Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Rīgas centrā aizliedz kravas transporta kustību 51

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 18.janvāris 2024 20:39

Rīgā veiktas būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas, kas turpmāk aizliegs kravas transporta kustību cauri pilsētas centram, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Ārējās komunikācijas nodaļā.

Turpmāk kravas transporta satiksme abos virzienos būs aizliegta uz Akmens tilta, Krasta ielas posmā no Salu tilta līdz Ģenerāļa Radziņa krastmalai, no Radziņa krastmalas līdz 13.janvāra ielai, 11.novembra krastmalas posmā no 13.janvāra ielas līdz Vanšu tiltam un Eksporta ielas posmā no Vanšu tilta līdz Hanzas ielai.

"Viens no pašvaldības mērķiem ir atbrīvot pilsētas centru no tranzīta kravas auto, uzlabojot vides stāvokli un pilsētvides kvalitāti kopumā. Tagad tas ir iespējams, jo, atklājot satiksmei Austrumu maģistrāli, varam novirzīt kravas transportu pa apvedceļu," skaidro Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV).

Viņš pauda, ka tādējādi Rīgas centrs kļūs gan videi, gan iedzīvotājiem draudzīgāks un pieejamāks. Tiks atslogota 11.novembra krastmala un pieeja Daugavai.

Kā ziņots, pagājušā gada 21.decembrī Rīgā satiksmei atvēra Austrumu maģistrāli.

Austrumu maģistrāles izbūve nodrošina Rīgas centra apbraukšanas iespējas un no kravas transporta atslogos Rīgas vēsturisko centru un Purvciema apkaimi.

Austrumu maģistrāles izbūves pirmo kārtu veica "ACB, TILTS", bet otro kārtu - piegādātāju apvienība "AM RĪGA".

Kopējā līguma summa ir 74,88 miljoni eiro, no kuriem 43 miljoni eiro ir Kohēzijas fonda finansējums.

Austrumu maģistrāles būvniecību sāka 2021.gada maijā, un tika īstenotas abas būvprojekta kārtas.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 18.janvāris 2024 21:25
14 19 Atbildēt

Ļoti labi. Nākošais solis vieglie dīzeļi zem EURO 5.

Irsis 19.janvāris 2024 14:40
4 3 Atbildēt

Tad jau nākamo visus kam alga zemāka par 5000€, prom no rīgas uz 101 kilometru?

Tur arī Euro 1 dīzeļi būs atļauti varēsi tur tos ostīt uz nebēdu ar savu riteni.

0pis 19.janvāris 2024 16:40
4 1 Atbildēt

Kāpēc tu domā, ka dīzeļu izpirde saistīta ar riteņiem? Jebkuram cilvēkam riebjas piegāzēts gaiss. Pat tam, kas ikdienā pats brauc ar auto.

650 18.janvāris 2024 21:34
9 5 Atbildēt

Tikai galējs LOPHs te varētu atļauties priecāties/Par! 

Bet nekas, pārējie lohi (galējie gala patērētāji) samaksās/par (tāpat kā jau parasti).Ta kur viņi dēsies.

ro 18.janvāris 2024 22:06
12 3 Atbildēt

Smieklīgi lasīt par to kā centrs tagad  kļūs videi draudzīgāks😁..diži nekas nemainīsies...pirmkārt mums draud plusmīnus mūžīgie sastrēgumi stacijas rajonā dēļ Railbaltic būvēšanas..otrkārt neredzu loģiku atdot velosipēdistiem auto joslas,lai dukši varētu cēli mīties,kā rezultātā vai manu brīnumu pretī lielāki sastrēgumi🤭...un jā- neesmu par piesārņojumu..tieši tādēļ nesaprotu absurdos lēmumus,kuri sekmē sastrēgumu rašanos🙄

msh 19.janvāris 2024 3:07
13 2 Atbildēt

Nesaproti lēmumus, jo nesaproti globālistus. Apzināta satiksmes sačakarēšana notiek kā minimums visur eiropā, atrunājoties ar vienām un tām pašām modīgajām lietām. Mērķis ir skaidrs - panākt lai autovadītāji paši atteiktos no domas par braukšanu ar mašīnu.

uupis 19.janvāris 2024 9:45
7 10 Atbildēt

hmm interesanti kāpēc tu negribi atļaut savā pagalmā ierīkot 24/7 mototrasi, kur motociklisti varētu par brīvu izārdīties? Vai tad tu apzināti esi PRET motobraucēju brīvību - tak ceļi nav domāti lai ārdītos, bet tavā pagalmā tas būtu kā reiz! Nesaprotu tavu absurdumu ka tu esi PRET ar visādiem jēliem argumentiem ka tev traucē motoru rēkoņa un piedūmojums!

Motopele 19.janvāris 2024 12:19
7 1 Atbildēt

Kads sakars ar motocikliem?

Kā reiz tos vajag atļaut, un vieglie auto tikai, ja brauc vairāki cilvēki, vai sabiedriskais…

uupis 19.janvāris 2024 13:31
4 4 Atbildēt

Skaidrojums priekš nedaudz atpalikušiem!

Tā ir analoģija!

Rīgas centra iedzīvotājiem mēģināt iestāstīt ka smagais transports netraucē ir tas pats kas stāstīt ka netraucē mototrase zem taviem logiem!

Sagremoju saprotami?

... 19.janvāris 2024 13:39
3 4 Atbildēt

Nē! tu joprojām esi pārāk stulbs, lai atšķirtu biznesu, kas maksā nodokļus Latvijai no jampapmiņu (tādu kā tu) izklaidēm...

0pis 19.janvāris 2024 13:58
5 4 Atbildēt

Un kāpēc tu domā, ka jampampiņi (taviem vārdiem) nemaksā nodokļus? Droši vien pat vairāk, nekā SIA Minna, kas ved mežu uz ostu pārkrautā baļkvedējā un katru gadu anulējas, lai pārdzimtu ar citu nosaukumu.

Motopele 19.janvāris 2024 13:56
4 3 Atbildēt

Pirmkārt iemācies runāt, es neesmu Tev ne čoms, ne tā sieviete no kuras izkriti.

Par motocikliem pieminēju tikai tādēļ, ka salīdzinājumu vajadzētu izvēlēties atbilstošāku, ar motocikliem, krosiem

utt., tur vispār nekāda sakara, kamēr tie smagie tur nebraukā prieka pēc..

Sagremotājs viņš ibo.

uupis 19.janvāris 2024 16:44
3 4 Atbildēt

Ja tu neesi man čoms vai padauza, tad kādas tev ir tiesības aizrādīt man kādus salīdzinājumus vai epitetus izvēlēties?

Atgremoju priekš nemākuļiem sagremot!

Motopele 19.janvāris 2024 19:54
3 2 Atbildēt

Normāla komunikācija sociālā vidē, bet Tev tā ir tik pat sveša, kā taviem vergu vecākiem, ābols no ābeles tālu nekrīt, tā tas bijis vienmēr, arī Tavi bērni būs/ir tik pat neaptēsti un nabadzīgi.

0pis 19.janvāris 2024 14:00
2 4 Atbildēt

Skaidrotājs, ibio 😊 Tie smagie tur braukā savas peļņas pēc. SAVAS. Nevis rīdzinieku. Tas tak būtu jāsaprot.

Motopele 19.janvāris 2024 19:56
3 1 Atbildēt

Nu kā gan citādāk, viss tikai sev…🤦🏻

1984 18.janvāris 2024 22:29
9 2 Atbildēt

Austrumu mağistrāle - autobānis ar luksoforiem

John 19.janvāris 2024 1:15
6 0 Atbildēt

Un vienu joslu katrā virzienā.😂

Pļurkt 19.janvāris 2024 12:12
4 0 Atbildēt

Toties nosaukumā "maģistrāle"...

0pis 19.janvāris 2024 14:00
1 1 Atbildēt

Maķ i stabi.

Oj 18.janvāris 2024 23:12
17 1 Atbildēt

varu iedomāties tos sastrēgumus ap un pie "austrumu maģistrāles " no ostas uz Pārdaugavu.

Piemēram Sarkandaugava,  VEF rajons pie Brīvības ielas un uzbrauktuves uz Dienvidu tiltu  ....

650 19.janvāris 2024 0:17
8 2 Atbildēt

Labāk jau iedomājies, cik (par/Cik!) turpmāk tai Tavai (iespējamajai) kravai izmaksās autotransports tā dēvētajās Rīgas pislsētas robežās ;p

650 19.janvāris 2024 0:41
1 1 Atbildēt
650 19.janvāris 2024 0:42
3 1 Atbildēt

Video pārsteidz un uzjautrina rīdziniekus. Tajā redzams, kā pie jaunās atkritumu tvertnes, kas Rīgas nodokļu maksātājiem izmaksājusi 1300 eiro, stāv trīs sētnieki, kuri ar grābekļiem un "sniega" lāpstu novāc pa zemi izkaisītos atkritumus un iemet tos maisā.

0pis 19.janvāris 2024 8:44
3 5 Atbildēt

Reku, Šlosers paskatījās Ķīnā, kā tās lietas organizējamas. Tur vispār aizmetina kaitnieku durvis un atslēdz internetu. Tā rakstiet komentārus, puikiņi, kamēr varat!

Krotow 19.janvāris 2024 13:51
1 0 Atbildēt

Pirms durvuaizmetināšanas šlosim vēl jākļūst par lokālo diktatoru. Un to mēģinot darīt, viņam ir reāla iespēja kļūt par caurumainu gaļas gabalu.

ZZZZ 19.janvāris 2024 9:49
1 1 Atbildēt

Opis ķtr jau sen viss ir izdomāts. Varu te pastāstīt, ka tur vecāki seko skolēnam uz labāku skolu. Skolā bieži ir atestācijas, kas paaugstina/pazemina skolēna līmeni a.b.c.e. Un tajos telefonos jeb individuālajās ip ierīcēs iekšā ir arī tavs reitinga līmenis. Un tu pat gribot nekontaktēsies tur ar citu zemāka reitingu cilvēku. Jo tas automātiski pazeminās tavējo. Viss tik ātri un vienkārši. Kā dator stratēģijas spēlē.

0pis 19.janvāris 2024 10:35
2 2 Atbildēt

Paskatījos savu reitingu - mīnus 2 par to, ka ieskatos iAuto.

sviesc 19.janvāris 2024 10:47
1 0 Atbildēt

Esi bijis ĶTR, jeb reklāmas salasījies?

ZZZZ 19.janvāris 2024 13:02
2 0 Atbildēt

sviesc ķtr cilvēka audzināšanas nolūkā, pa vienu sab tr maršrutu iet 3 veidu A busi. Dārgākais ir expres. Vidējais ar pieturām. Lētākais/lēnākais neslēdz apkuri un šoferis cimdos stūrē...Audzināšana ik uz soļa, zini vietu.

Ķīnietis 19.janvāris 2024 13:58
2 0 Atbildēt

Nē nu viņiem tad viss ir tā sakārtots.

Principā jau tā ir dzīves realitāte, ja tu esi stulbs un piedevām tev vel nepaveicās, jeb esi slinks, tad dzīvē visticamāks būs jāpacieš diskomforts, tā nu tas ir.

Vernons 19.janvāris 2024 10:56
8 1 Atbildēt

Autobusus arī jāaizliedz Rīgas centrā!

Slinkais 19.janvāris 2024 11:03
3 0 Atbildēt

aizliegsim euro 6 vilcējus, lai vairāk sanak vietas euro 3 lamatām

0pis 19.janvāris 2024 11:06
2 5 Atbildēt

Autobusi nebrauc cauri centram. Tālsatiksmes. Bet pilsētas busi būs elektriskie.

:-) 19.janvāris 2024 12:30
7 1 Atbildēt

Elektriskie nolikti pie sētas! Ziemā nav lietojami, tas pats būs jūlijā. Nespēj veikt vienu maršruta apli!

650 19.janvāris 2024 19:18
2 1 Atbildēt

Smagie auto jau arī nebrauca cauri nekādam ne Centram, tie brauca vienkārši garām/gar centru,pa TO maršrutu, kurš šajā nolaistajā pilsētā bija viens/no iespējami taisnākajiem. Ātrāk,tuvāk, lieki nestāvot sprūdņos citās vietās un neveicot liekus kilometrus.Nekurinot lieku degvielu pie deguna "citiem" tās pašas pilsētas iedzīvotājiem.

James Bong 19.janvāris 2024 12:04
6 1 Atbildēt

Faktiski Rīgas Domes mērķis ir radīt jaunus sastrēgumus un paaugstināt gaisa piesārņojumu (kas gan ziņās netiek minēts) trijās četrās citās Rīgas vietās; pie VEFa uz austrumu maģistrāles, Mežaparkā zem austrumu maģistrāles, Sarkandaugavā un uz Duntes ielas. Nu malači. Turpiniet tādā pašā garā un pasaule vispār atteiksies iekļaut LV savā loģistikā, brauksiet paši pakaļ precēm.

veltīgas pūles 19.janvāris 2024 12:35
3 1 Atbildēt

Visi satiksmes organizācijas uzlabojumi apgrūtina satiksmi,jo ir novecojuši pēc būtības.

0pis 19.janvāris 2024 12:41
2 1 Atbildēt

Nevar vecā pilsētā iestumt mūsdienu satiksmi. Vietas ir tik cik ir, tad visa Rīga but jāpārbūvē. Stop mašina, ņera benzina.

Plsēta cirvjiem 19.janvāris 2024 16:59
2 3 Atbildēt

Pareizi, tāpēc pedāļcirvjiem nevajag nekādas joslas centrā. Ej minies uz mežu...

Bradypus 19.janvāris 2024 13:02
5 0 Atbildēt

Kāda vēl maģistrāle, kamēr krustojums ar Brīvības ielu ir vienā līmenī?!

ZZZZ 19.janvāris 2024 13:56
1 3 Atbildēt

Ielās kur tramvajs + velo. Auto nē.

Viedoklis 19.janvāris 2024 14:03
3 1 Atbildēt

Daļa aktīvu cilvēku, kuriem par nožēlu ir švaki ar redzesloku, uzspiež laimīgo dzīvi pilsētā ar gājējiem, velosipēdistiem un sab.transportu. Un veiksmīgi to dara! Un viņi to panāks. Sekas nevienam nepatiks. Ir virkne piemēru pasaulē un tai pašā Eiropā, kas notiek ar palielām pilsētām un reģioniem, kur izgrūž ārā biznesu un transportu. Rīga jau tagad ir pilnīga miskaste un nedraudzīga biznesam. Tagad bez mūsdienīga un atbilstoda apvedceļa principā ierobežo piekļuvi ostai. Protams, ka tagad pirmais sāks bļaut opis, ka visi ir muļķi un viss ir pareizi, taču tas galīgi tā nav. Pilnīgi populistisks jeb, godīgi sakot, stulbs lēmums esošās varas prāta līmenī. (: Kas traucē Rīgai uzbūvēt loka maģistrāli apkārt Rīgai, kā tas ir daudzās Eiropas pilsētās? Kur ir sabiedriskais transports? Un tad taisiet emisiju zonas, aizliegumus, velo paradīzes un parkus.

0pis 19.janvāris 2024 14:08
2 4 Atbildēt

Vai tad es saku "netaisiet loka maģistrāli" ? Taisiet! Un tas būs labi. Es tik saku, nu nav tā piekļuve ostai smagajam transportam visu rīdzinieku labā. Rīga vispār iegūst tieši NEKO no smagā transporta savās ielās. Smago traku vadītāji labi ja sviestmaizi ostas staķikā nopērk. Un atstāj urīna paraugus 😄

Jāsauc lietas īstajos vārdus - uzņēmēji grib ātrāku ceļu uz ostu. Tas ir saprotami. Bet kur šeit ir izdevīgums pilsētai?

Viedoklis 19.janvāris 2024 14:23
5 2 Atbildēt

Osta ar tai saistītiem uzņēmumiem ienes Rīgas budžetā lielu naudu, tai skaitā nodevu par Rīgas infrastruktūras lietošanu un attīstīšanu. Desmitiem gadu maksāto naudu Rīga ir notrallinājusi un ostas vajadzībām neko nav izbūvējusi, ne arī remontējusi. Flotes ielai jau kādus 5 gadus bija jābūt kā rekonstruētai, bet tur bez tanka iebraukt nevar. Smagās mašīnas tiek burtiski salauztas. Rīga neko nav izdarījusi ostas labā, par ko ir saņemta liela nauda no ostas. Un Rīga slēdz satiksmi, jo to pieprasa pamuļķi no pilsētas cilvēkiem. Cepiens ir tikai par šo apstākli. Sekas būs tādas, ka kravas pārvirzīs prom no Rīgas ostas. Rīgas osta atrodas ģeogrāfiski neizdevīgā vietā. Ar ko tas draud, to lai katrs pats izvērtēs. Mums muļķi un kangari vada valsti un vairumu pašvaldību. Ne velti mēs atpaliekam no kaimiņiem. Godīgi pelnīta pēdējā vieta.

0pis 19.janvāris 2024 16:21
4 4 Atbildēt

ir saņemta liela nauda no ostas - cik? Nu, cik? Jā.

SmieklīgaViedoklis 19.janvāris 2024 19:19
3 1 Atbildēt

Ostas teritorijas pa sviestmaizes naudu ir nodotas dažiem personāžiem, un rīga no tā iegūst smieklīgi naudu.

Visas tranzītpreces netiek apliktas ar nodokli, ta kā davai ņenada.

Un izveicīgie biznesmeņi zin kā nemaksāt visādus peļnas utt nodokļus.

Viss piķis no ostu darbības nogulstas personāžu kabatās.

650 19.janvāris 2024 17:29
4 0 Atbildēt

Neba jau iedzīvotāji (lohi) bija oatiesā labuma guvēji no ostā un ap/to apgrozāmajām summām.Lielākā daļa lohu pat nenojauš,kam īsti tā osta "pieder".

Bet par lēmumu maksās visi,ieskaitot produkcijas gala pircējus un tos lohus,kuri tagad elpos smaržīgās,cēlgāzes citos sassprūdušajos rīgas rajonos.Tie tak ir zemāko klašu pilsoņi,ta lai viņi kauč aizrijas.

Cik avaariju ar smago auto piedalīšanos ir jau notikušas uz jaunā lohpārxada???

Jobo 19.janvāris 2024 22:12
1 0 Atbildēt

Lai sākumā saliek zīmes, tā lai fūristi var saprast, kur var un kur nevar braukt.

pagarinātājs 21.janvāris 2024 11:50
2 0 Atbildēt

Varbūt kravas uz/no ostas var vest ar velosipēdiem?

650 21.janvāris 2024 22:44
0 0 Atbildēt

Tā tad.Interesanti būtu "uzzināt".Kam īsti pieder "mūsu" osta.Nēe, "man" ne skauž, vnk tāpat  pa jautāju.Jā. ;P;)))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 5

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 
 

Drūms skats, iebraucot Latvijā no Igaunijas puses (+ FOTO) 36

Uz Igaunijas-Latvijas robežas skatu pievelk degradēta teritorija, ko agrāk izmantoja robežsargi. Lasīt vairāk

 

Kažociņš: Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas 3

Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas, un tas ir jāsaprot, komentējot konstatētos zemūdens kabeļu bojājumus Baltijas jūrā, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja bijušais Valsts prezidenta padomnieks nacionālās drošības jautājumos Jānis Kažociņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti