Volkswagen Transporter
2002
Novērtējums: 9
Tieši gadu atpakaļ nopirku tautas vāģi ar 8+1 vietām darba vajadzībām. 2002. gads 2.5 TDI ar zilo I no Francijas ar nobraukumu 70 t. km no franču transporta firmas, kas auto lieto līdz garantijas beigām un tad pārdod. Trīsgadīgais buss bija apmuļļāts no ārpuse- skrambas sānos un briesmīgs iekšpusē- gaišie beņķi gaiši bija tikai sānos un izskatījās , ka salons ne reizi nav tīrīts. Nav centrālās atslēgas un tas ir lielākais mīnuss. Ir kondiška un neliels dīzeļa patēriņš- 7.5 līdz 8.5 l/100km. Vēl ir sieviešu pēdu nospiedumi griestos virs vidējās sēdekļu rindas, tas ļauj rosīties fantāzijai. Gada laikā nobraukti 80 t. km, no tiem apmēram trešā daļa pa grants ceļiem. Nomainīti priekšējie amīši un visas oporas. Šodien izgāju skati pa nullēm. Uzskatu, ka , ja nebūtu grants ceļu, tad arī oporas un amīši būtu izturējuši. Lieku deviņi tikai tāpēc, ka desmit liek tikai BMW RULZZZ.
opelis
@ 15.februāris 2006 0:00
Tev taisnība,šie busi tiešām ripo labi,un arī dinamika nav tā švakākā,tāda apetīte gan viņam ir braucot līdz 100km/h un ar izslēgtu kondicionieri,vienīgais mīnus-trijatā priekšā sēžot tālāki gabali ir apgrūtinoši.
Kas tas par zilo i vai ta nebija parasti ar sarkano? :? Man audim ar sarkano tāpēc arī prasu. :)
Zilais I ir TDI dzinējiem bez interkūlera. Arī jauda ir mazāka, konkrēti manējam ir 88 zirgi, kas it kā ir pamaz, bet braucot starpība ar parasto TDI nav sevišķi jūtama, jo šim ir cits griezes moments un kārba. Katrā ziņā esmu braucis pa Alpiem ar 8 ļautiņiem uz borta- nekādu problēmu.