Traģiskā avārijā Polijā iesaistīts kravas auto no Latvijas (+foto) 38

 
iAuto | 26.februāris 2017 2:25

Sestdienas rītā Polijā uz valsts nozīmes šosejas Nr. 8 noticis traģisks ceļu satiksmes negadījums, kurā iesaistītas trīs automašīnas, tostarp kravas auto no Latvijas. Bojā gājuši trīs cilvēki, četri ievainoti.

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Kā ziņo vietējie mediji, negadījums noticis uz 8. šosejas starp Wyszkow un Ostrow Mazowiecka pie apdzīvotas vietas Dybki. Sākotnējā informācija liecina, ka kravas automobilis "Mercedes-Benz" ar puspiekabi devies Varšavas virzienā, un tam plīsusi riepa. Tā rezultātā tas ieslīdējis pretējā braukšanas joslā un sadūries ar "Peugeot" un "Opel" vieglajiem automobiļiem.

Baltkrievijā reģistrētā "Peugeot" gāja bojā trīs cilvēki un viens ievainots. Savukārt Polijā reģistrētā "Opel" markas automobilī traumas guva trīs cilvēki, no kuriem vissmagāk cietusī sieviete ar helikopteru tika nogādāta Varšavā.

Kravas auto vadītājs negadījumā nav cietis, un pašlaik ir skaidrs, ka viņš nebija lietojis apreibinošas vielas. Negadījuma apstākļus izmeklē policija un izmeklētāji. 

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

Traģisks ceļu satiksmes negadījums Polijā Foto: Jacek Turczyk /PAP

 
Visi komentāri
 
Eriks_Grigis 26.februāris 2017 10:49
8 8 Atbildēt

Manas pārdomas (un tikai) par notikušo.

1. Pēc pēdām 6. bildē var domāt, ka otrā sadursme notikusi kravas sastāvam iebraucot pretējā brauktuves pusē.

2. Cik var saprast no foto, tajā neredzu, ka riepa būtu plīsusi.

3. Pēc saskatāmo pēdu trajektorijas 6. un 7. foto domāju, ka pirmā sadursme vilcējam ar vieglo varētu būt notikusi pilnīgi vai daļēji kravas auto braukšanas joslā.

4. Tas nozīmē, ka pēc esošām bildēm var domāt par vieglā automobiļa neveiksmīgu apdzīšanas manevru, kas noveda pie notikušās traģēdijas.

5. Kravas vilcējs riepu dehermetizēt un stūres stieņus nosist varēja arī ietriecoties smilšu uzbērumā.

6. Te nu pārvadājuma vadītājam vajadzēja būt negadījuma vietā un kopā ar autovadītāju fotogrāfēt pēdas...jo uz vietas jau ir vislabāk redzams, kā tas notika.

ABECEDE95 26.februāris 2017 13:38
10 3 Atbildēt

Var domāt... būtu... vajadzēja būt...

Droši zināms tikai viens - būs ekspertīze un centīsies noskaidrot, kā bija.

Un kāpēc gan vadītājs nebūtu varējis izmantot ikdienas atpūtu un ap deviņiem no rīta būt tur, kur bijis?

Murgi, Ērik!

Labveelis 26.februāris 2017 19:46
2 1 Atbildēt

Vah cik tu gudrs....ti pārējie gan tādi padumji

reku 26.februāris 2017 12:34
4 11 Atbildēt

Nevajag tik gari runāt.Labāk pasaka uzreiz vienkārši iesnaudās kravas auto šoferjuga.Parasta lieta,tā ar mēdz notikt.

Eriks_Grigis 26.februāris 2017 12:54
4 1 Atbildēt

To pēc vadītāja kartes var redzēt. Ja vilcējs brauca Varšavas virzienā un nelaime notika ap 9:00 rītā pēc vietējā laika, tad cik ilgi no LV vadītājs šai naktī bija ar "stūrīti"... , vai viņš jau ikdienas atpūtu bija izmantojis, vai gatavojās to darīt tikai aiz Varšavas.

Palaidniex 26.februāris 2017 13:29
13 5 Atbildēt

Un ja pie vainas tomēr ir vecās un nolietotās riepas, tad tā nu būtu arī pārvadātāju un tādu to darbinieku kā vernons ekonomijas un grafiku sekas, UN ATBILDĪBA!

Eriks_Grigis 26.februāris 2017 14:22
9 1 Atbildēt

Nekaitini svētdienā Vernonu!

Viņam ar autobusu pie Siguldas šodienai jau pietiek!

Palaidniex 26.februāris 2017 14:35
9 2 Atbildēt

Vai tad tas vecais pensis vēl tur strādā un čakarē prātus turienes vadītājiem un musina šoferus?

Vernons 26.februāris 2017 20:01
16 10 Atbildēt

Kad Tu pēdējo reizi dabūji pa muti?

Palaidniex 26.februāris 2017 21:05
6 5 Atbildēt

Pa muti devējs atradies? Vai tiešām uz vecumu pavisam širmis brauc?

Labāk pastāsti kādi pagrieziena radītāji jārāda bremzējot saglabājot taisnvirziena kustību bez nepieciešamibas veikt ar virziena maiņu nepieciešamas darbības?

Pēteris 27.februāris 2017 15:00
0 0 Atbildēt

Viņš tagad mēģina izprast, kas bija labāk, skatīties spoguļos un nebremzēt, jo pie pēcpuses busam kāds bija pielipis, vai tomēr busu ievietot grāvī.

Vernons 26.februāris 2017 20:10
9 4 Atbildēt

Autobusam sānos ienesās vieglais un nosita no ceļa.

650 26.februāris 2017 14:05
14 0 Atbildēt

Analītiskas Pārdomas- tas ir derīgi, BET, dažādiem esošajiem un topošajiem LV-asiem un visādu paveidu "regulārajiem izteikties mīlētājiem" un vienkārši Kretiiniem/parastajiem gan derētu "atcerēties", ka tieši šajā vietā ir šobrīd ilgstošs teju 100km garumā ceļa remonts un kustība notiek ar ilgstošiem apdzīšanas aizliegumiem un ātruma ierobežojumiem 50-30-reti70.Tas ir krietni nozīmīgs Varšava-Belostoka posms, kuru lietojam gan mēs, latvieši, gan arī krievi un baltkrievi (kam, iespējams ,ir drusku mazākas iemaņas un štruntīgāka kustību koordinācija saspringtos apstākļos). Un tas tur Wyszkow-OstrowMazohista-Zambrow ir kāreiz tas saspringtākais posms, kur valda bezgalīgs bardaks ar garu braucēju rindu abos virzienos un kur praktiski NEVIENS savu iespēju robežās neievēro ātruma ierobežojumus un (!!!) reti kurš ievēro apdzīšanas aizliegumus brīdī kad viņam paveras iespēja kādam tikt garām.Tieši VIEGLIE auto izceļas ar šo apdzīšanu, tieši paši POĻI mēdz izcelties un tieši ikdienas mazizmēra auto.Ja (kārtējoreiz) traģisku gadījumu var komentēt ar domu ka "ES VISU ZINU", "PAŠI VAINĪGI","VIŅŠ GULĒJA"uttt, utjp- vajag vienkārši pieiet pie spoguļa un vērtējoši paskatīties uz to sivēnveidīgo veidojumu, kas tur būs pretim redzams

VWfans 26.februāris 2017 21:51
1 0 Atbildēt

Vakar ap plkst.17-18 tur braucu, un visi bija disciplinēti.

Eriks_Grigis 26.februāris 2017 14:08
0 1 Atbildēt

Sagadīšanās, ka grupa šoferu mācībās murgo!

Pirms nedēļas mācībās apspriedām iespējamās ikdienas atpūtas vietas pirms vai pēc Varšavas braucot ekipāžā vienam vai pa diviem.

Vernons 26.februāris 2017 20:08
5 4 Atbildēt

Tur ir ātruma ierobežojumi, jo notiek jaunās auto maģistrāles izbūve. Domāju ka Tavs pirmais komentārs ir trāpījis 10mitniekā, jo vieglie tur velk uz nebēdu.

650 26.februāris 2017 20:51
11 2 Atbildēt

Jā. Es vispār domāju, ka pie traģisku gadījumu komentēšanas vajadzētu kaut kādu cenzūru ieviest.Lūk te zemāk noderīga informācija- kas tā par vietu un KAS vispār tur notiek un kāda ir sagadīšanās tieši "šajā vietā". Vēl nav skaidrs, ko darīja tas smagais pretējā joslā- kā zināms, tad tur var nokļūt arī tad, kad vnk nav vairs citur kur sprukt. Diezin vai, ka tam LV smagsvaram bija zemāka kvalifikācija un pieredze, nekā tam "baltkrievu braucējam" ar 3 ģimenes locekļiem salonā, kurš saulainā svētdienas rītā "kaut kur" brauc.. Mēs esam gatavi nolinčot savu tautieti,piespriežot plikas riepas un negulētu nakti, bet to, no kurienes brauca citi iesaistītie un cik viņi gulēja, kādas bija viņu iemaņas un/vai viņiem bačokā bija logu šķidrums un saulainajā rītā ar zemo sauli ko viņi tur katrs redzēja caur savu stiklu- par to vēsture klusē, jo pajoliņiem/regulārajiem trūkst intelekta lidz tam aizdomāties. Nezin vai tur kāds no viņiem vispār "gribēja" šādu iznākumu. Jebkurš no mums tur varēja pagadīties pa starpu- jo tieši tur mēs pa to PL mēdzam braukt, turklāt tur mēdz būt arī tumsa un slapjums un ziema. Ja šis 100km fragments ar šo "ikdienas" situāciju pie visas viņu 20x lielākās transporta plūsmas būtu tepat kkur LV, mēs līdzīgus gadījumus iespējams ka dzirdētu ik pārdienas.Te ieraugam 2 poļu fūres 6 rindās, momentā pieliekam bikses un visus saucam par bandītiem un tik spriežam tiesu un itin visu zinam, kas bija un kas nebija.

www.tvn24.pl/wideo/z-anten...ylist_id=20562

Vernons 26.februāris 2017 21:18
8 3 Atbildēt

Visu cieņu Tev! Loģisks un sakarīgs piegājiens.

Palaidniex 26.februāris 2017 21:30
3 6 Atbildēt

Un, ja nu vieglajiem pie stūres ir tik pat profesionali vadītaji, ko,tad?

Profesionāli vadītaji reizem mēdz sataisīt lielākus sūdus nekā amatieris var iespēt...

650 26.februāris 2017 21:59
6 1 Atbildēt

Palaidniex, paskaties to video un pastāsti mums, ko tur darīja vieglie profesionāļi, guļot UZ JUMTA tieši akkurāt vienīgajā bedrē tajā rajonā un kāpēc (?) šī bīstamā bedre atrodas pie pašas brauktuves??? Nerodas kkādas vīzijas vairāk par tukšu riešanu visos virzienos? Varu derēt, ka tu tur tam ceļam tagadējā remonta neesi ne pa gabalu ne tuvumā bijis un nejēdz vispār pa ko te diskusija. Vienkārši, klaunu tēlojot, vajag piedomāt un pakontrolēt, lidz kādam līmenim nolaisties

Palaidniex 26.februāris 2017 22:24
4 6 Atbildēt

Lai savus spriedumus izsaka eksperti uz vietas, nevis internetdiagnostikas guru, kuri neredzot situāciju,neesot blakus izdara secinājumus par logu tīrīšanas škidruma līmeni vieglo auto bakās, bet nepieļauj iespēju, ka ko līdzīgu varēja izpildīt kravinieks.

Es nevienu no pusēm šajā situācijā a priori nenosodu, ar to lai nodarbojas eksperti UZ VIETAS!

650 26.februāris 2017 23:27
1 1 Atbildēt

Ok, es personīgi visos savos rakstos sludinu Cilvēcību un izsaku prognozes,izejot no savas personīgās pieredzes un (mēģinot) neaizvainot/netiesāt iesaistītos.Lai nosaka uz vietas un lai nebļaustās pa tukšo,pelnot sev popularitāti uz citu nelaimes rēķina. Kad esi vesels no kaut kurienes atbraucis, vnk ar laiku uznāk pārdomas, ka par visu labo vajadzētu savam enģelim "atdarīt" un pateikt kaut ko citiem noderīgu.

Palaidniex 27.februāris 2017 8:27
3 2 Atbildēt

Tad jau derētu arī pateikt ko tādu, ja ir agklums, netiek valkātas brilles, stulbums vai paļaušanās uz "avosj proskoču" tad arī auto vadīšana ir bīštama sev un citiem, kā gadījumā ar to dzelceļa pārbrauktuvi, kur skaidri redzams uzbērums, skaidri redzamas barjeras, bet viens tiepša pa slaidāko trtajektoriju cer uz "avosj proskoču" izliekoties neredzam, zīmes, barjeras un vilcienu (ok šo varēja neredzēt, bet tas nesamazina nepieciešamību pirms šķērsot sliedes pārliecināties par to, ka vilciens patiešām netuvojas, itīpaši acu priekšā redzot nolaistu barjeru , ja ne savā, tad vismaz pretējā pārbrauktuves pusē...

650 27.februāris 2017 11:56
2 10 Atbildēt

Jautājums būtu par to, ko mēs te daram- vai analizējam un cilvēcīgi spriežam par cēloņiem, vai uzreiz tikai notiesājam.

Piem, te ĒriksG savā "uzrunā" kaut ko analizē, bet tālāk daži citi izsaka gatavus apgalvojumus un liek uzsvaru uz to, ka viss skaidrs un vnk ir kāds jāsoda un ar to mums uzreiz būs viss ok.Kad bijām "mainītās" lomās un mūsu teritorijā misēklis ar riteņbraucējiem sanāca poļu šoferim, cilvēcīgu analīzi veica tikai daži- tie, kuriem bija drosme paust savu viedokli.Tur toreiz cilvēcīgi analizēja gan PaulsT, gan AtisJ, gan arī aizkadrā drošvien anonīmi kāds Vernons utt.Pārējie sūtīja lāstus un anonīmi koda kājā no mugurpuses, it kā viss pašsaprotami- vnk kāds ir vainīgs viens pats, galēji un bezpersoniski, un notikušajam nav nedz cēloņu nedz sakarību ar kāda cita izveikto darbību vai bezdarbību.Notikums ir noticis, vienīgā mācība ir ka vainīgais jāsoda.Kaut gan īstenībā jebkurš negadījums sastāv no garas neizdarību sērijas un liktenīgas to sakritības tajā vietā un laikā. Bet finālā par to atbild "beidzamais" vainīgais. Mēs mācām visus ķēdē iesaistītos būt par pofigistiem- jo par visu tirgu atbildēs tas Beidzamais. Kā izvairīties no iespējas pašam reiz (likumsakarīgi vai nejauši..)kļūt par šo "beidzamo"- tas jautājums katrreiz paliek atklāts...

Palaidniex 27.februāris 2017 12:38
11 0 Atbildēt

Par to poli un riteņbraucējiem.

Nu trennējas viņi uz tās šosejas, mums nav slēgtu posmu kur trennēt riteņbraucēju. Nu būtu pēc pēdējā riteņbraucēja vēl viena mašīna ar migalkām - nu nesabrauktu sīko, bet sasistu to mašīnu. Tas jau pašu avārijas faktu neizslēgtu.

Kā tieši mūsu spriedelēšana par to, ka nevajag degvielas ekonomijas nolūkā vienai fūrei sēdēt pārāk cieši citas fūres astē? Nu tā uz pirkstiem? Vai tiešām visu mūžu tā veiksmīgi degvielu ekonomējušo fūristu paaudzes, no tā ka mēs te tā gudri paspriedelēsim mainīs savus ilgstoši veidotos ieradumus uz ceļa?

Redz mums vernons uzskata ka braukt pietiekamā distancē un līdz ar to labāk redzēt, kas notiek uz ceļa, sarūpējot sev vairāk laika reaģēt un koriģēt sava transportlīdzekļa ātrumu, virzienu esot stulbi, nemodeerni un nogalinot auto satiksmes progresu... Kad prasi kā tieši - atbildes nav un paliek agresīvs solot pa muti... :D Kamēr pie stūres būs cilvēki nekāda droša braukšana minimālās distancēs nebūs iespējama pēc definīcijas. Kad prasu kā strādā un uz kurai mašīnai "distances tempomāts" un kura vadīāja pienākumus tas pilda - tā kaut ko murgo par retarderiem, mešanu atpakaļgaitā un nepareizu signālu lietošanu...

Kad VISAS, VISAS BEZ IZŅĒMUMA MAŠĪNAS būs vienotā tīklā un tās visas savstarpēji komunicēs un neviens cilvēks nespēs tajā iejaukties, tās visas bez izņēmumiem un atkāpēm ievēros CSN (vai robotbraukšanas noteikumus) tā satiksme paliks megadroša un CSNg būs tikai neizbēgamās Forsmažora situācijās.

Kamēr vien tās kastes stūrē cilvēks - noguris, aizkaitināts, ar saviem noteikumiem galvā, šumahers, tūļa, bremze, parastais, likumpakjlausīgais, nepraša, blondīne utt. vispārinājumi - būs kā būs - sūdi ik pa laikam notiks!

Šejienes papļāpāšana un vārdu kaujas nekur diži tālāk par šejieni neizkāps...

650 27.februāris 2017 13:12
0 5 Atbildēt

Mums (šobrīd) nav citas "izejas",kā vienīgi pļāpāt.Ja kāds to lasa- iespējams ka (varbuuut) kādreiz izdosies piedabūt domāšanu līdz līmenim "ko Es varu darīt", lai kaut kādā brīdī (kad savā ceļā redzēšu citu braucēju uzsāktu nolaidību ķēdi) mēģinātu to apturēt- kamēr vēl ir iespēja.Ja kāds to redz un saprot- tas ir labi.Mums ir Jāmācās ir nevis sodīt, bet gan pašiem "izdzīvot" starp šīm fūrēm,nervozajiem,pārkāpējiem,virsū/spļāvējiem utt.

Ja atcerēties jaunlaiku vēsturi- 90to g sākumā mums bija pirmo "gaismas nesēju" lomā tieši Polijas tirgusbraucēji un Vācijas mašinu pārdzinēji.No šejienes piem ienāca paradums ieslēgt tuvās gaismas (lai citi redz, ka kosmiskā ātrumā tuvojas "pieredzējis" ātrumpārkāpējs..). Ja salīdzināt kaut pirms gadiem 10 un tagad- eiropā NAV vairs LV braucēju. Pat mūsu fūru tur maz.Jo ekonomiskās situācijas dēļ daudzi mūsējie pat brauc zem kkādiem LT,NL un tamlīdzīgiem "karogiem".Kas mums tagd vairumā brauc- labākajā gad viesstrādnieki uz/no.Pat daudzmaz labi situēti gan mūsu gan RU pilsoņi reti kurš vairs uz kalniem brauc ar savu auto.Lido un īrē uz vietas īsam braucienam.Ja redzēt vieglo RU auto eiropā- vairumā tas būs "kvalificēts" un par sevi pārliecināts vadītājs ar palabu auto. No Kurienes mūsu vadītājiem smelties pieredzi daudzmaz ātrai braukšanai un labas uzvedības manieres un no kurienes lai mācās sastarpējo mijiedarbību un izpalīdzību cita pieļautās kļūdas gadījumā ??

Iluta 26.februāris 2017 21:56
0 0 Atbildēt

Jā, lai arī ceļi Polijā ir daudz labāki par mūsējiem, diemžēl negadījumu skaits tur ir ļoti liels! Kamēr nebūs kārtīgi izveidota auto maģistrāle Suvalki- warszava, diemžēl tādi negadījumi būs bieži!

VWfans 26.februāris 2017 22:05
0 0 Atbildēt

Šorīt riktīgi baudīju posmu Lomža-Augustow-Lazdijai.

iAuto 27.februāris 2017 7:53
0 0 Atbildēt

Secinājums dzelžains, bet tās lietas nemēra absolūtos skaitļos, bet gan uz 1 mlj iedzīvotājiem

rt 27.februāris 2017 8:24
1 0 Atbildēt

Secinājums viens - idzīvo stiprākais (lielākais)!

Cepiens 27.februāris 2017 10:55
7 1 Atbildēt

Video skaidrā poļu valodā pateikts, smagā auto vadītājs liecinājis, ka auto braucot sprāgusi priekšas kreisā riepa. Ja kas riepa var sprāgt ne tikai dēļ vecuma, maz kas uz ceļa mētājas īpaši jau remontu zonā.

Vernons 27.februāris 2017 12:57
1 0 Atbildēt
650 27.februāris 2017 15:04
3 9 Atbildēt

Jau 1-majā tajā video un jau 1-majā gadījumā ir kas pamācošs.Iespējams, ka Neparvelti tas ir pašā sākumā ievietots. Nelīst blakus fūrei, kamēr pirmais (iespējami nedrošais) apsteidzējs nav pabeidzis savu ilgo apsteigšanu un atbrīvojis skrejceļu nākamajam.

as 28.februāris 2017 14:55
5 0 Atbildēt

Cik ir runāts ar smago transporta šoferiem, tad pat bada apstākļos viņu uzņēmumi priekšā ir likuši normālas, visbiežāk tomēr jaunas riepas, jo neviens negrib, ka riepa sprāgs, apzinoties kādi sūdi var sanākt. Tomēr pēdējā laikā nākas dzirdēt vairākus gadījumus, piem. tas nesenais uz Rīgas apvedceļa arī esot bijis riepas sprādziens - kas tos izraisa un kāpēc tik pēkšņi un vai tos nevar paredzēt?

650 28.februāris 2017 18:25
0 0 Atbildēt

Tur jau tā Lieta ir, ka "neviens negrib", lai slikti sanāk.Visus ceļus un visas riepas nevar aprīkot ar temperatūras un intelekta skanneriem.Nākas paļauties vien uz savstarpējo sirdsapziņu. Ja atcerēties vēsturi- arī nejauši gadījies izsmēķis komplektā ar margarīna kravu var radīt katastrofu.Ja spriest Taisno Tiesu, katram var atrast ko viņš darīja vai nedarīja.Smēķētāji,šoferis/-i,margarīna ražotāji, tuneļa drošības uzraugi- nav īsti skaidrs, kurš toreiz bija visvairāk "vainīgs".

RE: google- Mont Blanc march 24 1999

Eriks_Grigis 28.februāris 2017 20:20
1 0 Atbildēt

1. Dežurants gribēja izslēgt ventilatorus tunelī...uztraukumā pagrieza slēdzi par daudz un ventilatori sāka sūkt gaisu iekšā, kas veicināja degšanu.

2. Cilvēki sapulcējās ugunsdrošajos un dūmu necaurlaidīgajās glābšanas kamerās, kas ugunsgrēka rezultātā uzkarsa tā...ka pēc tam no kamerām iznesa tikai pārogļojušās atliekas.

3. Smēķēt tunelī aizliegts. Izsmēķa īpašnieks jau zin, ko nodarījis!

650 1.marts 2017 0:18
1 0 Atbildēt

Jā. Klasisks piemērs. Nolaidību ķēde.Punktu pielika izsmēķis- kaut gan,kas tagd lai zin, vai tāds vispār bija. Margarīna šoferis palika dzīvs un tika atzīts par vainīgu.Bet tiesa bija lojāla.Iedeva simboliski.Ar spec piebildi, ka aizgājušos neuzcelt...

Izsmēķa mešana, ja ir aizmugurē braucējs- manuprāt totāla necieņas izpausme.Labi, ka tā maniere vismaz pie mums gājusi mazumā.Reiz jautāju itaalim kas par lietu,kapc tur daudzi met- šis saka, cilvēki uzskata ka esot samaksājuši par ceļu un tur varot darīt kā grib,apkopēji uzlasīšot.Tā ka nav brīnums, ka viens metējs no miljona vienreiz itin labi trāpīja.

Eriks_Grigis 28.februāris 2017 20:47
0 0 Atbildēt

Līdzīga traģiska avārija šovakar uz Rīgas-Ventspils šosejas Ķemeru mežā pie nolauztā koka ar spēļmantiņām uz tā:

www.delfi.lv/news/national....d?id=48568357

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti