Bloomberg: sestā sankciju pakete pret Krieviju nebūs tik barga, kā plānots - iAuto

Bloomberg: sestā sankciju pakete pret Krieviju nebūs tik barga, kā plānots 9

 

Foto: Pexels.com

iAuto | 10.maijs 2022 17:50

Saskaņā ar Bloomberg informāciju, Eiropas Savienība sesto sankciju paketi, kas vērsta pret Krieviju, nespēs pieņemt sākotnējā redakcijā.

Kā ziņo minētais medijs, atsaucoties uz saviem ziņu avotiem, no sestās sankciju paketes izņems punktu, kas paredzēja aizliegumu Eiropas kuģiem transportēt Krievijas naftu un degvielu uz trešajām valstīm.

Viena no valstīm, kas iebilda pret naftas transportēšanu, bija Grieķija, jo valstij, kas ir viens no lielākajiem kuģu īpašniekiem pasaulē, Krievijas degvielas transportēšanu ir nozīmīgs ienākumu avots.

Tajā pašā laikā ES sestajā sankciju paketē atstāja punktu, kas aizliedz Eiropas valstīm apdrošināt kuģus, kas ved naftu no Krievijas, raksta Bloomberg.

8.maijā Eiropas Savienības valstu pastāvīgie pārstāvji nespēja panākt vienprātību par Krievijas naftas importa aizliegumu. Iebildumi ir Ungārijai, neskatoties uz to, ka ES plāno atļaut šai valstij, kā arī Čehijai un Slovākijai iepirkt naftu no Krievijas līdz 2024. gadam. 

Lai varētu atteikties no Krievijas resursiem, Ungārija prasa papildu finansējumu.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Onsis 11.maijs 2022 8:09
59 10 Atbildēt

Jāuzliek arī sankcijas tiem, kas pērk teroristu resursus!

HUJumu 10.maijs 2022 23:23
58 25 Atbildēt

Ja tavā mājā ielidos raķete tad tikai sapratīsi, ka vajadzigas sankcijas.

Šobrīd tiek bombardētas viskrieviskākās ukrainas pilsētas. Tas nozīmē ka faktiski šauj pa saviem krieviem.

MMX 10.maijs 2022 21:01
57 13 Atbildēt

Nu ko mēs saprotam ar vieglu izbīli - ja Eiropa, ASV un UK šoreiz arī pie tām sankcijām pieturēsies, tad Krievijā nebūs izbīlis, tur būs pipec. Šobrīd viņi vēl rullē uz iekrājumiem un fakta, ka ir pieraduši dzīvot nosacītā nabadzībā, bet pat Krievijas valdības finansisti paredz, ka pie pašreizējiem ekonomikas saraušanās tempiem vasaras vidū un rudenī jau būs nopietnas problēmas. Mēs un pārējā Eiropa šobrīd vairāk cieš no tā, ka tiek pārbīdītas piegādes ķēdes un kovidnaudas radītā inflācija beidzot ir noķērusi arī pārējo ekonomiku.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti