Labdien, pats gan ar Voyageru nebarucu, bet sencis nu jau 4. gadu ar 2.5crdi brauc, pats esmu braucis, bet nekādas labās asociācijas man ar to auto nav, jo diezgan glītais salona noformējums un klusums tajā neatsver nu jau apdilušo stūri un drausmīgo apkures iekārtu, ko var labot autonomā krāsns vai kāda versija labāka par SE.. Sildās vnk drausmīgi ilgi, braucot no Pārdaugavas(Zass) līdz Valdmeāra ielai sāk parādīties minimāls siltums(tikai priekšā sēdošajiem), un runa neiet par -28, bet max -10 grādiem, piem. mans vecais 85' 524td uzsila no garāžas līdz Dinazam(apm.500m-700m), jau vareeja jaku atpogāties un baudīt braucienu, vēl tik labi un biš labāk sildīja vien 2000' Caravan, bet tas tā, salīdzināšanai..
Par tehnisko pusi: sailent bloki nodilst busrtiski pa 6000km, bet, kam tāda fiška ir, varu pačukstēt, ja nav zināms, ka paildzīnat šo detaļu mūžu turpat 4x var paliekot kādas gumijas zem buskēm, gan nezinu cik biezas un lielas, piedodiet, bet tas patiesi palīdz. Vēl ir tāda kaitinoša lieta, kā bagažnieka atvēršanas mehānisms, kas pa šo laiku 3x mainīts, jo tipa tiekot mitrums klāt, jauka sajūta, kad braucot a 100km/h atveras vāks : D...
Rezumējot: +ļoti komfortabla piekare pat pie maksimālā ātruma t. i 175km/h
+kluss, ērts
+ekonomisks motors apm 8l, pilsēta
+dinamisks
+tas tomēr ir viens no prestižākajiem miniveniem, kam tas ir svarīgs faktors
- remonts baigi dārgs
- remonts ritošajā var būt biežs vai pat ļoti biežs, kā brauks.
- SE versijā krāsniņa sucks
- vienu brīdi 2. robā bija burtiski jāietriec, īpaši, ja no augstāka p
arnesuma.
- šie dārgi maksājosīe mīnusi mani kaitina!
*iesaku nevadīties par šā auto kvalitāti pēc tā prestiža, jo tā ir viduvēja, bet ne gluži nelietojama, tādas ir manas domas...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
To kaķi ieliku, jo viņš bija labs auto pazinējs un, kamēr nebija kastrēts, zināja, pret kādu vāģi asti celt...;DDD
Es teiksim necienu šos hibrīdus-tas īsti nav ne vieglais ne buss.Par cik jau astoņus gadus pārvietojos ar busiem ,tad tie attiecīgi patīk labāk,galvenais iemesls-vari kontrolēt situāciju uz ceļa pār vieglo jumtiem.Protams nestrīdos,ka šis būs komfortablāks par daudziem busiem,bet par gaumi nestrīdas.Lai ripo!!!
nu ja godīgi, tad es ar vai nu vieglais, vai vismaz Vito, jo ērta ir tik otrā rinda, vienīgi 3.rinda sanāk kā milzīgs bagāžnieks ;)
Nu T&C ieprieksejam modelim ir ljoti erti kresli ari aizmuguree ,Grand variantaa,tie gan ir veidoti itka 2 cilvekiem bet var ari 3 sedet,un viens te salidzinaja ar Vito,luk tamsudam kreslusiznemt ara ir baigs cakars,bet sita ar vieglu roku,kadiisti sim ir tie kresli jo cik saprotu tad vinji ielikas griidaa,vai lidz ar to nezaude komfortaa ieprieksejam modelim?
nē, grīdā, vismaz šim, sēdekļi neieliekas..
Autoram tāds diezgan kritisks raksts sanācis:) Manam fāterim gan pašam nevis dīzelis, bet 3.3 V6 automāts, nu jau 2 gadus. Nekas no minētā nav sastapts. Vismaz benziniekiem salona apkure kolosāla (2-zonu klimkontroles variants). Vienīgais, nav sēdekļu apsildes, tagad trakos mīnusos būtu noderējusi. Nu a kas attiecas uz piesildīšanas ātrumu: pie tiem pašiem -10 500-700m posmu nobraucot, līdz šim neesmu pamanījis, ka auto jau tā būtu sasilis, ka var pogāties vaļā... Sailentbloki noteikti nebirst tik ātri, precīzi nepateikšu, bet domāju, ka kādi 12000-13000km pēc to nomaiņas jau ir nobraukti. Arī ar bagāžnieku problēmu nav. Katrā ziņā par kvalitāti sūdzēties nevaru, lai gan, pieļauju, tā var stipri atkarāties no stūrētāja braukšanas stila:)
piekrītu, brauc jau viņš kā padomju sēnem pienākas, bukses utml. lietas varētu kalpot ilgāk, ja braucējs būtu prātīgāks, tomēr, ja neskaita braukšanas stila defektus, ir kaudze pārējo slimību, kas radās gandrīz pēc salona atstāšanas.. iepriekšējai paauzdei apkure, kā jau minēju, toč ir superīga silst ātri, strādā efektīgi, salonā sauss un mājīgs..:)