Ford Transit
1994
Novērtējums: 8
Pie auto tiku 2002. gada sākumā, salīdzinoši lēti-2999LS. Tā brīža nobraukums bija ap 200000 km, tam ir 2,5 dīzeļa motors. Pa šo laiku esmu nobraucis ap 125000km un ko varu teikt..... Vāģis ir stipri ekonomisks- vasarā parasti ielienu zem 7, ja tiešāk tad no 6,2-6,8l/100km, ziemā iziet ap 7,5-8,8, bet tas ir netaisot gonkas un pa šosi ejot ne vairāk par kādiem 103km/h. Piepildīšu, man ir 100. transits(īsais, zemais, pasažiernieks). Patēriņš īpaši nemainās ne no pilsētas vai laukiem, kā arī no cilvēku skaita. Tas protams nav gonku vāģis- līdz simtam ieskrienas "drusku" ilgāk par 6 sekundēm, bet pie tā visa var pierast. Man gadījies labs motors, jo mainot eļļu ik pa 10000km ne reizi neesmu pielējis pat 100gramus. Leju tikai pilno sintētiku un ja pēc maiņas ir 4/5 uz sčupa, tad pirms nākošās ir 3/5. Ziemā ar pielaišanu problēmu nav vispār- viņam jau tā svece slēdzas tikai pie -7, bet starteri praktiski nedzird nekad- pusabarots un dziesmā. Man stāv divi paralēli Vartas 95ah aķīši. Par remontiem..... Ik pa 40000mainu priekšējās, ik pa 60000 aizmugurējās kolodkas. Filtrus mainu VISUS katrā eļlas maiņas reizē. Siksnas laicīgi. Citādi pārsvarā problēmas ar rūsu, sānu bīdāmajām durvīm, paneļa un plastmasu grabēšanu. Lielas problēmas un naudas izdošanas nav bijis. A un vēl ja par aprīkojumu..... No paša liktA un oriģinālā kopā manam busam ir centrālā atslēga ar signalizāciju, imobilaizers, elektriskie logi, apsildāmie spoguļi, divi pāri halogēnu, normāls Kenwood Cd ar astoņām tumbām, āķis, autonomā pečka un varbu't kaut ko aizmirsu...
Jankazzz
@ 6.decembris 2005 0:00
Nu sitas laikam ir viens no labaakajiem visu laiku darba zirgiem
ak dievs cik daudz pērļu:
- patēriņš kā mazlitrāžas dīzelim 6,2 l
- eļļu neēd nemaz
- 1994 gada mašīnai 2002 gadā ap 200 tkm:))))
- no - 7 grādiem slēdzas kvēlsveces:))))
- leju tikai pilnu sintētiku :))))
šito sapņu vāceli gribētu satikt dzīvajā un dziļi acīs ieskatīties....))))
Ha ha 7 litri
A 12 negribēji?
Partner! Tu esi sajaucis rubriku.Es nevēlos šo autiņu pārdot,jo tad es saprastu,kaa es te teiktu ,ka ēd tik un tik un iet tā un tā.Manis pēc varat domāt,ka tas vāģis rij 12 uz sotoku un eļlu 5 litrus uz taukšķi.Melot man nu nav nekāda jēga. Bet vispār,ja tu ,Partner,vēlies redzēt mani dzīvajā(zilais nēēsmu),tāpēc izprotu,ka vēlies redzēt vāģi-davai deram uz 100Ls pielejam pilnu bāku,aiziet pāris sotokus km un lejam vēlreiz pilnu! Gribētu redzēt tavu seju,kad nāksies sotoku no maka izvilkt,jo vairāk par 17 ziemā uz diviem sotiem nebūs.Tāpat arī par eļļu,lai gan tā jau tā man ir uz haljavu-darbs sponsorē.
To Traktor-Vana... manis pēc vari uzskatīt,ka šis vāģis rij visus 20 uz simts,es jau viņu ne pārdošanā lieku,a melot man jēga nav.Ja esi saskāries ar šiem busiem,tad daļēji piekrītu-iepriekšējais transits man rija stabili 10-11 litri,a vot šitas vidēji 7,2!!!!
Partner. Aizmirsu piebilst-Transitiem oriģināli stāv temperatūras datčiks,kas sveces sāk slēgt pēc mīnus 7. Nejauc ar japāņiem,kam sveces degas pie +30!!!
Tas protams nav gonku vāģis- līdz simtam ieskrienas "drusku" ilgāk par 6 sekundēm, bet pie tā visa var pierast.
tas gan labs!! F-1??
Ko muldat. Tranis patiešām ir ļoti labs darba auto. Man darbā ir 97 gada tranis un 2001 gada Master. Ziniet ka vecais tranis ir 1000 reizes klusāks par to masteru kaut arī noskrējiens ir uz pusi lielāks. Masters protams ir ašāks un ērtāks, bet kā viņš GRAB!