Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 323F BA 1.8 AT 1995 Novērtējums: 8
IEGĀDES VĒSTURE...
Meklēju Mazdinju 323Fku. Apskatīju pāris variantus "tikko no Vācijas" ar 1,5 16V 88ZS bīdelīti. Sapratu kad priekš auto ar pilnu masu ~1690kg šis dzinējs ir krietni par vāju. Turtklāt tehniskais stāvoklis bija ne īpaši spožs.
Tad vienu rītu auto. delfos ieraudzīju vinju, 323, 1.8 dzinējs, automāts. Kondicionieris. elektro spoguli, lūka logi, airbagi... Pusdienā apskatīju, vakarā pēc darba jau CSDD pārrakstījām. : )
Auto latvijā ievests pēc pasūtījuma no Vācijas. Oriģinālā servisa grāmatiņa par apkopēm Vācijā kopš pirkšanas un pēc atvešanas Latvijā. Ar autiņu braukāja sieviete kura tad pusotru gadu ar šo auto arī ir braukusi.
TA izieta pa nullēm, nobraukums 180 000 +/- ticams, par cik automāts- dzinējs mocīts nav. (Latvijā nobraukts ap 85 000)

PIRMIE IESPAIDI...
Auto ir labs. Salons puslīdz OK, kā jau japāņu standartauto ap 90. gadu vidu. Virsbūve nav rūsējusi, dauzīta nav. Skaņas izolācija ir baigi OK. Dzinējs pats par sevi ir paskaļš, bet salonā to nedzird. Sēdēšana vadītāja sēdeklī ir "interesanta", ne nu pusguļus, bet stūre sanāk pie pašiem ceļgaliem... Sāni pārredzami, aizmugures logs- lai arī paliels, bet slīpi novietots nenodrošina pietiekamu pārredzamību braucot atpakaļgaitā. Bagāžnieks nav super liels, bet pilnībā pietiekams manas ģimenes vajadzībām.
DZINĒJS
Dzinējs DOHC, kubatūra ir 1840cm3, 114ZS, griezes moments 157Nm. Degvielas patēriņš oficiāli ir 8l/100km, praktiski sanāk vidēji savi 9-10l/100km. Degviela E-95 vai E- 98
ĀTRUMKĀRBA
Auto ir aprīkots ar 4pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Kārtīga slinķu mašīna. Automāts darbojas nevainojami. Arī uz šosejas, pie apdzīšanām, nospiežam podziņu HOLD, (automāts pārslēdzas 3 robu režīmā) un aiziet...
RITOŠĀ DAĻA
Pagaidām sūdzību nav. Cik lasītas atsauksmes krievu saitos- ir jāseko līdzi, tad arī lielas šaizes nebūs. Riepas no rūpnīcas nāk vai nu R14/185/65 vai droši var likt R15/185/55 (Mazdas ar 1.5 dzinēju attiecīgi aprīkotas ar 13'' un 14'' riteņiem.
ELEKTRONIKA
Viss darbojas bez problēmām. Audio sistēma, lai arī standarta, bet manām vajadzībām pietiekami atbilsotša. Elektriskie logi darbojas nevainojami. Lūka arī. Spoguļi regulējas- viss OK. ABS šancē. Elektriskā antena arī godīgi ievelkas- izlaižas. Lukturi, neskatoties uz savu nelielo izmēru, ceļu izgaismo labi. Tuvās gaismas 100% mani apmierina, tālās gaismas varēja būt nedaudz labākas, bet praktiski gan pilsētā gan uz šosejas sanāk braukt tikai ar tuvajiem.
SALONS
Salons ir gaumīgs. nav izteikti sievišķīgās apaļās apdares formas, bet nav arī vāciskais kantainums. Skaņas izolācija ir baigi OK. Salons ir gaumīgs. Visi kloķi un pogas aizsniedzamas. Nopērkot bija problēmas ar salona gaisa filtru- kurš bija aizsērējis- bet to nomainot arī ventilācijas/apsildes problēmas tika atrisinātas.
Instrumentu panelis pārskatāms un viegli saprotams.
Aimugurē vieta ir pietiekami normāla izmēra latvietim. Ja sanāk vest basketbolistu, tad gan tā pašaurāk. Visur visādas lielākas un mazākas kabatiņas, bardačoki kur var sabāzt visādas ikdienā nepieciešamas lietas. Šur tur beržas salona plastmasas, bet to vasarā novērsīšu
BRAUKŠANAS ĪPATNĪBAS
Auto uz ceļa turas ļoti labi. Apdzenot uz šosejas auto saglabā savu stabilitāti. Stūres nepietiekamība nav novērota. Nav arī novērota automāšinas purna peldēšana. Pa sniegu kārpās labi. Auto ir pietiekami labi izsvarots. Auto ir salīdzinoši augsts klīrenss- par cik sanāk braukt daudz pa lauku ceļiem- to uzskatu par lielu plusu. Automātiskā kārba krietni uzlabo braukšanas komfortu. nav tās nepārtrauktās štepselēšanas pa robiem. Protams būs oponenti kuri uzskatīs kad automāti domāti tikai invalīdiem : D , bet uzskatu kad tehnoloģijas ir jaizmanto, ja jau ir izdomāts tāds automāts, tad nav ko stresot un izmantot šo auto priekšrocību.
ĀRĒJAIS DIZAINS
Auto ir diezgan zems pēc izskata. Dizainā ieturētas tādas agresīvas vadlīnijas. Šaurie priekšējie lukturi, plakanie gabarīti, paceltā hečbeka pakaļdaļa.... Man patīk. Protam viedokļi dalās.
_
PLUSI UN MĪNUSI
PLUSI
- Skaists dizains gan salona apdarē gan arī auto ārejā izskatā.
- Dinamisks (tiesa tikai ar 1,8 vai 2.0 dzinēju)
- Pietiekami liels bagāžas nodalījums+ transformējamie aizmugurējie sēdekļi.
- Ļoti laba vadāmība gan uz šosejas, gan pa sniega putru braucot.
- Ļoti OK elektropakete priekš "tautas" auto.
- Stingra ritošā daļa.
- Oriģinālā skaņas sistēma ir pietiekami kvalitatīva.
- Augsts klīrenss.
- Nerūsē.

MĪNUSI
- Nepietiekami pārredzama auto aizmugure.
- Kā jau visas Mazdas lēni uzsilst.
- Priekš hečbeka varēja būt vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem gara auguma cilvēkiem.
- Standarta vaina- sulojoša vārstu vāka blīve (Nomaiņa ap 20LVL)


 
mazdainis @ 22.februāris 2006 0:00
Visi komentāri
 
M1A1 22.februāris 2006 12:51
0 0 Atbildēt

Arī kādu laiku pabraucu ar 1.8l Mazdeli. Negribu piekrist par skaņas izolāciju, tā tomēr ir zema un ceļa trokšņi labi dzirdami salonā. Motors manējai Fkai darbojās klusi, kad uzsila vispār knapi dzirdams, uzsilšana arī bija ne lēnāka kā vācu autobūves veidojumiem. Bet nu auto labs, apmierināja dinamika un uzvedība uz ceļa.
BTW varu piedāvāt vāka blīvi, ko savējai tā arī nenomainīju,pa 4x zemāku cenu.

mazdainis 22.februāris 2006 13:19
0 0 Atbildēt

Gati-apskati e-pastu....

rashns 28.februāris 2006 18:57
0 0 Atbildēt

ko nozime podzinja HOLD,vai tad tev nav Kick down,kad gribi apdzit iespied pedali grida un automats pats parsledz uz 3 vai otro

mazdainis 1.marts 2006 10:07
0 0 Atbildēt

Praktiski neesmu nomaniijis to KICK-DOWN

Mazdainis 4.jūlijs 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Tā-nu ar auto kāds laiks ir pabraukts...
Secinājumi par tehnisko Mazda izpildījumu:
1) Novērsta tipiskā mazdu slimība- brākšķošās pusasis.
2) Novērsta tipiskā mazdu slimība- saplīsuši amortizatoru pilniki...
3) Salona aprīkojums mani pilnībā apmierina.
4) 1.8 dzinējs ar AT pie 110-115km/h tikai 2600-2700rpm.
5) Kick-Down labi palīdz pie apdzīšanām :D
6) Tagad esmu piekritējs automātiem... Baigi foršā slinķu fīča

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti