Gribu papildināt iztrūkstošo modeli, lai dzirdētu ko tālāk gaidīt no sava zirdziņa.
Četrus gadus braukāju ar 318i 1984gada, ļoti praktisks auto- nekādas elektronikas, stūres pastiprinātāja, nu vispār nekā, bet sāka neizbēgami rūsēt. Iemanījos vēl pārdot(700$), jo motoram ne vainas, vēl tagad brauc pa Rīgas ielām. Nomainīju pret 525i touring 1992 gada no pieRumbulas plačiem par (4500 $), motoru parbaudīt pie normāliem servisniekiem neļāva, bet ritošā izskatījās tā nekas un galvenais- nekādas rūsas.
Kādu mēnesi mācījos normāli braukt, jo biju pieradis ka pedāli jaspaida diezgan dziļi, bet šitais ceļas uz pakaļējiem ratiem( īpaši 2 gaņģī), kā pēctam secināju tam palīdzēja riepas 45/235 R17.
Bet prieki nebija ilgi - sāku interesēties par BMWu servisa centriem, jo agrāk nebija nepieciešamības pēc tādiem. Nomainīju: galvas un vārstu blīvslēgus, sveces(centās ieskaidrot ka lamda zondi), priekšējos amortizatorus, radiatoru, gandrīz kondicioniera ventilatoru(Parmalat kretīni jau noņēma nost, bet izrādijās ka vajadzēja tikai pagriezt ar roku(viņi jau piedāvāja likt citu, bet uzstāju lai pārbauda vēlreiz), jo bija iestāvējies pēc ziemas - paņēma ap 35Ls par neko), un tad vēl tā elektronika. Sāka kaut ko vāciski zīmēt uz displeja, dabūju iegādāties servisa grāmatu - ''izdeguši numura apgaismotāji'', kad pirku bija diena - nepievērsu uzmanību. Iebraucu ''Auto Favorīta'', jo nezināju ka viņi ir tādi iedomīgi...... (virkne lamuvārdu). Prasu, vai taisa BMWu, bet atbildē dzirdu kodīīgu - mēs visu taisam, nu ja tā tad tā. Protams lampiņas jau iepriekš nomainīju, bet tas nepalīdzēja un sapratu ka vajag ko nopietnāku darīt. Pagāja trīs stundas (paskatīties ko viņi tur marinē arī neļauj), man jau bija tā kā jāsteidzas, samaksāju Ls15 un spēros projām. Laiks bija slikts un vajadzēja notīrīt stiklu......... slotiņa strādā tikai uz lielāko ātrumu, logu pacēlāji miruši, centrālā atslēga nestrādā............ nu jā, bet toties numura apgaisme stradā! Pec tam Latbemā ņēmās 5 stundas un paņēma Ls 7, tipa pašu kļūda, vajadzēja tikai bloku resetu uztaisīt........... nu tā ir cita lieta - ņem samaksu tikai par padarīto, nevis lapsi karina. Un vispār esmu divu gadu laikā ielicis kādus 2000$, žēl pārdot, jo ielikts daudz un mašīnis kustas.
Un tagad pie galvenā. Kādu gadu atpakaļ nopirku 320d touring 2000g. Tika salīdzināts ar Golf V, jo domāju ka varu beidzot nopirkt ko jaunu. Iepriekš testa braucienos sieva galīgi viņus izbrāķēja(kamēr pats pa pasauli vandījos): 1,6 benzīns nevelk, parnesumkārba viegli neslēdzas(centās ieskaidrot ka tas tikai jaunam tā ir - pats pēc tam pārbaudīju Golf IV - kārba kā traktotam), 2,0 dizelītis tā nekas, bet krustojumos ļoti skalš. (vēl arī pārsteidza biežā eļļas maiņa 7000km pret maniem 22000!km - datus izlasīju krievu ''Za Ruļom'')Bet pats galvenais ir cena (22000 Eiras!), jo ja jau jaunu, tad ar glanci..... kaut nemaz tik daudz papildaprīkojuma neizvēlējos. Dažus citus modeļus arī meģināju, bet parsvarā aplauzos uz iekšējo apdari(no āras tīri nekas, bet iekšā tikai ienaidniekus vadāt).
Savējo nopirku par 15000 Eirām. No sākuma pat nebiju priecigs, jo vajadzēja atcerēties visus ātrumus(525i bija pierasts 2 un 4 gaņģi izlaist), nesalīdzināmi cietāks(kā pēc tam izrādījās ka tas dēļ riepām - Continental, kad nomainīju pret Good Year - cita lieta), un pats nesaprotamākais - kasetnieks 21gs! Bet laiks iet un esmu sapratis ka šis ir ideāls auto manām vajadzībām. Servisu sāku atakal aizmirst(es neņemu vērā ritošās daļas, jo neiedomājaties ka pa mūsu ceļiem tās nelūzīs tikai tāpēc ka uz haubes uzzīmēts propellers, toties cik esmu dzirdējis fraņčiem ritošās ir dārgākas), 6,5 litru patēriņš pilsētā, ja ir luste var pabraukt uz 200 km/h (tas gan tikai vienu reizi - vismaz sajutu kā ir kad kāja sāk trīcēt). Esmu dzirdejis ka šis motors BMWu saimē ir pats neizdevušākais(šiem dzinējiem ir DDE), bet man liekas tīri nekas. Žēl ka BMW markai ir kaut kāds apskaušanas sindroms.
Šito visu sarakstīju, lai kādam būtu iespēja labāk izvēlēties. Es pats lauzos 2 gadus par labu dīzelim, bet tagad neko nenožēloju - tas ir tā vērts. Lai veicas
Pievienots 11.03.06. 166000km nojuka augstspiediena sūkņa elektronika. 489Ls par sūkņa remontu(pie 10 tramvaja galapunkta) + 80Ls par darbu un diagnostiku- Latbema. Braucot noslāpa dzinējs un viss....... Nekādu priekšvēstījumu nebija, ārā ~-5C. Par ko arī pazeminu atzīmi - pievīla.....
Pievienots 04.2006. pārdevu trade- in par 9700 Eirām, jau ar noņemtu PVN. Pa 2 gadiem bez sūkņa ieliku apm.300 Ls un dīleris arī pasūdzējās ka tagad(pēc ziemas) ir jāieliek ap 450Ls. Nobraukts Latvijā 40t. km. Nākamais autiņš BMW 318d 2006 gada.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vinjiem ir 4 vai 6 cil, un common-rail, vai veel elektroniskais augstpiediena suuknis..????
Skaits jau skaists tourings... 4 cilindri common rail's (???) 136 hp, cik esmu runājis ar līdzīgu motoru saimniekiem, tad dzinējs ir tīri neko, šo var pateicīgi nočipot... iegūsi dinamiku līdzīgu versijai, kas nāca no 08.2001 150 hp! Derētu optiku nomainīt uz gaišo.. gaumes lieta! Pats pārvietojos arī ar touringu... 330 i :)
Common raila nav, tā vietā DDE. Man liekas ka pie melnā dzeltenās ugunis izskatās labāk(kontrasts). Iekšā grafīta pārklātos ieliktņus pārlīmēju ar balto marmoru - tagad salonā(melna apdare) ir stpri dzīvāks. Materiāls ~2Ls, to ko pārklāj virtuves virsmas un izskatās kā oriģināls(tie koki mazliet piegriezušies).