Visi komentāri - Slēgti 32 kreisie pagriezieni - uz Rīgas apvedceļa starp Jelgavas un Liepājas šosejām slēdz bīstamos kreisos pagriezienus

Slēgti 32 kreisie pagriezieni - uz Rīgas apvedceļa starp Jelgavas un Liepājas šosejām slēdz bīstamos kreisos pagriezienus 14

 
LVC | 7.jūnijs 2023 9:58

Lai uzlabotu satiksmes drošību uz Rīgas apvedceļa (A5) (Salaspils–Babīte) posmā no divlīmeņu mezgla ar Jelgavas šoseju (A8) līdz divlīmeņu mezglam ar Liepājas šoseju (A9) (22.–34. km) veiktas satiksmes organizācijas izmaiņas, likvidējot 32 kreisos pagriezienus no un uz apvedceļu A5.

Kreisie pagriezieni saglabāti atsevišķos krustojumos, kur nogriešanās ir uz un no ceļiem ar zemu intensitāti. Aicinām autovadītājus pievērst uzmanību izmaiņām un ievērot ceļu satiksmes noteikumus.

Turpmāk satiksme tiks virzīta caur:

• Rīgas apvedceļa (A5) un Liepājas šosejas (A9) divlīmeņu mezglu

• Rīgas apvedceļa (A5) un reģionālā autoceļa Rīga–Jaunmārupe (P132) divlīmeņu mezglu

• Rīgas apvedceļa (A5) un Jelgavas šosejas (A8) divlīmeņu mezglu

Kreisie pagriezieni ir viens no bīstamākajiem manevriem satiksmē, īpaši bīstami tie ir uz tik noslogota valsts galvenā autoceļa kā Rīgas apvedceļš. Satiksmes intensitāte uz Rīgas apvedceļa (A5) posmā starp Jelgavas šoseju (A8) un Liepājas šoseju (A9) ir vairāk nekā 14 000 transporta vienību diennaktī, no kurām 20% ir kravas transports. Apvedceļa posmā starp Jelgavas un Liepājas šosejām pēdējo sešu gadu laikā notikuši vairāk nekā 65 ceļu satiksmes negadījumi (CSNg), kuros cietuši vai ievainoti vairāk nekā 70 cilvēki, bet bojā gājuši trīs.

Satiksmes organizācijas izmaiņas veiktas ar ceļazīmju un horizontālo apzīmējumu palīdzību un ir plānoti kā īstermiņa satiksmes drošības uzlabojumi līdz autoceļa A5 pārbūvei par automaģistrāli. Vairāk informācijas par A5 pārbūves plāniem ŠEIT.

 
Visi komentāri
 
Rr19 7.jūnijs 2023 11:27
0 2 Atbildēt

Ja cilvēkam vajag, tāpat pagriezīs.

Glorija 7.jūnijs 2023 11:59
0 3 Atbildēt

Par mani var nešaubīties.

khe 7.jūnijs 2023 12:00
5 0 Atbildēt

tak beidzot. Tikai jautājums, cik daudzi to ievēros, ņemot vērā, ka tur nav fizisku norobežojumu, kas attur no nogriešanās.

Rr19 7.jūnijs 2023 12:24
2 0 Atbildēt

Aiztur tikai betona barjera.

:-) 8.jūnijs 2023 9:39
0 0 Atbildēt

Vēl labāk, pa nakti jau "brašuļi", dažas zīmes, pie karjeriem, pašrocīgi demontējuši.

Rr19 8.jūnijs 2023 10:47
3 0 Atbildēt

Vajadzēja pie katras CP nolikt.

:-) 9.jūnijs 2023 11:25
0 0 Atbildēt

Šodien atjaunotas!

Rr19 9.jūnijs 2023 12:45
0 0 Atbildēt

32 pagriezienus saskaitīji?

khe 8.jūnijs 2023 10:42
4 0 Atbildēt

krustojumā ar fotoradaru pie Jaunmārupes gan nav aizliegts kreisais no apvedceļa

tur regulāri rodas satiksmes sablīvējumi un avārijas situācijas, jo kāds grib griezt pa kreisi un neieņem malējo stāvokli, līdz ar to nevar normāli tikt garām...

+ vidīvainākais liekas, ka atrodas diezgan daudz braucēju, kas no Rīgas brauc pa Jaunmārupes ceļu un tā vietā, lai izbrauktu droši cauri Jaunmārupei, izbrauc uz apvedceļa un taisa nedrošu kreiso pagriezienu tajā vietā...

wons 7.jūnijs 2023 17:10
1 0 Atbildēt

Var pamēģināt izveidot kreisajiem un labajiem pagriezieniem papildus nogriešanās joslas uz šosejām un paskatīties, vai tas samazinās, vai palielinās CSN skaitu.

Freijers 8.jūnijs 2023 9:58
1 1 Atbildēt

Tas jau nav tik vienkārši kā kārtējo zīmi uzstutēt un aizliegt uztaisot pāris km lieku ceļu vismaz. Jāsaprot, ka visa šī māžošanās, ar kko aizliegšanu, stabeļu urbšanu utml. huiņām nekādi neatrisina to, ka Rīgas apvedceļš, A1 un A7 ir pilnīgs sūds un neatbilstoši ceļi savai intensitātei.....

core 7.jūnijs 2023 20:55
1 3 Atbildēt

Kur viņi tajā īsajā posmā tik daudz  kreisos salasīja?

srt 8.jūnijs 2023 18:30
3 0 Atbildēt

Tur īstenībā ir dafiga to pagriezienu. Uz visādām svalkām, karjeriem, peldvietām, porno klubiem u.t.t. Tajās pagriezienu vietās vajadzētu salikt slavenos stabiņus

LOHS22ū 9.jūnijs 2023 13:12
0 1 Atbildēt

Bet nu 32gab iebrauktuvju tur nesanāk.Nu varbūt kādas 26 ir, bet ne 32. Pat ja par "likvidētu" uzskatīt jebkuru uz privātīpašumu vedošu zemē iebrauktu sliedi ,plus tās iespējas, kuras līdz tam bija atdalītas ar dubultlīniju.Kārtējais fufelis,par ko kāds saņems tā dēvēto "darba apsamaksu". Drošāk būtu bijis šīs iebrauktuves (bez brīdinājuma) pārrakt,lai tie lohi vispār nekur netiek.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti