Sveiki,
Mašina noripojusi 94 tk km. Mašinu lieto manas firmas darbinieki kā dienesta auto, tā kā sevišķi saudzigs režims nebija. Autiņš samērā izturigs - nopietnu defektu nav bijis. Pie 60 Kkm tika nomainitas priekšējās stabilizatoru bukses un stūres stieņu uzliktņi. Pie 70 tk sāka trokšņot dzinēja ventilators. Tākā ventilatoram gultņa vietā ir grafita mufta, nācās to mainit - ap 50 Ls. Visiem Punto raksturigie defekti -
durvis jācērt ciet kā žigulim. Pie tam durvju atvēršanu/aizvēršanu pavada pretiga krakšķēšana. Tur vainigi ir fiksatori un smērēšana nepalidz. Vai nu jāmaina vai jāsamierinās.
Logu tiritāju intervāla režimā slotiņas raustās - tur palidz motoriša izjaukšana, iztirišana un no jauna saelošana. Diemžēl tas palidz uz kādiem 10-15 tk.
Vēl Punto ir raksturigi, kad virs 60 tk sāk plaisāt ģeneratora korpusi un nojūk dzinēja kompjūters. Par laimi man nekas tāds nav noticis.
Kā savas klases pārstāvis mašina ir ērta un ekonomiska. Dzinējs patiesi priecē. Dinamika ir lieliska un patēriņš vasarā ir lidz 6 lt un ari braukājot pa pilsētu cipars 8 nav sasniegts. Kolēģim ar Fabia 1,4 patēriņš stabili ir 1,5-2 Lt lielāks. Kaut ari motors lielāks, nekādas dinamikas priekšrocibas nejūt.
Uzskatu, kad mašina par savu cenu ir laba un noteikti tā ir labāka izvēle nekā analoģisks to gadu Clio, Corsa vai Fiesta (bija man tāds 3 gadigs eksemplārs - vispār katastrofa)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu nez nez, man tie mazauto ne pārāk, tādus tik tūnēt un acis priecēt var, komforta nekāda.. bet tā ir gaumes lieta;)