Rīgas centrā aizliedz kravas transporta kustību 51

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 18.janvāris 2024 20:39

Rīgā veiktas būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas, kas turpmāk aizliegs kravas transporta kustību cauri pilsētas centram, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļā.

Turpmāk kravas transporta satiksme abos virzienos būs aizliegta uz Akmens tilta, Krasta ielas posmā no Salu tilta līdz Ģenerāļa Radziņa krastmalai, no Radziņa krastmalas līdz 13.janvāra ielai, 11.novembra krastmalas posmā no 13.janvāra ielas līdz Vanšu tiltam un Eksporta ielas posmā no Vanšu tilta līdz Hanzas ielai.

"Viens no pašvaldības mērķiem ir atbrīvot pilsētas centru no tranzīta kravas auto, uzlabojot vides stāvokli un pilsētvides kvalitāti kopumā. Tagad tas ir iespējams, jo, atklājot satiksmei Austrumu maģistrāli, varam novirzīt kravas transportu pa apvedceļu," skaidro Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV).

Viņš pauda, ka tādējādi Rīgas centrs kļūs gan videi, gan iedzīvotājiem draudzīgāks un pieejamāks. Tiks atslogota 11.novembra krastmala un pieeja Daugavai.

Kā ziņots, pagājušā gada 21.decembrī Rīgā satiksmei atvēra Austrumu maģistrāli.

Austrumu maģistrāles izbūve nodrošina Rīgas centra apbraukšanas iespējas un no kravas transporta atslogos Rīgas vēsturisko centru un Purvciema apkaimi.

Austrumu maģistrāles izbūves pirmo kārtu veica "ACB, TILTS", bet otro kārtu - piegādātāju apvienība "AM RĪGA".

Kopējā līguma summa ir 74,88 miljoni eiro, no kuriem 43 miljoni eiro ir Kohēzijas fonda finansējums.

Austrumu maģistrāles būvniecību sāka 2021.gada maijā, un tika īstenotas abas būvprojekta kārtas.

 
51 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Oj 18.janvāris 2024 23:12
17 1 Atbildēt

varu iedomāties tos sastrēgumus ap un pie "austrumu maģistrāles " no ostas uz Pārdaugavu.

Piemēram Sarkandaugava,  VEF rajons pie Brīvības ielas un uzbrauktuves uz Dienvidu tiltu  ....

anonimikis 18.janvāris 2024 21:25
14 19 Atbildēt

Ļoti labi. Nākošais solis vieglie dīzeļi zem EURO 5.

msh 19.janvāris 2024 3:07
13 2 Atbildēt

Nesaproti lēmumus, jo nesaproti globālistus. Apzināta satiksmes sačakarēšana notiek kā minimums visur eiropā, atrunājoties ar vienām un tām pašām modīgajām lietām. Mērķis ir skaidrs - panākt lai autovadītāji paši atteiktos no domas par braukšanu ar mašīnu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti1111

Ķīnas BYD pārdod hibrīdus un e-auto par 10 000 eiro, VW un Toyota prasa nedaudz vairāk 3

Ķīnas tirgū šobrīd izvērsusies bezkompromisa cīņa starp vietējo ražotāju BYD, kā arī Volkswagen un Toyota. Lasīt vairāk

 

Latvijas lietoto auto TOP-3 2023. gadā: BMW, Volvo, Volkswagen 5

Pērn Latvijā lietoto vieglo pasažieru automobiļu reģistrāciju skaits ir krities par 2,6%, salīdzinot ar 2022. gada rādītājiem. Savukārt pirktākais zīmols lietotu auto tirgū saglabājās BMW, otrajā pozīcijā atstājot “Volvo”, bet trešajā - “Volkswagen” markas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Polijas lauksaimnieki plāno bloķēt automaģistrāli pie Vācijas robežas 5

urpinot protestus pret Eiropas Savienības (ES) lauksaimniecības politiku, Polijas lauksaimnieki plāno no svētdienas bloķēt galveno automaģistrāli, kas ved pāri Vācijas robežai. Lasīt vairāk

 

Jautājumā par elektrovilcieniem Rinkevičs redz pilnu "Pasažieru vilcienu" valdes atbildību 2

Jautājumā par elektrovilcieniem AS "Pasažieru vilciens" valde ir atbildīga par visu, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā "Rīta panorāma" norādīja Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti