auto!Iepriekšējais auto Renault Laguna 2.0 rxe bija kalpojis godam, gribējās kādu lielo brendu auto: ) Auto meklēšana bija izvērtusies par lielu pasākumu, pirms trīs mēnešiem tika sākti škiroti BMW, MB, Audi! Tika printēti n- tās izdrukas no jaukās mobile's, apzvanīti daudzi vācieši, lai noskaidrotu kas kuram auto ir par +/- ! Laikam ejot tika izskaitļota doma par BMW markas auto, kuram noteikti bija jābūt touringam, kas norāda uz manu aktīvo dzīves veida piekrišanu! Tika sameklēti e39 sērijas pikapi (tikai ar benzīna 2.5 - 3.0 un ar jauno facelift'u).. ietekmējams jau mēs esam katrs, nedaudz tiku iepazīstināts ar drauga e46 320i coupe.. veikls maziņš auto : ) tas lika aizdomāties par e46 priekšrocībām. Tika veiksmīgi jau noorganizēts brauciens uz Germany.. un tad divas dienas iepriekš nejaušu atrodu šo "mincīti", viens divi ar taksi stundas laikā uz auto salonu, ieraudzīju.. izbraucu.. manējais.. Beidzot meklēšanas periods garām, sekoja pāris dienas auto sagatavošanā! Rullēju apkārt.. sapnītis piepildīts!!!
"Mincītis" ir e46 330i (jaunais spridzeklītis 231zs) pāatrinājums pēc grāmatiņas līdz 100 kmh - 6.7 sek... liekas ka iet pat ātrāk, ja kas tad 3. ātrumā līdz 160 kmh bez emocijām: ) no extrām laikam tikai navaigation nav, bet to var piedot..
+ plusi:
*teicama kontrole pār auto
*pārliecinoša dinamika
*ekonomisks dzinējs priekš lielās jaudas
*teicama komplektācija.. krāsa & aprīkojums utt.
*DSC.. labs elektronikas sasniegums, lai brauktu ar mazāku stresa devu uz slidenas brauktuves
- mīnusi:
*miglas oriģinālie lukturi, domāti skaistumam tikai : (
*ziemas riepas R17 (mazāki neiet virsū, jo priekšā lielie bremžu suporti)
*... (gan jau uzpeldēs vēlāk, cerams ka būs maz!)
Jautājums?
Kur varētu iegūt vērtīgu info par mūzikas upgreidu (ir profesional CD ar HiFi skaļruņiem), kāds rekomendējams meistars vai firma?? Gribas saprast kā var pieslēgt subīti ar pastūzi, vai ir lineārās izejas cd atskaņotājam.. utt. ! Paldies!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
mūzika = www.mobileaudio.lv
meklē tur!
Bet tā - apsveicu ar pirkumu ! ;)
Rulez tačka! Bet es būtu meklējis 330D. Pēdējā laikā esmu nereāls dīzeļu fans, jo pie ļoti ok patēriņa viņiem ir nenormālākā grieze, kas jau pie 2k rpm iespiež beņķī un ar jebkuru ātrumu vari paātrināties. Tobiš elastīgs motors. Brauc nesasprindzinoties.
Protams, es negribu teikt, ka 3.0 benzinieks ir slikts! Nebūt ne! Ļoti labs. Mazāku motoru nav vērts ņemt, ja tik tiešām grib braukt :) Vidējais noteikti ne vairāk pa 11-12, ne?
Vo vo Edzuli - beidzot nonaaci pie sleedziena, ka dieselpower izeed benziinniekus :D
Gan jau kaads TDi jau TAGAD tavu emku var izeest:D
piem BMW 530D 276 zs un hvz cik Nm......
peace :)
attieciibaa pret raxtu - vai var 15 l pilseetaa iekljautes, un cik stabils ir shis aparats ziemaa ar R17 galoshaam....???
un vai defaltaa shitaadiem naak kaads blokjis...????
Ja ar 3.0 M3 vecu var iekļauties pa pilsētu 15 litros M stilā braucot, tad ar šito toč vajazētu!
To Edzulis.
Ja interesē patēriņš, tad bija testa brauciens uz viļņu (ātrums 100-150 kmh, ir iegādāts radara detektors, divas reizes reāli glāba) tad borta kompis izmeta 9.4 litrus. Reāli ir nobrauktas trīs bākas, vienai bija 11.1 pēc kompja (apm 70/30 pilsēta/ārpus), otrai ap 11.4! Vēl jāmācās braukt, lai braukšanai nebūtu bēdīgas beigas!! Tad varēšu dalīties konkrētāk par degvielas patēriņu M-stilā! Tas nenozīmē ka nedzenu ik palaikam tahometra bultiņu līdz galam:) šeit tiešām ir jāatzīmē patēriņš saudzīgs ļoti ņemot vērā auto veikumus, nav slodzes motoram lai veiktu paātrinājumu!
To Modzha.
Ar R17 ir interesanti, šodien (svētdienas lielajā putenī pēcpusdienā) mēģināju saaprast auto uzvedību, virsū ir Continetal wintersport jaunas 205/50 R17. Virsū dabūt mazākus R16 nevar (cik nopratu permalat), jo priekšējie bremžu suporti ir līdz ar esošo diska malu. Tad jau rodas jautājums - kam auto ir paredzēts, ja jau 333 trasei tad vajadzēja kādu imprezu pirkt, man tas ir domāts kaifam par kādu es izprotu... BMW!!!!!
Par bloķi nezinu vēl (sorry neesm uvēl tik liels specs) bet eletronika DSC savāc auto kopā ļoti labi, kas saprātīgi iejaucas tavā braukšanas trajektorijā, protams vajag padomāt kad ieej līkumā!! (vai sauss/ mitrs segums)
Par tdi... gaumes jautājums tāpat kā slēpotāji un snovotāji, galvenais ka pašiem patīk!
Kā par to mūziku, vispār diezgan aktuāli???? Ir palicis no iepriekšējā auto teicams subs un kvalitatīvs pastūzis, gribas pieslēgt!!
Ja par tdi... reāli tie ir nobraukti eksemplāri vācijā, jo kurš vācietis ņems dīzeli prieka pēc lai garažā būtu. Reāli meklēju trīs menešus auto, arī iepriekšējo pats meklēju, tas ko raksta daļa mobilē ar nobraukumu ap 100 k KM ir vācijas turki, kuri ir tikpat advancētu kā mūsu rumbula!!! ir arī maz braukti un labas kompletācijas bet ne jau tādās cenās ka mums te rīgā piedavā, sorry dīzelim nevar 6.5 krpm iespiest:)
Katram savs viedoklis (cienu)
Par motora jaudu - ok, pats ikdienā pārvietojos ar 330 xi, liekas, ka bija ap 232 zirgi, par "17" riepām (pats labprāt liktu augstākas riepas, bet arkas ierobežo...-(( Patēriņš 100 % pilsēta mazliet zem 15, bet pieļauju, kad nomainīšu abas lamda zondes, viss nostāsies savās vietās... Tā esot vājā vieta... Lai viegli braucas..., tikai nepaļaujies pārāk uz automātiku, sagriezīs auto apkārt viens un divi...arī uz līdzena ceļa, ziemā snaust nevar..-))