AK ŠAUSMAS! Biju augstākās domās par šo auto. Par cik auto nebija un vajadzēja, kaut kādu pārvietošanās līdzekli, tad nācās nopirkt tādu, kuram nekristos vērtība strauji, lai nezaudētu daudz naudas. Bet tomēr, ko cilvēki atrod, tajā kurpju kastē, kas standartā nāk tikai ar diviem skaļruņiem, kas vēl pie tam iebūvēti PANELĪ!! aaaa. Un tā pelēcība un neergonomiskums, kas valda salonā.... yak. PAt centrālās atslēgas nav, bija jāliek iekšā. Protams var tiekt, ka var dabūt arī ar visām ekstrām utt. Bet arī bāzes aprīkojums ir svarīgs. Ja salīdizna ar 93. gada Mitsubishi Galant, kas man bija, tad tas bija auto arī ar standarta aprīkojumu tikai tur bija (elektriskie logi, lūka, centrālā atslēga, spoguļi ar apsildi un vadāmi utt. ) Ja runā par tehnisko pusi, tad nekādu lielo sūdu nav, salaboju piekari, palūdzu, lai nomaina ko vajag un ko drīzumā vajadzēs, samaksāju drusku zem simts Ls, nu tas vismaz ir ekonomiski. Kā saka - braukt jau var, bet baudu tas nekādu nesagādā.
Tā nu tas ir. Nesaprotu cilvēkus, kas pērk tos vw/oooo. Lai gan vienreiz uz grābekļa laikam jāuzkāpj katram.
nu un ko tad Tu tādu pirki, pa pālim vai biji, Test drive nebija?
Turklāt motors ar kaut kāds debīli mazs šitam un vārgs pie tam 1.8 vai max 2.0, ja jau tahometra nemaz nav...
Attiecībā par tahometru,centrālo,stūres pastiprinātāju-reiz man pāris gadus bija 80-tais un 87.gada.Tajā pie 1,8 motora viss tas bija,arī aizmugurējās tumbiņas.Visumā par šo autiņu neko sliktu nevaru teikt. -------------------------------Master D.. vai pēc tavām domām ir jāpērk franču auto,kam pēc nobraukta simta jūk viss pēc kārtas??
to: Netra
Pērc uz sitienu autiņu lai tikai būtu ar ko pārvietoties!? Nu nav tas saldējums lielveiklā ko ieraugi, iemet grozā. Negaršo - izmet. Ja pērk vajadzības spiests uz sitienu, tad nav ko sūkstīties ka nav tas un šis. Ja ripo normāli - OK.
Nejauc jēdzienus ergonomisks un dizains (kaut ari tie ir saistīti)
A80 salons IR ergonomisks - visi kloķi ir ērti sasniedzami, intuitīvi lietojami. Divas dienas nav jādomā kā salonā siltumu dabūt ! No dizaina viedokļa tiešām tur ir maz un tas kasir, ir palēcīgs. Bet ne jau visiem ļaužiem vajag lidmašīnas kokpitu. (vai WXP teletūbiju tēmas)
Ar stroķi pie galvas pirki vai, ja mašiņš nepatīk? No visiem iespējamiem elektriskajiem auto pribambasiem vienīgie kuri man šķituši lietderīgi ir sildēmie spoguļi un kondiška vai klima. (nu labi , vēl sildāmie beņķi un el.logi)
to: Master_D - pats braucu ar Passiku un nemaz uz grābekļa uzkāpis nejūtos (kaut pabraukāt nācies ar gana jaunām un glaunām kastēm). Jā, VW mērķauditorija ir tauta (reņģēdāji), pelēkais pūlis uz kura Tev izcelties :)
Abaroti nekad neiet zem 3k. Pat uz padjomnika. Riktigs Audu.
Es pēc plika 91. gada pasāta pārsēdos 10gadīgā itālī. Lai gan arī Alfai tā ir plikākā versija, vienalga ir elektriskie logi un lūka, normāls stūres pastiprinātājs un siltums salonā pat -25 grādu salā - nerunājot par automātiskajām gaismām, anatomiskiem beņķiem, tahometriem, audio un citiem patīkamiem sīkumiem.
Par baudu braukt es te nemaz nerunāšu =)
Turklāt, lai ko jūs teiktu par itāļiem, Alfa, atšķirībā no pasāta, ne reizi mani nav pievīlusi, lai gan vw tika ieguldīts 4x vairāk naudas dažādos remontos vienādā laika posmā.
Un maksāja tie autiņi +/- vienādi...
Nekad nepirkšu vācu auto, ja nu vienīgi kādu BMW - tikai dēļ RWD.
Un ja neesat braukuši ar Citroen, tad nesmirdat te.
Bet - kā teica autors - braukt jau var...
to Master D : Nezinu par Alfu,bet par Citroniem gan zinu labi,kā sākot no nobrauktiem 100tkm vairāk dzīvo remontos nekā braucot.Protams nekad nekas nav simtprocentīgi.Bet attiecībā par Passatu-arī mans sencis trīs gadus brauc ar tādu(93.gads) un pa nobrauktajiem +/- 95tkm neko dižu nav remontējis,tikai ierastās eļļas siksnas,filtri.Tā kā nezinu,domāju jāpaliek pie tā,ka par gaumi nestrīdas.
:Dzīvo remontos: laikam nozīmē to, ka pie 100kkm ir jāveic hidraulikas apkope. Lodes jānomaina, pa kādi trubiņa vai saļņikam.
šad un tad hidraulikas eļļu der nomainīt, lai nenoklājas sūknis (read da manual!)
Kas principā neaizņem vairāk kā vienu dienu normālā servisā ar zinošiem un pieredzējušiem meistariem.
A tas, ka Pēteronkulis, kas savus golpus ar kuvaldu, meiseli un k-kādu māti remontē, nespēs sataisīt Citronu un lādēs frančus, ir tikai normāli.
Par komfortu, ko sniedz Hidraulika, protams, ir jāmaksā. Un audi ar savu balku pakaļā modeļos līdz 96. gadam tur nestāv ne tuvu.
Turklāt dizaina, ērtību un eronomikas ziņā XM ir viens no labākajiem un skaistākajiem lielceļu kreiseriem! It sevišķi ar 3.0 V6 ;)
Kādēļ man šķiet, ka XM ir labāks?
tādēļ, ka atverot durvis ieraudzīt šo
http://www.iddstechnique.nl/XM_2.5_TD_76.500_km_intr_2.jpg
ir patīkamāk nekā šo
http://www.iauto.lv/images/mansauto/mans970b3.jpg
bet maksā ta vienādi =)
Es jau minēju,ka par gaumi nestrīdas.Tu salīdzinot autiņus aizmirsi salīdzināt to remontu izmaksas.Gribētu zināt ko tu darīsi,ja pēkšņi braucot naktī kaut kas nojuks hidraulikā un tu būsi km 200 no Rīgas,un ārā būs -27.Un otrkārt var gadīties,ka viens šāds modelis bez problēmām noiet ļimonu,bet otram viss jūk ik pa 1000km.
Te kaadam ir iebildumi pret francciem? Nezinu kaadi vareetu buut! Pats jau divus gadus braucu ar Peogeot/citroen, nekaadu probleemu!
Jankazzz (26.01.2006 20:04) :
Tavai zinasanai ja Citroenam nojuk hidraulika tad var mierigi turpinat celu. Un vai tu zini kaut vienu citroenu kam ta hidraulika butu nojukusi? Es nee :)))
Priecājies, ka šim auto nebija nekādu ekstru, sasniedzot 10 gadu vecuma OOOO ekstras rada tikai problēmas, visu laiku kaut kas lūzt, nestrādā un katru otro nedēļu var atkal šrotos meklēt kādu slēdzi, devēju, vadiņu u.t.t.
Teicu, es pirku šo auto, lai viņu varētu maksimāli, izdevīgi arī pārdot. Brīdī, kad pirku auto, man nebija svarīgs komforts (tas vispār ir otršķirīgs). Pavasarī pārdošu, nopirkšu kādu auto, kurš ir ražots pēc 2000.gada, kuriem elektriskie logi, tahometrs un četri skaļruņi nav ekstra. :)
Domāju, ka šis audi ražots tādiem, kas grib parādīt, ka ir \m/, jo ir spējuši pacelt JAUNU AUDI, bet patiesībā nevar atļauties samaksāt tos pāris tūsktošus ekstra DM par elektriskajiem logiem.
Tad nu viņi brauc ar \m/ audi tabureti ar aprīkojumu VAZ līmenī.
Patiesiba, sitik vecam auto extra ir ta, ka nekadu extru nav... :)
to Master D:::Par konkrēto Audi tu spried loģiski,lai gan ,ja es pirktu citu autiņu,es salīdzinātu cik šis maksā pliks un cik ar ekstrām.Piemēram,Transitam el,logi man izmaksāja 2x15Ls motoriņi un 2x2LS slēdži.Pārējo mierīgi izdarīju pats.Arī spoguļu apsilde vai motoriņi ir elementāri vienkārši,ja vien ir minimāla sajēga autolietās.
extru jau nav taapeec ka vinju nav,bet netika uzliktas.
veel jo vairaak 2.0 monosprice...nu veciit...sho motoru vareesi ilgi tirgot!
manam 92 gada es uzskati ir VISS,jo izveeleejos ko gribu un vaacietis nebija santiimu-censored-
tiesa gan C4... un eerti vinji ir visi,labi nopakoti utt.
eu, vīri, kāds man, studentam, var paskaidrot, kāpēc šie a80 (B4) modeļi maksā tik dārgi: divreiz vairāk nekā parastā mučele. Itkā atšķirās tikai nedaudz virsbūves detaļas un stūre salonā, vairs nekas tāds nav vērojams. un maksā ap 3000 eur. par tādu cenu var nopirkt 2 muciņas vai vienu C4, ne?
Tik dārgi tādēļ, ka atšķieībā no B3 Šitam ir nolokāmi pakaļējie beņķi :).
Bet, ja godīgi, A4 ir vēl dērgāks, un arī tur NE SŪDA no auto NAV!!!
Domāju, ka vienīgais cenas iemelsls ir 0000 brends un fundamentālā auto tehnisko mezglu vienkāršība.
Tiesa, īpašniekam nāksies samierināties ar to, ka piekare vismaz 1x gadā jāpārlasa (ierasta lieta VW useriem) un arī ar to, ka šos joprojām auto nejēgā zog, kas kasko cenu padara diezgan nedraudzīgu.
2.0 monošprice esot diezgan ekonomisks, pilsētā pat varot ielīst zem desmit... vismaz tādas slavas dziesmas es esmu dzirdējis.
nesakariigo ! cenu deeljes izveeleejos C4 jo cena taada pati... un exstras var atrast VISAS....
un ABS,stuures pastiprinaataajs,centraalaa buus standarts(+luuka)
Kā viens cilvēks bija teicis:"Katrs riktigs lauķis sapņo par tādu tacku"
Taisnība :)
B4 ir ergonomisks un izturīgs vāģis, aprīkojumu katrs izvēlas pēc saviem ieskatiem, bet tik vecam auto manuprāt, jo mazāk elektro ekstru jo labāk, jo tās nesagādā komfortu bet gan mūžīgas problēmas