Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

VAZ 21011 1979 Novērtējums: 6
nu tā, mans žiks ir diezgan interesants eksemplārs. tēvs viņu nopirka lietotu vēl padomju laikos, pēc viņa nāves māte ar žiguli nobraukāja pāris gadus, tad nopirka golfu. tā nu žiks nostāvēja 5 gadus gandrīz nekustināts. 2 gadus atpakaļ izdomāju ka man vajag braucamo, tad atcerējos, ka garazā stāv vecais labais žiks. pielauzu māti lai tā nodod to manā lietošanā. tā nu tas kļuva par manu pirmo braucamo, mašīnu cenšos nejāt, līdz ar to nekādu lielu izdevumu nav bijis.
tātad - -- > mašīna ir dzeltena, tai ir tumši brūns salons, ar vieglu vizuālo tūningu (tas tapa ar melnu nenomazgājamo marķieri, bet efekts nav slikts (visiem patīk)). zem vāka ir ~10l/100km rijošs 1,3l motors, kam vienā galā lāpīts (kā par brīnumu nesulojošs) radiators, otrā galā kaitinoši īsa 4- robu ātrumkārba. uz tērauda diskiem ir tādas dīvainas, baigi šauras riepas, kuras jau sākušas plaisāt, bet aizmugurējās jau atgādina asfalta slikus : ). priekšējās bremzes nedaudz ieēdušās, rokasbremze vispār ir tikai tāda formalitāte, spidometrs darbojas tikai tad, ja pa to nedaudz paklauvē (līdzīgi kā komēdijās). par braukšanas komfortu... nezinu, sēdekļi ir ērti, arī aizmugurē sēdošajiem vietas pietiek, piekare ir mīksta, traucē tikai sūdīgā skaņas izolācija un stūres pastiprinātāja neesamība... viens čuvaks teica ka par opeli ērtāks ir : ) nevaru nepiekrist...
tātad + un -
+ laba apkure, lēta uzturēšana, grūti nokaujams, detaļas ir smieklīgi lētas
- baigi grab, skaņas izolācija, bieži noplīst visādi sīkumi

remonti un citi sīkumi:
nomainīju aķi - 8 Ls
vienu amortizātoru - sadabūju pa brīvu
priekšējo stiklu ~15 Ls
degvielas filtru un sūkni - arī sadabūju pa brīvu
visus tehnoloģiskos šķidrumus - nav ne jausmas cik tas maksāja, bet dārgi nebija

žigulis manuprāt ir gan labs laužamauto, gan arī atrestaurējama klasika.
 
PlasticR @ 5.janvāris 2006 0:00
Visi komentāri
 
Ksneps 5.janvāris 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Sarūsējis nav? Kādā stāvoklī?

PlasticR 5.janvāris 2006 18:19
0 0 Atbildēt

autiņam visi virsbūves paneļi no iekšpuses ir nopūsti ar mazutu. dīvains paņēmiens, bet rūsas nav... kaut kas nav īsti labi ar dzinēju, jāmaina jau shis-tas, bet 110km/h vēl var dabūt ārā.

nk86 5.janvāris 2006 20:07
0 0 Atbildēt

Skatos, ka Tev ir liidziiga probleema, manam senciitim ar reiz bija vaz, tikai 2102 ar 1,6 biideliiti no 6. =) gaaja diezgan normaali, tikai karbulis tur nikjojaas sameeraa biezhi! Tad nu faateriitis izjauca, iztiiriija un uzlika atpakalj, un žvinga atkal kaa jauns! Taa kaa iesaku paluukoties uz karburatoru, nevis uzreiz likt citu motoru, bet taas ir tikai manas domas! =) veiksmes!

Jankovskis 6.janvāris 2006 13:39
0 0 Atbildēt

Lai žigulītim neķīļētu priekšējās bremzes rīkojos sekojoši: 1. kad liek kopā jaunus bremžu cilindrīšus, tad zem putekļu manžetem iesmērēju Litolu vai kādu citu labu smērīti- netiek klāt H2O un citi netīrumi kas rada bremžu cilindrīšu noķīlēšanos. Lai vēlāk nebūtu jāmokās ar bremžu kluču maiņu, vai pat saplēstu cilindru maiņu iesaku liekot kopā, stienīšus uz kuriem balstās bremžu klūči nedaudz apslīpēt ar smilšpapīru (nedaudz tievākus), lai tie brīvi ievietojas suportu korpusā. Tad tos vēl papildus nosmērēt ar iepriekš minēto smēri. Rezultātā mainot bremžu klučus nebūs jālauž vēl labas detaļas un ar lamu vārdiem jāsvēti viss kas pagadās pie rokas. par karburātoru varu teikt to, ka tas tiešām reizi pa reizei jātīra un arī jāregulē. Man to palīdzēja tēvs, kurš strādā servisā pie šīm lietām- rezultāta 6,5 litri uz 100. Bet pamanīju, kad tika veikta regulēšana vairākas interesantas lietas 1. pie 3000 apgriezieniem karburātoram veras vaļā otrā riklē un tad vairs nav 6,5litri. 3000 apgriezieni atbilst 85-90 km/h. 2. svarīgi arī precīzi noregulēt aizdedzes momentu zem tā var minēt arī tādu smalku padarīšanu kā aizdedzes kontakta atvēruma platumu- 0.35 mm un atstarpi sveču elektrodiem - 0.8mm. Bez tam pie degvielas patēriņa svarīg lai visi ritošas daļas gultņi būtu sasmērēti ar pēc iespējas mazākas pretestības eļļu un atbilstoši noregulēti. Degvielas patēriņu ļoti jūtami ietekmē riteņu sgāzums un savērsum, arī pareizs gaisa spiediens riepās. Man izdevās sasmērējot un pieregulējot priekšējo riteņu gultņus degvielas patēriņu samazināt vēl par 0.2 litriem uz 100km. Var samazināt degvielas patēriņu līdz 5,5 litriem uz 100km bet tad jābrauc uz 105km/h un riskējot ar savu un citu satiksmes dalībnieku dzīvībām, bet to neiesaku

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti