Parīze plāno nākotnē ievērojami samazināt satiksmi pilsētas centrā 32

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 14.maijs 2021 11:47

Parīze plāno līdz 2022.gadam ievērojami samazināt satiksmi pilsētas centrā.

Parīzes dome trešdien sāka konsultācijas ar iedzīvotājiem par ierobežotas satiksmes zonas ieviešanu pilsētas centrā, līdzīgi kā tas ir izdarīts Lillē, Nantē un citās Eiropas pilsētās.

Mērķis ir līdz 2022.gadam ievērojami samazināt satiksmi četros pilsētas centra apgabalos un daļēji arī 5., 6. un 7.apgabalā.

Plāns paredz, ka šajā zonā būs atļauts pārvietoties ar saviem transporta līdzekļiem tikai vietējiem iedzīvotājiem, būs atļauti taksometri un autobusi, kravu piegādes transporta līdzekļi, kā arī drīkstēs iebraukt dažādi meistari un amatnieki. Precīzākus lēmumus par to, kam šajā zonā būs atļauts iebraukt un pārvietoties ar transporta līdzekļiem, plānots pieņemt konsultāciju laikā.

Parīzieši konsultācijās var piedalīties, atbildot uz jautājumiem pilsētas oficiālajā mājaslapā.

Plāna mērķis ir dot prioritāti gājējiem un velosipēdistiem un uzlabot viņu drošību, samazināt gaisa piesārņojumu un troksni, norādīja Parīzes mēra vietnieks, piebilstot, ka satiksmes samazināšana uz "Rue de Rivoli", kas ir viena no lielākajām Parīzes komerciālajām ielām, noveda pie trokšņa samazināšanās par 2,2 decibeliem.

Parīzes mērs Anna Idalgo plāno samazināt gaisa piesārņojumu un padarīt Parīzi par velosipēdistiem draudzīgu pilsētu, kā arī samazināt satiksmi pie skolām.

Pēc pirmā trīs mēnešu ilgā karantīnas režīma beigām Parīzes amatpersonas izveidoja veloceliņus 50 kilometru garumā, kas sākotnēji bija plānots kā pagaidu pasākums, bet Idlago vēlāk paziņoja, ka rudenī šie veloceliņi kļūs par pastāvīgu pilsētas elementu.
 

 
Visi komentāri
 
. 14.maijs 2021 12:21
4 6 Atbildēt

Ooo, jaaa!

Ša pilsēta (atsevišķiem) cilvēkiem, jo viņi nedomā par visiem cilvēkiem, sāks čurāt karstu un mēģināt Rīgā, kura tā jau ir dārgākā galvaspilsēta no Baltijas vaklstīm, ar baisi neattīstītu maģistrālo kustību, stumt projektu par šitā murga realizāciju, maliet piemirstot par pilsētu izmēru, struktūru, piedzīvotāju skaitu, ielu tīklu utt.

Varbūt vajag kaurt kur mežā starp Salaspili un ikšķili uzrīkot vietu, kur visi šie ekobiošmeko hipsteri var ealizēt savas superidejas?

Freijers 14.maijs 2021 12:44
4 3 Atbildēt

Par pašu "gaišo" ideju šoreiz nerunāšu, bet gan par ko citu gadījumām, kad visticamāk kādi eko keko ūberpilsētnieki gribēs ko līdzīgu Rīgā stumt cauri - jau bildē redzams, ka tas notiek iekšpus pilsētas iekšējā apvedceļa. Šāda iekšēja apvedceļa Rīgas centram (arī tuvējai Pārdaugavai pēc būtības) NAV, visa tuftas stumšana ar ko nodarbojas ar pilsēta (atsevišķirm) cilvēkiem un saistītie "aktīvisti" ir tukša iršana savu utopiju atbalstam.

mjā 14.maijs 2021 13:43
8 4 Atbildēt

Nu, trakas lietas notiek pasaulē. Spranči aizdomājušies līdz tam ka auto negatīvi ietekmē pilsētas dzīvi. Samazinās satiksmi centrā. Nu re. Bet bāleliņi grib dračīt pa pilsētu gāzvāgenos jo dīzelis ir pārāk lēts. Jā.

Raamais 14.maijs 2021 14:44
8 8 Atbildēt

Cerams, arī Rīgā ieviesīs sastrēguma nodokli. Projektā bija ka no 8-10 un no 16-20 pa dienu- 10 eiro. Visiem privātajiem no Gaisa tilta līdz krastmalai. Lai izdodas!

Lai izdodas! 14.maijs 2021 15:49
1 0 Atbildēt

Lai izdodas pataisīt Rīgu par rēgu pilsētu...

Sanāk 14.maijs 2021 19:25
0 0 Atbildēt

ka rēgi pārvietojas ar auto?

hihi 14.maijs 2021 19:26
0 0 Atbildēt

Motorizētie rēgi

Sanāk... 15.maijs 2021 10:47
3 2 Atbildēt

Sanāk, ka Tue si ne visai gudrs....

Aizmuks strādājošie. Paliks daži pensionāri un hipsteri. Galvenais kontingents būs alkaši un narkomāni.

Kurš nomāls cilvēks gribēs dzīvot geto no kura normāli nevari nekur aizbraukt. Kurš gribēs īrēt dārgas telpas ofisam, ja darbinieki nevar normāli aizkulties uz darbu...

Nūja.... 15.maijs 2021 11:38
2 2 Atbildēt

Londona jau 50 gadus ir tukša, arī Ņujorka.

Metro 17.maijs 2021 9:16
1 0 Atbildēt

Ņujorkā mun Londonā ir Metro, ar kuru var 30 min laikā aizbraukt kur vēlas. Rīgā tu vari no Mangaļsalas uz Bolderāju aizbraukt ar sabiedrisko ātrāk par 2h?

... 16.maijs 2021 23:57
1 0 Atbildēt

1)Es varu curi visai Londonai izbraukt ar metro padsmit minūtēs

2)Normāli cilvēki sen vairs nedzīvo Londonas centrā...

msh 15.maijs 2021 20:04
1 1 Atbildēt

Jā, Londona tiešām tukšojas - nu no pamatiedzīvotājiem, protams.

Ūja.... 15.maijs 2021 16:49
5 2 Atbildēt

Cik neaptēstam jābūt, lai Londonu un NY salīdzinātu ar Rīgu?

Tur vienā T/c ir vairāk cilvēku nekā visā Latvijā 1000 gadu laikā!

Neaptēsts 15.maijs 2021 18:23
3 3 Atbildēt

Domā, ka Rīga ņems un izmirs? Jau tagad mazāk tešas uz centru, cilvēki dzīvo savos vāverciemos vai pat laukos, tālāk no Rīgas. Un tas ir OK. Dzert kapiju un excelī rakstīt ciparus var jebkur, ne vien obligāti pilsētas birojā.

... 17.maijs 2021 0:05
3 0 Atbildēt

Tieši tā - šis gads jau ir pierādījis, ka daļa var strādāt no mājām. Līdz ar to nav argumentu, lai dzīvotu centrā.

Ja piepildītos hipsterpāķu slapjie sapņi, ka ar privāto auto nevar parvietoties rajonā līdz pat gaisa tiltam, tad nozīmē, ka normāli nevar izkulties no šī geto. Centrā jau šobrīd dominē humpalu veikali un greizie hosteļi...

Hhsvhebh 17.maijs 2021 9:05
4 0 Atbildēt

Ta jau arī ir paredzēts!

Centrā paliks tikai hipsterbomāri un visādi čurkas, no Indijas, jau tagad tā notiek!

Ex Rīdzinieks 17.maijs 2021 9:15
6 3 Atbildēt

Es parāvu vagu no Rīgas, jo visādi pumpaini tīņi diriģē parādi ar saviem velosipēdiem, zāles pīpēšanu un skaļu mūziku vakaros.

Lai izpatiktu tīņiem, salika maksas stāvvietas pie mājas, ieviesa NĪN zemei bez atlaides, satiksmi plāno caur pēcpusi un sabiedriskais ir priekš dotācijām, nevis priekš cilvēkiem. Nu nevar izvadāt 3 bērnus vienu uz dārziņu, otru uz skolu, un tad vēl sporta skolas un deju nodarbības ar velosipēdu. Pilnīgi nereāli. Ar sabiedrisko nav iespējams aizbraukt, lai visu paspētu. Visas labās skolas ir Rīgas centrā, bet rajonu skpolas ir reitingu pēdējās vietās, nu nelaidīs neviens bērnu tupeņu skolā, gribās taču lai izaug gudrsun darba tirgū konkurētspējīgs. Bērnudārzos jāmaksā par pusdienām, par papīru, pat tualetes papīru jānes pašam. Mārupē, Jūrmalā, Ādažos domā par cilvēkiem, un Rīgas centra cilvēki to novērtē un pamet Rīgu, dodot priekšroku pierīgai.

Man var stāstīt viskautko, bet es atceros kāda bija tirdzniecība Tērbatas un Barona ielā, kad tur bija bezmaksas stāvvietas un kā tirdzniecība ir gājusi mazumā, ieviešot maksas stāvvietas un veloperversijas! Un nākamā iela kur sāks izmirt bodes būs Čakene. Nu nebrauksi tu uz mēbeļu vai santehnikas veikalu ar velosipēdu, arī pēc TV vai datora ar velo neviens nebrauc. Tātad visas šitās bodes pārvāksies tur, kur var piebraukt ar auto! Paliks tikai dzertuves un piečurātas vārtrūmes.

Rīdzenis 17.maijs 2021 11:43
4 1 Atbildēt

Tik traki jau nebūs, melno kebabnīcas un tamlīdzīgi sūdi arī būs!

Lai ir kur velobraucējiem ieest nekvalitatīvo paiku un pie reizes ielakt kādu aku ar saviem hipster draugiem

Tagad arī vel tur ir biroji centrā untml. Nevarēs ar auto tur braukt, arī tie pazudīs. Vienīgi varēs visādus online kazino tajās telpās atvērt, tur tad tie hipsteri un studenti varēs strādāt.

NUJĀ 17.maijs 2021 12:46
2 4 Atbildēt

tīņi uzsāka otro pasaules karu un nogrāva bankas 2008.g. - tas nu ir skaidrs

parādiet man, kurā pilsētā centrā tirgo mēbeles vai santehniku? centrs ir vieta, kur laiski pastaigāt vai atpūsties, iedzert lattes vai ieiet grāmatnīcā. tie lauķi nesaprot, ka pilsētas centrs nav nekāds tirdzniecības centrs?

exRīdzinieks 17.maijs 2021 15:19
5 3 Atbildēt

Kāpēc tu domā, ka pilsētas centrā ir obligāti jāstaigā un jādzer alus vai jāpērk grāmatas? Staigāt var gar daugavmalu, lucavsalu, mangaļsalas molu, vai mežaparku. Es kā bijušais centra iedzīvotājs agrāk braucu ārā no centra, tuvāk pie dabas. Staigāt vasarā pa uzkarsušām melna asfalta ielām nav forši. Lielākoties visi tie gudrie mācītāji nemaz nedzīvo centrā un nesaprot, ka tiem, kas dzīvo centrā gribas klusumu, nevis aurojošu dzērāju barus! Dzīvot vecrīgā ir lāsts, jo vasarā nevar pat pa nakti logu turēt vaļā, ir nenormāls trokšņa piesārņojums! Vajag aizliegt pilsētas centrā troksņot pēc 21:00. Tas ir svarīgāk par kaut kāda auto transporta ierobežošanu.

exam 24.maijs 2021 14:08
0 0 Atbildēt

Nu, parāvi vagu un tagad paklusē, baudi lauku klusumu hi hi hi

imzz 15.maijs 2021 10:13
2 0 Atbildēt

Mērķis ir līdz 2022.gadam ievērojami samazināt satiksmi četros pilsētas centra apgabalos un daļēji arī 5., 6. un 7.apgabalā.--( tātad, kopā 7, bet šajā Parīzes daļā ir 20 )

Karte rada maldīgu iespaidu, ka ierobežojumi attieksies uz visu teritoriju iekšējā apvedceļa iekšpusē. Faktiski tas ir daudz mazāks sektors.

en.wikipedia.org/wiki/Arrondissements_of_Paris

Piekrītu! 15.maijs 2021 12:28
3 5 Atbildēt

Nav nekāds pasaules gals, kā te bazūnē vietējie motoristi, kam vajag iebraukt veikalā tieši pie kases. Auto ir transporta līdzeklis, nevis telefons, kas jātur uz naktsskapīša. Nekā briesmīga, ja to nevar turēt tieši pie mājas durvīm.

. 16.maijs 2021 14:46
2 0 Atbildēt

Ar velosipēdu tieši tas pats. Īsos attālumus līdz 3-5 km var iet kājām, tālākiem attālumiem var aiziet līdz pat kilometram attālajai velonovietnei. ;)

gudri runā! 16.maijs 2021 19:53
0 2 Atbildēt

Atklāšu kādu niansi, kas paslīdējusi garām tavam vērīgajam prātam - ja auto varētu sarullēt, pasist padusē un uznest līdzi dzīvoklī/birojā, tad puse no problēmas ar auto - stāvošie auto ielu malās - maģiskā veidā vienkārši izzustu

Bet vispār tev taisnība - sliktā laikā kilo-divus tiešām labāk eju kājām, i veselībai labāk i dēļ tāda sīkuma nav vērts ķēdi tīrīt un eļļot. Ja 20-30, tad vēl var braukt, bet ne jau dēļ 2.

Viedais 17.maijs 2021 9:21
3 0 Atbildēt

Tu laikam vēl pie mammas dzīvo, nezini, ka meitenēm patīk patstāvīgi čali ar savu nekustamo īpāsumu un auto. Uz lūzeriem ar ričikiem viņas neskatās, jo tu nevari ar savu fiksīti aizvest meiteni uz restorānu!

Ho-ho 17.maijs 2021 12:52
3 6 Atbildēt

Viņas ar ričukiem pašas brauc uz manu restorānu, nav ar resnu dirsu kā tava sieva kas nevar 500m kājām noiet

Viedais 17.maijs 2021 16:04
0 1 Atbildēt

Tāpēc jau tavai jābrauc ar velo, ka no frī kartupeļu ēšanas nevar iekš Lambo ierausties!

Neaptēstie ciskudriļi 18.maijs 2021 19:25
2 1 Atbildēt

Rakstīt iemācies pirms par "saviem" restorānien runā!

Tupais motorists 24.maijs 2021 16:23
0 0 Atbildēt

Ir labi kā ir, pēc manis kaut plūdi...es tik dod pa pederi savai madāmai ar plato gludekli, kas nosēdēts braucot ar auto.

Renis 18.maijs 2021 20:33
3 0 Atbildēt

Visi riteņbraucēji ir maza krāna zili gomiki!

Ūūū! 24.maijs 2021 14:10
0 0 Atbildēt

tad redz par ko sapņo renis, kas vēl kautrējas saukt sevi par penis.

puika, tu pieradīsi rīt sēklu))) kā jau visi negantie šoferi, kas jājas virsū krietniem riteņbraucējiem!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 9

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti