Neste Somijā uzsāk 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas tirdzniecību 19

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste Latvija | 24.janvāris 2017 10:30

“Neste” korporācija uzsākusi 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas tirdzniecību degvielas uzpildes stacijās Somijā ar nosaukumu “Neste MY”.

Pagaidām tā ir nopērkama Helsinku apkaimē bet, arvien paplašinot DUS skaitu, kurās pieejama unikālā degviela, “Neste” sāk piedāvāt atjaunojamo dīzeļdegvielu arī smagā autotransporta stacijās Somijā. Pateicoties inovāciju un atjaunojamās degvielas ražošanas līdera lomai, “Neste” korporācija arī šogad tika atzīta par vienu no pasaulē ilgtspējīgākajiem uzņēmumiem un līderi naftas un gāzes pārstrādes nozarē.

“Neste” 100% atjaunojamā dīzeļdegviela “Neste MY” ir pasaulē videi un automašīnai visdraudzīgākā degviela, kuru lietojot transportlīdzekļu siltumnīcefektu izraisošo izmešu daudzumu var samazināt par 90%. Tās ražošana notiek hidrogenēšanas procesā, izmantojot tikai atkritumus un pārtikas un dzīvnieku tauku pārstrādes pārpalikumus. Pateicoties unikālajai pārstrādes tehnoloģijai, kas nodrošina visaugstākās kvalitātes dīzeļdegvielas ražošanu no atjaunojamajiem resursiem, pērn gada nogalē “Neste” ieguva Globālo enerģētikas balvu Biodegvielas kategorijā, kur tika izvēlēta starp septiņiem pretendentiem.

“”Neste” uzsāk šāda premium produkta tirdzniecību, lai ļautu videi atbildīgiem patērētājiem viegli izdarīt izvēli par labu ilgtspējīgai un tīrai videi, vienlaicīgi uzlabojot sava auto darbību. Neste 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas komercializēšana ir dāvana visiem autobraucējiem Somijas simtgadē – ieguldījums tās ilgmūžībā, tīrākā vidē un labākā nākotnē,” atklāj Artu Airiainens, SIA “Neste Latvija” ģenerāldirektors.

“Neste MY” ir līdzīgs ķīmiskais sastāvs kā fosilajai degvielai. Attiecīgi to var lietot gan 100% tīrā veidā, gan kā bio komponenti fosilajai dīzeļdegvielai neierobežotā daudzumā. Taču salīdzinājumā ar tradicionālo biodīzeļdegvielu – taukskābju metilesteri jeb “FAME”, kuru ierasti ražo no rapšiem, – atjaunojamā dīzeļdegviela sadeg tīrāk un efektīvāk. Tas savukārt nozīmē ne vien par 90% mazāku CO2 izmešu daudzumu, bet arī “mīkstāku” dzinēja darbību un lielāku jaudu. Pateicoties būtiski augstākam cetānskaitlim, kas ir viens no galvenajiem dīzeļdegvielas kvalitātes rādītājiem, atjaunojamās dīzeļdegvielas salizturība ir ievērojami lielāka nekā “FAME” biodīzeļdegvielai, sasniedzot -340C. Tādējādi transportlīdzeklis būs viegli iedarbināms pat visskarbākajos ziemas apstākļos.

Kopš pērnā gada Latvijas tirgū ir pieejama “Neste Pro Diesel”, kuras sastāvā ir vidēji 15% “Neste” 100% atjaunojamās dīzeļdegvielas jeb “Neste MY”. “Neste Pro Diesel” var lietot visos dīzeļdzinējos, neatkarīgi no to vecuma, kā arī lietot visu gadu (ziemā un vasarā), nenodarot nekādu kaitējumu automašīnu dzinējiem. “Neste Pro Diesel” ir pirmā un pašlaik vienīgā dīzeļdegviela pasaulē, kas atbilst Pasaules degvielas hartas (“World Wide Fuel Charter”), t.i, Eiropas, ASV un Āzijas valstu autoražotāju stingrākajām degvielas prasībām.

 
Visi komentāri
 
"atjaunojamā" 24.janvāris 2017 10:53
1 1 Atbildēt

"Neste launches Neste MY Renewable Diesel made 100% from waste and residues.." Sadeg un un neatjaunojas,pat atkritumu nav,vārdu spēles no sākta gala.

gunbox 24.janvāris 2017 11:02
6 1 Atbildēt

Atjaunojamā vārdam nav nekāda sakara ar sadegšanu.

forevers 24.janvāris 2017 21:55
1 2 Atbildēt

Bet kā tad tā "atjaunojas"?No kāda stāvokļa?Nopirki,bet atkal atgriežas benzīntankā?

eksporta prece 24.janvāris 2017 10:54
4 0 Atbildēt

Varēsim eksportēt atkritumus,to mums gana!Kad Nestes tankštelles sāks pieņemt melnos maisus?

Pļurkt 24.janvāris 2017 11:57
5 2 Atbildēt

siltumnīcefektu izraisošo izmešu daudzumu var samazināt par 90%

----------------

Vispilnīgākais fufels un domāts tādiem kas ķīmijas stundās degunu urbināja!

Organisko vielu pamatu pamats ir C un H attiecība. Ja C sastāda zemāk kā 10% gan no masas, gan no atomu skaita, tad tāda viela vairs nemaz nevar būt organiska un nu nekādā gadījumā šķidra istabas temperatūrā.

Savukārt, ja tā vēl joprojām ir organiska viela un vēl šķidra, tad CO2 būs šā vai tā un vislabākajā gadījumā par dažīem % mazāk kā fosīlā dīzeļa sadedzināšanas procesā.

Jau no visaugstākajām tribīnēm dzen fufeli.

Ne par velti ar tādu steigu ieviesa izglītības reformas pēc rietumu parauga - lai maksimāli ātri debilizētu tautu. kurai var iestāstīt da jebko!

Kanibaals 25.janvāris 2017 11:25
0 0 Atbildēt

Kas tur nesaprotams. 10% ir enerģija, kas nepieciešama šīs degvielas raōzšanai. Ideja, ka netiks dedzināta fosilā degviela bet atkritumi, kuri arī ar laiku sadalītos pa CO2. Vienīgi var iebilst, ka tiek atkritumu sadalīšanās paātrināta un būtībā īstermiņā izmeši paliek tie paši.

Par to kā pāriet uz atjaunojamiem resursiem ir jādomā, jo resursi nav neizsmeļami un cilvēce šobrīd tiecas uz strupceļu. Arī savas planētas pietiršana un pārvākšanās uz citu planētu nav risinājums, jo tā atkal tiks tieši tāpat sačakarēta un vairojoties ģeometriskā progresijā miljons gadu laikā ir pilnīgi iespējams pietirst visu izplatījumu un planētas. Tā kā citas saprātīgās būtnes to jau nav izdarījušas, tad ir tikai divi scenāriji vai nu saprātīgie izmirst vai arī atrod veidu, kā pētīt kosmosu visu nepiedrazojot.

Pļurkt 25.janvāris 2017 18:49
1 0 Atbildēt

Droši vari nolaisties no savuiem "zaļajiem" augstumiem!

Islandes vulkāns (tas kura dēļ uz vairķa kā nedēļu bija paralizēta visa aviācija Eiropā) sava zivirduma laikā atmosfērā izmeta vairākas reizes vairāk CO2 kā visa cilvēce visas savas pastāvēšanas vēsturē!!

Iegaumē šo!!

----

Vis tas zaļais blefs ir tikai kārtīgs veikls bizness, tāds pat kā globālā sasilšana, gripas potes un vesels lērums murgojumu ar ko apčakarēt lielāko daļu pasaules vientiešu.

Kanibaals 26.janvāris 2017 11:10
0 0 Atbildēt

Dzīvosim redzēsim, bet vairāk kā skaidrs, ka pašpietiekami neesam. Jāiztērē nafta un tad sāksim domāt pie sasistas siles.

Pļurkt 26.janvāris 2017 13:13
0 0 Atbildēt

Nu bet protams. Pilnīgi piekrītu ka pašpietiekami neesam un nav labi kakāt tur kur paši ēdam un guļam.

Bet pataisīt to par jājazirdziņu kārtējam sauklim un pataisīt par panaceju ir vienkārši muļķīgi, jo tas, maigi izsakoties, patiesībai neatbilst.

Jurs 24.janvāris 2017 13:48
0 0 Atbildēt

Tieši tā CO2 samazinājums var būt tikai daži procenti, jo organika jeb oglekļa (C) atomi ir arī šajā degvielā. reāli varētu būt samazinājumus CO un NOx.;

pagarinaataajs 24.janvāris 2017 13:50
1 0 Atbildēt

Salizturība -340 grādiem? Jeb tur ir kļūda un domāts -40? -273 grādi ir absolūtā nulles temperatura, kad apstājas jebkāda atomu kustība. Neste ar šo degvielu apgāž visus fizikas likumus?

Palaidniex 24.janvāris 2017 19:54
3 0 Atbildēt

gan jau ka bija domāts -34°C un oriģinālteksta "superscript" burta formatējums parastā web dokumentā pazudis...

pagarinaataajs 24.janvāris 2017 21:27
0 0 Atbildēt

Un -34 skaitās kaut kas ievērojami lielāks? Pro dīzelim šī temperatūra bija -36, ja nekļūdos. Tad jau šim vajadzētu būt vairāk.

Palaidniex 26.janvāris 2017 11:27
0 0 Atbildēt

parasta dīzeļdegviela netur pat -25°C

Sparafinējās ātrāk...

pagarinaataajs 24.janvāris 2017 13:52
0 0 Atbildēt

Atvainojos - molekulu, nevis atomu.

Palaidniex 24.janvāris 2017 19:52
1 0 Atbildēt

Un kaut kur "sumatrā", "madagaskarā" vai "indonēzijā" tiks izcirsti dabīgie tropu meži par godu eļļas palmām?

Damn 25.janvāris 2017 9:42
0 0 Atbildēt

Cena, droši vien, ProDiesel x2 :D

aa 26.janvāris 2017 0:04
0 1 Atbildēt

Vispirms, lai atjaunotu, izlietotā dīzeļdegviela ir jāsavāc.Tāda tehnoloģija nav pat vislielākajos dzēruma murgos dzirdēta. Drīzāk jau jāpieņem, ka tekstiņu rakstījis pamatskolnieks.

Palaidniex 26.janvāris 2017 9:46
1 0 Atbildēt

Mežs ir atjaunojamais resurss, akmeņogles - nav.

Bet dažiem ar to pielkšanu ir tā pavāji...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti