Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

ZAZ 968M 1982 Novērtējums: 6
ZAZ- tā ir trauma uz mūžu, tāpat, kā kad satiekas vīri un visa runas beidzas ar dienestu Padomju Armijā. Tā arī ar ZaZistiem. Es to nosaucu par konstruktoru pieaugušajiem- visu tajā varēja taisīt un uzlabot. Nopirku to 1994g. Mans pirmais auto. Eiforijā pērkot, nepaskatījos vai turās kopā- vēlāk, lai neizkristu cauri sēdeklis, vadītāja pusē liku drošības jostu nevis ap sevi, bet zem sēdekļa. Vēlāk, lai varētu izmantot jostu pats, zem sēdekļa liku armatūras stieni, kas bija izlocīts tā, lai balstītu sedekli- viens gals pret sliksni, otrs- uz ātruma pārslēdzēju arku. Pirku to no atraines kuras vīrs esot bijis profesionāls šoferis. Šī informācija noderēja vēlāk, jo lejot paredzēto 76 benzīnu motors raustījās. Ar 95 gāja, kā plēsts- 130. Pat skrējos ar vienu vecu Audī-80. Vasara- plus 30 grādi aiz borta. Astē iesēžas audiks, bet garām nebrauc, es spioežu grīdā- 75km/h- 85-95- 105- 130km/h tā kilometrus 10, līdz pamanīju, ka manai uguns mašīnai sāk kāpt dzinēja temperatūra. Laidu šos garām- laikam gribēja izprovocēt uz mana ZAZa bērēm.
Plus tam vāģim bija tāds, ka vasarā tas nekad neaizsala, bet ziemā nepārkarsa: ) Vēlāk pārbūvēju salonu- Forda Eskorta 3spieķu stūre, Kadeta sēdkļi. Moskviča pulksteņi- riktīgs Zazporš. problēmu ar krāsniņu risināju tādā veidā, ka no ēļļas radiātora stiprinājuma vietas vilku cauri uz salonu augstspiediena šļūtenes- turp un atpakaļ. galā piestiprināju Moskviča krāsns radiātoru (tā bija kļūda), Braucu, ārā -5grādi, bet salonā paliek arvien siltāk... Par laimi pēc 10km kaut ko ievajadzējās paņemt no bāgāžnieka. Atveru to... un abstulbstu... Moskviča radiātoriņš uz mani lūkojās ar futbolbumbas acīm... Griezu vāģi atpakaļ, lai turpinātu iepriekšējā naktī sākto epopeju. Uzpūsto radiātoru mainīju ar diviem ZaZ eļļas radiātoriem, bet tas vairs nebija tas( mazāka virsma)- Nesvīda ciet priekšējais logs. Šis auto trennēja manu pacietību. Motoru iemanījos mainīt viens pats. Bija reizes kad dienā to darīju 2reizes- izņēmu un ieliku 6st. darbs. bet par šo auto var runāt un runāt, tāpat arī remontēt un remontēt
Jankovskis @ 16.decembris 2005 0:00
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jankazzz 16.decembris 2005 22:51
1 0 Atbildēt

Izstāsti,kuram Zazam ir eļļas radiators!!??!!Kur tas atrodas???

nav 17.decembris 2005 1:33
1 0 Atbildēt

lljas radiarots artodas starp cilindriem pie sienas kur no otras puses ir atzveltne ,zem blekja vaaka virs kura ir karbulis :) elementaaari

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti