Neste Somijā uzsāk 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas tirdzniecību 19

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste Latvija | 24.janvāris 2017 10:30

“Neste” korporācija uzsākusi 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas tirdzniecību degvielas uzpildes stacijās Somijā ar nosaukumu “Neste MY”.

Pagaidām tā ir nopērkama Helsinku apkaimē bet, arvien paplašinot DUS skaitu, kurās pieejama unikālā degviela, “Neste” sāk piedāvāt atjaunojamo dīzeļdegvielu arī smagā autotransporta stacijās Somijā. Pateicoties inovāciju un atjaunojamās degvielas ražošanas līdera lomai, “Neste” korporācija arī šogad tika atzīta par vienu no pasaulē ilgtspējīgākajiem uzņēmumiem un līderi naftas un gāzes pārstrādes nozarē.

“Neste” 100% atjaunojamā dīzeļdegviela “Neste MY” ir pasaulē videi un automašīnai visdraudzīgākā degviela, kuru lietojot transportlīdzekļu siltumnīcefektu izraisošo izmešu daudzumu var samazināt par 90%. Tās ražošana notiek hidrogenēšanas procesā, izmantojot tikai atkritumus un pārtikas un dzīvnieku tauku pārstrādes pārpalikumus. Pateicoties unikālajai pārstrādes tehnoloģijai, kas nodrošina visaugstākās kvalitātes dīzeļdegvielas ražošanu no atjaunojamajiem resursiem, pērn gada nogalē “Neste” ieguva Globālo enerģētikas balvu Biodegvielas kategorijā, kur tika izvēlēta starp septiņiem pretendentiem.

“”Neste” uzsāk šāda premium produkta tirdzniecību, lai ļautu videi atbildīgiem patērētājiem viegli izdarīt izvēli par labu ilgtspējīgai un tīrai videi, vienlaicīgi uzlabojot sava auto darbību. Neste 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas komercializēšana ir dāvana visiem autobraucējiem Somijas simtgadē – ieguldījums tās ilgmūžībā, tīrākā vidē un labākā nākotnē,” atklāj Artu Airiainens, SIA “Neste Latvija” ģenerāldirektors.

“Neste MY” ir līdzīgs ķīmiskais sastāvs kā fosilajai degvielai. Attiecīgi to var lietot gan 100% tīrā veidā, gan kā bio komponenti fosilajai dīzeļdegvielai neierobežotā daudzumā. Taču salīdzinājumā ar tradicionālo biodīzeļdegvielu – taukskābju metilesteri jeb “FAME”, kuru ierasti ražo no rapšiem, – atjaunojamā dīzeļdegviela sadeg tīrāk un efektīvāk. Tas savukārt nozīmē ne vien par 90% mazāku CO2 izmešu daudzumu, bet arī “mīkstāku” dzinēja darbību un lielāku jaudu. Pateicoties būtiski augstākam cetānskaitlim, kas ir viens no galvenajiem dīzeļdegvielas kvalitātes rādītājiem, atjaunojamās dīzeļdegvielas salizturība ir ievērojami lielāka nekā “FAME” biodīzeļdegvielai, sasniedzot -340C. Tādējādi transportlīdzeklis būs viegli iedarbināms pat visskarbākajos ziemas apstākļos.

Kopš pērnā gada Latvijas tirgū ir pieejama “Neste Pro Diesel”, kuras sastāvā ir vidēji 15% “Neste” 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas jeb “Neste MY”. “Neste Pro Diesel” var lietot visos dīzeļdzinējos, neatkarīgi no to vecuma, kā arī lietot visu gadu (ziemā un vasarā), nenodarot nekādu kaitējumu automašīnu dzinējiem. “Neste Pro Diesel” ir pirmā un pašlaik vienīgā dīzeļdegviela pasaulē, kas atbilst Pasaules degvielas hartas (“World Wide Fuel Charter”), t.i, Eiropas, ASV un Āzijas valstu autoražotāju stingrākajām degvielas prasībām.

 
19 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
gunbox 24.janvāris 2017 11:02
6 1 Atbildēt

Atjaunojamā vārdam nav nekāda sakara ar sadegšanu.

Pļurkt 24.janvāris 2017 11:57
5 2 Atbildēt

siltumnīcefektu izraisošo izmešu daudzumu var samazināt par 90%

----------------

Vispilnīgākais fufels un domāts tādiem kas ķīmijas stundās degunu urbināja!

Organisko vielu pamatu pamats ir C un H attiecība. Ja C sastāda zemāk kā 10% gan no masas, gan no atomu skaita, tad tāda viela vairs nemaz nevar būt organiska un nu nekādā gadījumā šķidra istabas temperatūrā.

Savukārt, ja tā vēl joprojām ir organiska viela un vēl šķidra, tad CO2 būs šā vai tā un vislabākajā gadījumā par dažīem % mazāk kā fosīlā dīzeļa sadedzināšanas procesā.

Jau no visaugstākajām tribīnēm dzen fufeli.

Ne par velti ar tādu steigu ieviesa izglītības reformas pēc rietumu parauga - lai maksimāli ātri debilizētu tautu. kurai var iestāstīt da jebko!

eksporta prece 24.janvāris 2017 10:54
4 0 Atbildēt

Varēsim eksportēt atkritumus,to mums gana!Kad Nestes tankštelles sāks pieņemt melnos maisus?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti