Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Golf Mk4 1999 Novērtējums: 7
Nu, nedaudz par 4. paaudzes golfinju! Iegadaajos 2005. gada maijaa pa 5650 eerikiem.
1.4 litru motorinjsh ar 16 vaarstiem un 75 zs jaudiigs! Itkaa daudziem vareetu shkjist, ka nekaadu ekstru, bet taa nemaz nav. Ir 4 el logi, 4 airbag, el. luuka, origjinaalais radio (ja neveelaas dikti ziimeeties, tad skanjas kvalitaate peec manaam domaa ir ljoti laba =)) ar kaseti, st. past., kaa arii visi 4 bremzhu diski!!! Taa tiktieshaam ir lieta, kas manam autinjam ir tik laba cik vien var buut, kopaa ar ABS nu vnk. ideaali, nedaudz nospied un mashiiniite jau strauji samazina aatrumu. Un noteikti, ka ir vel kautkas, ko esmu aizmirsis piemineet.

Bet tas nu taa! Kad nopirku, bija baigais troksnis labajaa pusee priekshaa, domaaju, ka tas vareetu buut izsists vai izjucis amortizators, bet, izraadiijaas, ka parasta bukse! Nomainiiju par kaadiem ~15 ls. Tagad salonaa patiikams klusums. Taa kaa ieprieksh braucu ar golf Mk2, tad nebriinieties, ka esmu sajuusmaa par, manupraat, daudzajaam extraam un kluso salonu. Piemineeshu veel, ka panelis prieksheejais ir no taada interesanta materiaala, gandriiz kaa gumijas. Tiiraas ljoti labi un arii saule nespiid aciis, kaa tas meedz buut mk2 vai a100!
Bet, dikti nepatiikami mani paarsteidza, kad, nomainot akumulatoru, iedegaas lampinja, kuraa paraadiits cilveecinjsh ar bumbuli (airbag) noleemu atpleest valjaa un apskatiities, vai ir tur spilvens, vai nav. Nemaz pleest nevajadzeeja, pietika ar vieglu kustiibu un vaacinjsh blakusseedeetaaja puses panelii bija nost un, kaa izraadaas, pilns ar tukshumu! =( zheel! Autnjsh bijis sists, veeleek, taa kaartiigi ieskatoties, vareeja arii pamaniit, ka motora paarsegs ir bijis shpakteleets un sliipeets. Ai nu, kaa ir taa ir! Bet, veel vairaak mani apbeedinaaja tas, ka lietus laikaa pa gar blakusseedeetaaja durvju augshpusi suucaas garaam uudens, kas tek virsuu pasazhierim. Varbuut kaads vareetu pastaastiit, vai sho probleemu ir iespeejams atrisinat. Netiik taa uz servisu iet un klausiities taas muljkjiibas: aaai da ko tu te mums raadi, tur pus mashiinu vajag paarmetinaat! utt. utjp. utml!
Aaa nu jaa degvielas pateerinjsh arii taads diezgan nepatiikams- 7- 9 litri lielaakoties pa pilseetu braucot. Iisteniibaa saaku nozheelot, ka njeemu tik mazu motorinju, tagad, kaa minimums buutu 1.8 benziins, vai 1.9 TDi. Ir veel viena nelaaga lietinja, jamais man eed ellju un tas jau arii nav normaali, kad '99. gada motors apeec kaadus 0.5 l uz 10 000 km, vecais Mk2 pat uz 10 000 neapeeda 0,3 l. Varbuut, ka ir noseedushies gredzeni, bet, labaak pastaastiet juus, lasiitaaji, kas tur vareetu buut pa probleemu!
Bet nu visaa visumaa automashiina brauc labi, klusi un pie stuures arii juutos diezgan eerti. Nu jaa, varbuut tas degvielas pateerinjsh ir arii tik liels, jo mashiiniitei virsuu staav r14 riepas ar pilno augstumu (80), un pa pilseetu braucu ne augstaak kaa ar 3. paarnesumu, jo mazajiem motorinjiem patiik augsti apgriezieni!
Nu jaa, vienreiz pameegjinaaju, cik var izspiest ar jamo, un sanaaca 170 km/h, varbuut buutu veel par kaadu km aatraak, bet pedaalis jau bija liidz pasham galam un dikti aatri naaca pretii liikums =).
Taa nu, iesakiet, padalieties ar informaaciju, kas jums pieejama un tikai luudzu respect arii pret kompaktklases auto!
Un ieteikums citiem, kas peerk kaadu automashiinu, dariet to praatiigi, paaraak nesapriecaajieties un pieveersiet uzmaniibu katram siikumam! Var gadiities, ka tas siikums, piemeeram nedaudz atshkjiraas atstarpe prieksheejam buferim t. i. vienaa vietaa taa ir nedaudz lielaaka, citaa mazaaka, vai arii buferis saiet kopaa ar virsbuui saskaroties. Uzreiz uzdodiet sev jautaajumu: Kaapeec ir bijusi vajadziiba to njemt nost un pielikt klaat shkjiibi? Visticamaak ir noticis, kaa manaa gadiijumaa- auto ir dabuujis pa purninju! =)
 
Compact @ 4.janvāris 2006 0:00
Visi komentāri
 
superb 4.janvāris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

kur pirki masinu?

MasterD 4.janvāris 2006 17:15
0 0 Atbildēt

Uzmani koroziju. pamatīgi buktētiem auto LV sāls nelaime spēj nodarīt neiedomājamu postu.

Vislabāk jau būtu tikt no viņa vaļā, jo to ūdens pilēšanu, kas rodas sačakarētas ģeometrijas rezultātā, diezvai izdosies novērst pavisam...

ilis 4.janvāris 2006 17:42
0 0 Atbildēt

Pēc manām domām, eļļas patēriņš ir tīri normas robežās, ja runa , protams, iet par 10000 km un nevis par 1000 km...:)

Compact 4.janvāris 2006 23:27
0 0 Atbildēt

to superb
Mashiinu pirku blakus BRC autocentram vienaa no tiem plachiem, taa iisti nosaukumu gan neatceros.

to MasterD
Iisteniibaa paareejais viss ir kaartiibaa, pat braucot lielaa aatrumaa mashiinai nekas nedreb un stuure arii ir mieriiga. Vieniigi, kad liku ziemenes, protektors priekshaa bija noeests, bet servisaa pa 9,- ls noreguleeja saveersumu un viss oki- doki! un arii tie lielie dzelzhi- mashiinas raamis zem motora paarsega, uz kura balstaas dzineejs, nemaz nav liekti!

to ilis:
Sajaucu, viena nulle pa daudz! uz apm. 1000 km apeed ~0,5 l elljas

MasterD 5.janvāris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Melnas peļķes zem auto netiek novērotas?

Compact 5.janvāris 2006 14:08
0 0 Atbildēt

Nee, tas bija pirmais, ko skatiijos, bet viss motors ir pilniigi sauss un peljkjes arii nav! Man vienreiz teica, ka vareetu buut noseedushies gredzeni. Bet no kaa tad iisti tas var notikt?

juriz 7.janvāris 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Cik zinu, VW IV 1,4 motors ir viens no problemātiskākajiem. Nav kaut kā VW tas izdevies. Mums te darba auto nācās tādam motoram taisīt kapitālo pēc neliela nobraukuma, jo kaut kas motorā ziemā bija aizsalis, un izspieda ārā eļļu, un motors vien sdivi nokāvās, lai gan tika izslēgts cik nu vien ātri varēja. It kā, ka būtu eļļas spiediesn par lielu, arī neuzrādīja. Runā, ka nevajag ar'šitādu motoru braukt aukstu, bet no sākuma uzssildīt.
Vrabūt, ka šis motors aŗi bijsi samocīts. Vrabūt arī, kā jau 6 gadus vecam auto, pa Vācijas bāņiem ir kār'tigi pamocīts motors, un tiešām jāmaina eļļas un visi parējie gredzeni.
Ja tek ūdens salonā gar durvīm, tad jau iespējams, auto ir bijis uz jumta, vai nu arī pamatīgi ar vienu sānu kautkur ieskrējis.

Compact 7.janvāris 2006 13:54
0 0 Atbildēt

Nu jaa, saakumaa jau zinaaju, ka ar maziem motoriem probleemas vien ir! Vajadzeeja njemt tik 2.0 vai lielaaku, bet tas prieks, ka esmu atradis taadaa kraasaa un taadu modeli par tik leetu naudu (vasaraa tas bija leetaakais no visiem, kurus apskatiiju) bija liels un par iespeejamaam probleemaam taa iisti neaizdomaajos. Bet nu paldies par informaaciju! Centiishos ieveerot Tavus ieteikumus!

SEMSS 7.janvāris 2006 20:39
0 0 Atbildēt

Eļļas peļķes zem auto var arī nemanīt, ja motortelpa no apakšas ir noslēgta ar "pannu"...Bet tas, ka salonā gar durvīm tiek iekšā ūdens ir vairāk nekā aizdomīgi.Protams, ja auto jumts pēc skata ir ideāls, tad auto iegādes brīdī nojaust par šāda veida problēmām ir visai grūti.

nk86 8.janvāris 2006 0:01
0 0 Atbildēt

Nav man taas aizsargpannas! Un pateicoties katalizatoram arii nevar redzeet nekaadus duumus, kaa citiem autinjiem tas ir manaams, kad gredzeni noseedushies! Un jumts jau arii ir pavisam taisns, pat elektriskaa stikla luuka ir, kas darbojas nevainojami un slapjumu arii nelaizh cauri! (vismaz pagaidaam =))

Compact 8.janvāris 2006 0:03
0 0 Atbildēt

Bljaaviens, ne taa paraxtiijos =) ieprieksheejais esmu es pats, Compact!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti