Tālajā 2000- šā gadā par nelielām naudiņām no kantora nopirku 1984. gada cigāru, audi 100 CD 2.2. automātu, kurš pēdējos gadus bija kalpojis kā darba auto un redzējis pašu velnu, bet arī remontiem un apkopēm nauda nebija žēlota. Uzreiz pēc iegādes nomainīju abās pusēs stūres sviras (Ls 70 gab. Lētāk par Ls 50 jaunas nevarēja sameklēt), izpuuteeja pakaljeejo bunduli un vienu aizmugurējo supportu, izgāju TA un ar to arī auto vieglās dienas beidzās : )
Gada laikā ar to tika nobraukti ~ 54 000 km un tam netika darīts it nekas, pat eļļa netika nomainīta.
Par motoru: 2.2 5 podu WC motorīts gāja brīnišķīgi, ēda ~ 300 g eļļas uz 1000 km, tandēmā ar 3 robu automātu zem 10l/100 km varēja ielīst vienīgi braucot pa šoseju zem 100 km/h, bet tādu režīmu attiecīgais auto neredzēja, tāpēc beņņu lēju daudz.
Piekare: priekšējā piekarē bija jau iepriekš minētās dārgās stūres sviras, aizmugurējai piekarei neko nedarīju. Tā gan nav īpaši sarežģīta, cietais, tilts un pāris gumijas.
Bundža: tā nu reiz it izdevusies! Līdz pusei cinkota, tāpēc nepūst, viegla (pašmasa ~1220 km, pat mazda mx3 (tā, kurai 1.9 V6) ir smagāka), plašs salons, garās bāzes dēļ auto ir muļķu drošs, jo visas slīdes notiek lēnām un diezgan kontrolējami.
Transmisija: automātam bija taisīts kapremonts, beigās tas bija vienīgais, kas konkrētajā mašīnā strādāja brīnišķīgi, viss pārējais bija nojāts.
Bremzes: cigāriem ir hidroakumulators (tautā saukts par bumbieri), kurš lielākai daļai jau 2000. -šāja gadā bija izbeidzies, labu lietotu atrast neiespējami, jauns – dārgs, tāpēc bremzes „nu tādas”.
Elektrosistēma: zaļojoša : )
Remonti cigāriem neizceļas ar īpaši zemām cenām, ne visur var normāli piekļūt, tāpēc arī šis tas, kas būtu jādara, tika atliks. Lai nomainītu salona ventilatora motoriņu, jānojauc viss panelis (tā arī nenomainīju).
Cik atceros, tika veikti shaadi neatliekamie darbi:
sadaliitaaja vaacinja mainja;
peec iebraukshanas vienam aizmuguree lampu un restes mainja (~Ls 5 reste, Ls 20/gab lampa).
riepas, izsistais durvju stikls (~Ls 15), kaut kaada draza prieksheejo amortinju augsheejaa galaa pie glaazeem, veel shaadi taadi siikumi.
Pēc gada lietošanas beidzās TA, sāka tecēt radiators, kļūdījos ar tosola šķaidīšanu, aizsala sūknis, aprāvu zobsiksnu un salocīju 3 vārstus. Jā, jā, šitiem motoriem vārsti nelocoties. Labi ka pircējs, kurš iemainīja to pret vēl nojātāku bet vēl ejošu bembi, arī tā domāja : )
Secinājums: nojāt var visu, bet cigāru nojāt ir patīkamāk kā golfu : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izskatās, ka esi kvalitatīvu auto cienītājs :)
Izskataas ka tu esi iists auto vadiitaajs.. ne tuvu ne shoferis un kur nu veel iipashnieks...
Godīgi sakot neizpratu ko tu gribēji pateikt.Skaidrs,ka nokaut var jebkuru autiņu un tikpat skaidrs,ka aptuveni gadu arī izturēs jebkurš autiņš,kuru tikai dzen.Bet ROI teiktajam piekrītu pilnīgi.
njaaa. 54k km bez eļļas maiņas. 300g uz 100km - man ar to ka dzen cauri vārstu blīvei un kārbas saļņikam tik daudz nesanāk.
auto jājējs *******
Vai 2.2l bidekliem var reguleet inzektoru,lai izmainiitu benziina pateerinju? Kaads zin kaadu labu audi specu?
Ko tad gribi- 6l uz 100 km?? Tur nav ko regulēt, jāmin un viss Zinu viens personāžs reiz regulēja- rezultātā jauna šprices sistēma :)
6l uz 100 ar 2.2 biidekli dabut nav reaali,bet pa trasi 7l vai 7.5l nebuutu slikti.Nesen nopirku 90to audi,taapeec interesee uzzinaat kur maajo kaads zinosh audi speciaalists,ar kuru aprunaaties.